Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje bruiloft

17-11-2011 12:48 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Binnenkort heb ik een bruiloft. Ik heb een mooie jurk, maar die heb ik nog nooit met een panty oid gedragen, dus ik vraag me af: doe je daar een zo zwart en ondoorzichtig mogelijke panty onder of juist een wat doorschijnende zodat je je benen er nog wel wat doorheen ziet?

Bedankt!

Het jurkje (denk er een zwart jasje bij): http://www.zalando.nl/one ... anpid=1572215321681802240

Het jasje: http://www.stepswebshop.nl/product/640/joy_colbert.aspx
ben je idd niet bang dat je met dit (zomer)jurkje niet erg uit de toon gaat vallen bij de (winter)kleding van de andere gasten?
ik vind hem juist erg leuk! Er zit een zwart riempje bij, met dat jasje kan het prima. Vrij dikke panty, ik vind het zo lelijk als je van die grijzige benen krijgt. Niet iets nieuws kopen hoor!
Ik zou het als bruid erg raar vinden als een gast in zoiets zou komen opdraven op mijn winterbruiloft .

Maar goed, mensen trekken de gekste dingen aan naar bruiloften. Bij ons liep er een man rond in zeer casual t-shirt+dito korte broek (zo'n broek die je aantrekt op safari). Het was dan wel zomer maar ik vond het echt niet kunnen en eigenlijk stond hij ook behoorlijk voor schut tussen al die mannen in pak.
Dit is een strand/terrasjurkje.... geen winteroutfit. Zou het niet doen en het ook een beetje raar vinden.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nuttige dingen gelezen en zal er nog eens heel goed over nadenken! Zelf vind ik het een heel mooie jurk, maar goed, ik heb vrijwel geen 'bruiloftervaring' en weet dus niet goed wat wel en niet kan. Ik neem jullie reacties mee en ga zeker nog wel even in de stad verder kijken! Bedankt!
Het is ook een mooie jurk! Maar het is een ZOMERjurk!
Als je van bloemige jurkjes houd en een winterjurk zoekt, kijk dan eens bij King Louis of op de site van Very Cherry.

Dit jurkje is echt te zomers vind ik. En dan met een glanzend jasje erbij wordt het wel heel veel....
Vind het een leuk jurkje voor een bruiloft vind (misschien een beete kort?), maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen op zomerbruiloften kom. Het jasje vind ik er prima bij kunnen, er zit toch zwart in het jurkje als ik het goed zie...

Als je gewoon voor deze outfit kiest zou ik voor een 15 denier panty gaan in grafiet (wel één extra meenemen voor het geval je er een ladder in trekt, zeker als je zo onhandig bent als ik)
Ik vind het jurkje wel leuk, maar inderdaad een beetje zomers aandoen. Heb even kort gekeken bij Wehkamp en daar zag ik bij de feestmode een veel goedkopere jurk. Waarbij ik wauw dacht voordat ik de prijs had gezien. Die was zeer betaalbaar. Was gelukkig uitverkocht in mijn maat...hoewel het er eentje is die ook gewoon te dragen is als tuniek en zo. Als panty vind ik zo'n heel donkerbruine met iets glans er in soms ook goed passen. Bij de jurk die ik zag zou grijs en donkerblauw goed passen. Ben geen fan van diep-zwart. Kies dan liever antraciet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven