forummeeting

18-11-2011 14:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om te doen! Lees vaak mee en lijkt me te gek jullie in het echt te ontmoeten, wie doet mee?
Lekker knus bij iemand thuis ofzo en dan iedereen wat hapjes en een drankje mee..

Lekker kneuterig daar hou ik van..

O ja en ooit zou ik Hollebollegijs en Donkey ook nog wel eens willen ontmoeten.
quote:superstar_2 schreef op 18 november 2011 @ 16:13:

Lekker knus bij iemand thuis ofzo en dan iedereen wat hapjes en een drankje mee..

Lekker kneuterig daar hou ik van..

O ja en ooit zou ik Hollebollegijs en Donkey ook nog wel eens willen ontmoeten.

Im in, Im in, Im in....hebbie op feestboek mijn Chocolade Marshmallow taart gezien?

Die neem ik wel mee!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 18 november 2011 @ 16:29:

[...]

Im in, Im in, Im in....hebbie op feestboek mijn Chocolade Marshmallow taart gezien?

Die neem ik wel mee!

Jaaaa,ik stel mijn huis met liefde beschikbaar hoor.

Helaas heeft behalve Minny nog niemand ooit het aangedurfd om de lange reis naar het hoge noorden te maken..
Ik ben ook zo niet van de meets alhoewel ik best best benieuwd ben naar sommige forumsters. Maar een foto vind ik eigenlijk al lang best
Oef, best veel bestjes in 1 post.
quote:superstar_2 schreef op 18 november 2011 @ 16:33:

[...]

Jaaaa,ik stel mijn huis met liefde beschikbaar hoor.

Helaas heeft behalve Minny nog niemand ooit het aangedurfd om de lange reis naar het hoge noorden te maken.. Minny lijkt me echt reuze leuk om te ontmoeten, want die vind ik heel apart. En dan het liefst samen stappen met D., de beruchte/spraakmakende forumster van vroeger erbij.
Vraag me af TO, als je deze reacties leest, wil je dan nog meeten?
quote:iris1969 schreef op 18 november 2011 @ 16:45:

[...]

Minny lijkt me echt reuze leuk om te ontmoeten, want die vind ik heel apart. En dan het liefst samen stappen met D., de beruchte/spraakmakende forumster van vroeger erbij.

Minny is idd reuze gezellig,ze komt zo nu en dan een weekendje over en vaak hebben we thuis al zoveel lol dat we niet eens meer op stap gaan.

Ik ga nu even denken wie D is..
quote:Lady89 schreef op 18 november 2011 @ 14:59:

Mij lijkt het grappig en leuk om te zien wie jullie zijn, ik denk dat je in real life duidelijker ziet met wie je een klik hebt

Nee hoor, ik had jaren geleden vanaf het begin een klik met een mede forumster, en in het echt bleek ze net zo leuk en lief :-))

Maar die klik hadden we beiden al op het forum.
quote:Bella1 schreef op 18 november 2011 @ 16:55:

[...]

Nee hoor, ik had jaren geleden vanaf het begin een klik met een mede forumster, en in het echt bleek ze net zo leuk en lief :-))

Maar die klik hadden we beiden al op het forum.

Grappig is dat hè, die online klik die IRL ook aanwezig blijkt te zijn

Ik ken het gevoel
quote:Summerdance schreef op 18 november 2011 @ 16:58:

[...]

Grappig is dat hè, die online klik die IRL ook aanwezig blijkt te zijn

Ik ken het gevoel Hi Sum!!
quote:Bella1 schreef op 18 november 2011 @ 17:02:

[...]

Hi Sum!! Hi Bel
Ik meet zo nu en dan, ben bij de grote meet geweest in Utrecht. Beide was leuk, maar kleine meets hebben wel de voorkeur.

Morgen ook weer een meet , en daar zitten een paar dames bij, die ik IRL nog niet gezien heb.
quote:thee schreef op 18 november 2011 @ 15:30:

[...]

Samen met een andere forumster heb ik de laatste (?) forummeet georganiseerd in september in Dordrecht. Deze kwam voort uit een meeting in februari jl. in Enschede...

...die ik georganiseerd heb.

Ik vond het erg leuk om het te organiseren, en diegene die kwamen vonden het een erg leuke meet; althans die indruk heb ik gekregen. Ik ben later naar de meet in Dordrecht geweest.

Als de meet op een zaterdag of in een vakantie is, wil ik in de meeste gevallen wel komen; het interesseert me niet of ik daarvoor een tijd in de trein moet zitten.
World of Warcraft: Legion
quote:superstar_2 schreef op 18 november 2011 @ 16:52:

[...]

Minny is idd reuze gezellig,ze komt zo nu en dan een weekendje over en vaak hebben we thuis al zoveel lol dat we niet eens meer op stap gaan.

Ik ga nu even denken wie D is.. D. was een van de spraakmakenste forumsters die we ooit gehad hebben en ze had een héél apart beroep .
quote:friezinnetje schreef op 18 november 2011 @ 17:10:

Ik meet zo nu en dan, ben bij de grote meet geweest in Utrecht. Beide was leuk, maar kleine meets hebben wel de voorkeur.

Morgen ook weer een meet , en daar zitten een paar dames bij, die ik IRL nog niet gezien heb.Hihihi, dat klinkt bekend, dan heb je waarschijnlijk een meet met iemand die ik ook ken .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:iris1969 schreef op 19 november 2011 @ 00:04:

[...]

D. was een van de spraakmakenste forumsters die we ooit gehad hebben en ze had een héél apart beroep .Ik denk niet dat het handig is om er een makkelijk raadspelletje van te maken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zou wel weer een meet willen organiseren of naar een meet willen gaan, maar dan met activiteiten of een themafeest (de Italiaanse maffia of een feest met undead en zombies).

In het verleden ben ik dat soort meets geweest. Ik vond ze erg leuk.

Het vergt wat meer organisatie dan een meet waar men koffie, gebak heeft, eet en wat naborrelt.
serieus Hans?

Dat lijkt mij echt afschuwelijk!!!

Nou ben is zo=zo al allergisch voor themafeesten dus dat scheelt
quote:iris1969 schreef op 19 november 2011 @ 00:04:

[...]

D. was een van de spraakmakenste forumsters die we ooit gehad hebben en ze had een héél apart beroep .Aah er begint een belletje te rinkelen en een lampje te branden..
quote:Summerdance schreef op 19 november 2011 @ 15:29:

serieus Hans?

Nou ben is zo=zo al allergisch voor themafeesten dus dat scheeltIk ook,maar goed er zijn eigenlijk maar een handjevol forummers die ik zou willen ontmoeten en naar groots opgezette meeting ga ik beslist niet.

serieus Hans?

Dat lijkt mij echt afschuwelijk!!!Tja, Summerdance, je moet ervan houden.
Wat zijn 'grote' meets? In Dordt waren we met 13 tot 15, vind ik zelf niet echt groot.
quote:thee schreef op 19 november 2011 @ 16:09:

Wat zijn 'grote' meets? In Dordt waren we met 13 tot 15, vind ik zelf niet echt groot.Nee is misschien niet echt groot maar toch niks voor mij.

serieus Hans?

Nou ben is zo=zo al allergisch voor themafeesten dus dat scheelt

Idd, wie vindt dat nou leuk? Ja een thema met je gerechten vind ik leuk maar meer niets. Alleen de organisator van themafeesten vindt het leuk. Alleen al dat je gedwongen wordt om kleding te kopen die je nooit meer aandoet, wat zeg ik, die je het liefst nooit aan hebt.

Maar net als wat Suup zegt, ik ben ook niet zo van die grote meets. Ik vind het wel leuk om erover te lezen na afloop . (tot nu toe zitten er altijd wel forummers bij die wat sappige details het net op gooien , heb je toch een beetje het gevoel erbij te zijn geweest)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven