forummeeting
zaterdag 19 november 2011 om 16:16
quote:thee schreef op 19 november 2011 @ 16:09:
Wat zijn 'grote' meets? In Dordt waren we met 13 tot 15, vind ik zelf niet echt groot.
Maar bij een ~open~ meeting, dus voor iedereen, kan het ook zomaar zijn dat er 50 forummers zich aanmelden.
Vanuit een ~gesloten~ kletsgroepje heb je dat al niet. Als je dus mensen persoonlijk uitnodigd.
Wat zijn 'grote' meets? In Dordt waren we met 13 tot 15, vind ik zelf niet echt groot.
Maar bij een ~open~ meeting, dus voor iedereen, kan het ook zomaar zijn dat er 50 forummers zich aanmelden.
Vanuit een ~gesloten~ kletsgroepje heb je dat al niet. Als je dus mensen persoonlijk uitnodigd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 19 november 2011 om 16:16
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 16:11:
Idd, wie vindt dat nou leuk? Ja een thema met je gerechten vind ik leuk maar meer niets. Alleen de organisator van themafeesten vindt het leuk. Alleen al dat je gedwongen wordt om kleding te kopen die je nooit meer aandoet, wat zeg ik, die je het liefst nooit aan hebt.
Op de themafeesten waar ik ben geweest golden ofwel geen dresscode, ofwel bijzondere kleding wordt uitgedeeld door de organisators, en die lever je aan het eind van het feest ook weer in. De deelnemers maken op gebied van kleding in elk geval geen extra kosten.
Ofwel je hebt een activiteit, en dan kun je je eigen kleding gewoon aanhouden.
Maar meets waar gewoon koffie en gebak wordt gedronken met een bittergarnituur en naborrelen kunnen net zo leuk zijn.
Idd, wie vindt dat nou leuk? Ja een thema met je gerechten vind ik leuk maar meer niets. Alleen de organisator van themafeesten vindt het leuk. Alleen al dat je gedwongen wordt om kleding te kopen die je nooit meer aandoet, wat zeg ik, die je het liefst nooit aan hebt.
Op de themafeesten waar ik ben geweest golden ofwel geen dresscode, ofwel bijzondere kleding wordt uitgedeeld door de organisators, en die lever je aan het eind van het feest ook weer in. De deelnemers maken op gebied van kleding in elk geval geen extra kosten.
Ofwel je hebt een activiteit, en dan kun je je eigen kleding gewoon aanhouden.
Maar meets waar gewoon koffie en gebak wordt gedronken met een bittergarnituur en naborrelen kunnen net zo leuk zijn.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 19 november 2011 om 16:28
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 16:16:
[...]
Nou dit dus,die meet toen bij VC thuis daar kijk ik met veel plezier op terug.
En nu zijn er nog zo'n handjevol forummers die ik ook wel eens zou willen ontmoeten..
Ik hoop ook dat dat ooit nog eens gaat gebeuren.
[...]
En nu zijn er nog zo'n handjevol forummers die ik ook wel eens zou willen ontmoeten..
zaterdag 19 november 2011 om 16:32
quote:thee schreef op 19 november 2011 @ 16:09:
Vind ik echt te veel hoor
Ik vind een groep van 4-6 echt wel de max.
IK ga naar een meet omdat ik die mensen graag wil zien, en vooral ook graag wil spreken
Met een groep van 15 heb ik altijd zo'n verjaardagsgevoel
Je hoort een hoop woorden, maar echt praten doe je niet...
Vind ik echt te veel hoor
Ik vind een groep van 4-6 echt wel de max.
IK ga naar een meet omdat ik die mensen graag wil zien, en vooral ook graag wil spreken
Met een groep van 15 heb ik altijd zo'n verjaardagsgevoel
Je hoort een hoop woorden, maar echt praten doe je niet...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 november 2011 om 16:32
quote:superstar_2 schreef op 19 november 2011 @ 16:28:
[...]
Ik hoop ook dat dat ooit nog eens gaat gebeuren.Gelukkig was VC ook zon lieve schat. Ja was een leuke meet. Kijk daar ook met plezier naar terug.
[...]
Ik hoop ook dat dat ooit nog eens gaat gebeuren.Gelukkig was VC ook zon lieve schat. Ja was een leuke meet. Kijk daar ook met plezier naar terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 19 november 2011 om 16:34
quote:superstar_2 schreef op 19 november 2011 @ 16:28:
[...]
Ja hoor...jij bent gewoon bij VC geweest!
Willikook!!!
Maar Hans, waarom moet er dan per se een thema?
IK meet toch om te kletsen?
Toch niet voor een activiteit of een thema?
De mensen met wie ik meet zijn meestal al uitgesproken genoeg van zichzelf...
[...]
Willikook!!!
De mensen met wie ik meet zijn meestal al uitgesproken genoeg van zichzelf...
zaterdag 19 november 2011 om 16:36
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 16:32:
[...]
Gelukkig was VC ook zon lieve schat. Ja was een leuke meet. Kijk daar ook met plezier naar terug.
Dat was de eerste en enige meeting waar ik in mijn hele forumcarrière geweest ben.
Klein select groepje,lekkere hapjes en drankjes gewoon heel gezellig..
[...]
Gelukkig was VC ook zon lieve schat. Ja was een leuke meet. Kijk daar ook met plezier naar terug.
Dat was de eerste en enige meeting waar ik in mijn hele forumcarrière geweest ben.
Klein select groepje,lekkere hapjes en drankjes gewoon heel gezellig..
zaterdag 19 november 2011 om 16:38
quote:Summerdance schreef op 19 november 2011 @ 16:34:
[...]
Willikook!!!
De mensen met wie ik meet zijn meestal al uitgesproken genoeg van zichzelf...Yep,VC heeft een prachtige paarse sofa..
[...]
Willikook!!!
De mensen met wie ik meet zijn meestal al uitgesproken genoeg van zichzelf...Yep,VC heeft een prachtige paarse sofa..
zaterdag 19 november 2011 om 16:59
quote:Summerdance schreef op 19 november 2011 @ 16:51:
Suup, een ideale plek dus om onder het genot van flessen wijn de wereldproblematiek op te lossen
Zeker en het scheelt dat VC ook nog eens therapeut is dus win- win situatie..
Ik heb dan weer een zwarte lounchebank,ook ideaal om op te liggen.
Op mijn bankje hebben Minny en ik menig fles wijn en champagne leeggeslempt..
Suup, een ideale plek dus om onder het genot van flessen wijn de wereldproblematiek op te lossen
zaterdag 19 november 2011 om 17:06
quote:Summerdance schreef op 19 november 2011 @ 16:34:
Toch niet voor een activiteit of een thema?Nou, het hoeft niet per se. Maar het zou mij weer leuk lijken. De eerste 3 Viva-meets die ik hebben gehad hadden een thema. De meets daarna, inclusief mijn eigen meet en die van Thee in Dordt, hadden geen thema, maar waren niet minder gezellig, hoor.
Toch niet voor een activiteit of een thema?Nou, het hoeft niet per se. Maar het zou mij weer leuk lijken. De eerste 3 Viva-meets die ik hebben gehad hadden een thema. De meets daarna, inclusief mijn eigen meet en die van Thee in Dordt, hadden geen thema, maar waren niet minder gezellig, hoor.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 19 november 2011 om 17:15
quote:superstar_2 schreef op 19 november 2011 @ 16:59:
[...]
IK heb een antracietgrijze loungebank
En samen met Chardonnay hebben we haar naam eens onder de loep genomen uit een glas gedronken
[...]
IK heb een antracietgrijze loungebank
En samen met Chardonnay hebben we haar naam eens onder de loep genomen uit een glas gedronken
zaterdag 19 november 2011 om 17:24
quote:Summerdance schreef op 19 november 2011 @ 17:15:
Wet grappig dat er zoveel verschillen zitten in hoe mensen het liefste willen meeten...
Zeker,het hoeft van mij ook niet perse bij iemand thuis ergens gezellig wat eten en drinken is ook leuk maar dan wel met een select groepje..
Een handjevol mensen is voor mij meer dan genoeg..
Wet grappig dat er zoveel verschillen zitten in hoe mensen het liefste willen meeten...
Zeker,het hoeft van mij ook niet perse bij iemand thuis ergens gezellig wat eten en drinken is ook leuk maar dan wel met een select groepje..
Een handjevol mensen is voor mij meer dan genoeg..
zaterdag 19 november 2011 om 17:35