forummeeting

18-11-2011 14:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om te doen! Lees vaak mee en lijkt me te gek jullie in het echt te ontmoeten, wie doet mee?
quote:MEFS schreef op 18 november 2011 @ 15:04:

Als je bij een groepje wil horen moet je je drievoud en ondertekend je aanmelding sturen met een geldige identiteits bewijs en een verklaring ontrent goed gedrag (bij je gemeente te halen). Dan gaat de commissie van oudgedienden in beraad om te kijken of je erbij mag horen. En voordat je een meet mag organiseren moet je een drie uur lang assesment onder gaan.

Is het zo makkelijk MEFS?

IK moest ook nog een motivatiebrief schrijven van minimaal 3000 woorden, waarin ik helder en duidelijk naar voren bracht waarom ik wie precies wilde ontmoeten

De meet daarna, heb ik gewoon met wat forumsters gebeld, ging een stuk makkelijker
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
is er een groep dan ? hou niet van groepjes maar een meeting lijkt me leuk !
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
quote:Summerdance schreef op 18 november 2011 @ 15:07:

[...]

Is het zo makkelijk MEFS?

IK moest ook nog een motivatiebrief schrijven van minimaal 3000 woorden, waarin ik helder en duidelijk naar voren bracht waarom ik wie precies wilde ontmoeten

De meet daarna, heb ik gewoon met wat forumsters gebeld, ging een stuk makkelijker Ja, inderdaad! En het geheime opdracht, en het gezellig in de kelder houden
Wow Sum, dat doe je goed. Ik heb nog nooit met iemand gebeld. Moet toch de organisatie van de groepjes maar eens aanspreken hier op.
Als je mensen wilt ontmoeten kun je beter een oproep plaatsen.

De mensen die met elkaar afspreken kennen elkaar volgens mij al tig jaar en hebben hier iets opgebouwd.
quote:Tinkeldel schreef op 18 november 2011 @ 15:14:

Wow Sum, dat doe je goed. Ik heb nog nooit met iemand gebeld. Moet toch de organisatie van de groepjes maar eens aanspreken hier op.

Echt niet?

God ik heb hele belsessies gehad met sommige forumsters
Ik ben wel naar grotere meets geweest, maar vond het een prettig idee dat de organisatie in handen was van (voor mij) bekende forummers.

Het is in het verleden wel eens gebeurd dat de 'onkostenvergoeding' van de meet door de organisatoren in eigen zak gestoken werd.

Om dat soort dingen te voorkomen zou ik niet zo snel naar een meet gaan van iemand waar ik nog weinig van gelezen heb.
quote:Lady89 schreef op 18 november 2011 @ 15:02:

Maar er worden toch vaker meetings gehouden dacht ik? Hoe zit dat?

Samen met een andere forumster heb ik de laatste (?) forummeet georganiseerd in september in Dordrecht. Deze kwam voort uit een meeting in februari jl. in Enschede.

Deels dezelfde mensen, deels (door andere regio) nieuwe mensen. We waren met ongeveer 15 van 15u tot circa 21u en het was beregezellig (en super terrasweer).

Gewoon een meeting aankondigen zonder regio/periode lijkt me niet zo handig.

In 'ons' topic Hup vort, op naar Dordt staan diverse regio's en suggesties van forummers die ook wel een keer zoiets willen organiseren.

Zelf ga ik niet meeten met forummers die ik nooit lees. Wel bij de laatste meeting (wederom) forummers ontmoet die ik nog niet irl kende en het was superleuk.
Nou nooit doen zoiets!!

1 keer geweest.........bij een ander forum.

Niemand geloofde dat ik peecee...
quote:Summerdance schreef op 18 november 2011 @ 15:20:

[...]

Echt niet?

God ik heb hele belsessies gehad met sommige forumsters Tsssk , en je kwam mooi niet naar Dordt en we waren zo leuk allemaal samen! Grinn wat wil je, ca 13 vrouwen en 2 mannen...
SD: met mij gaat het heul heul heul goed! Huisje bevalt prima, ben er super blij mee!!!

Hoe'st met jou?!?!

On topic: bel sessies... Assessments... Hm, ik ga m'n eigen groepje starten..! Wie meld zich?
quote:thee schreef op 18 november 2011 @ 15:32:

[...]

Tsssk , en je kwam mooi niet naar Dordt en we waren zo leuk allemaal samen! Grinn wat wil je, ca 13 vrouwen en 2 mannen...

Klopt Thee, en met een reden

De reden die ik net boven ook al gaf

Mijn anonimiteit vind ik echt best belangrijk, 15 man vind ik gewoon te vee;

Ik "ken" echt geen 15 forummers zo goed hoor

Dus nee, ik kwam niet naar Dort, en de volgende grote meet kom ik ook weer niet

Minimeets met 3 of 4 vrouwen (of mannen) vind ik dan weer wel leuk
Miny: wel of geen belsessies? Ik wil ook belsessies.
quote:InyMiny schreef op 18 november 2011 @ 15:34:

SD: met mij gaat het heul heul heul goed! Huisje bevalt prima, ben er super blij mee!!!

Hoe'st met jou?!?!

On topic: bel sessies... Assessments... Hm, ik ga m'n eigen groepje starten..! Wie meld zich?

je klinkt als een blij ei in ieder geval!

Moeten binnenkort weer even een topic vinden waar we beide schrijven, dan wil ik best minimeeten heur

Maar ik schrijf GEEN assessment!
meetings kunnen best leuk zijn, heb zelf een paar leuke meetings mede georganiseerd (niet van dit forum) maar bij het viva forum ken ik iig niemand goed genoeg om mee te gaan meeten. mssn is dat in de toekomst anders
Het mooie van zo'n forum vind ik juist dat het anoniem is. Als je elkaar gaat ontmoeten is de magie weg en durf je misschien juist niet ales meer te schrijven. Ondermijnt m.i. het doel van zo'n forum..Om bep dingen te bespreken, daar heb heb je vriendinnen voor. Dingen die je met hen niet wilt bespreken of omdat je ze het onderwerp na verloop van tijd niet meer kunnen horen of een vooroordeel hebben omdat ze je al kennen, die kun je nu juist hier mooi neerleggen omdat het toch wat objectiever, neutraler en ja, anoniem is...
Ik wil best wel belsessies houden. I love to talk Tinkel
Miny: das dan geregeld.
ik kom zondag buurten in het SYTYCD topic. Ik heb nu namelijk ook m'n eigen internetverbinding en hoef niet meer per se mobiel te reageren
Hoe laat Tinkel? Wie belt wie
SD, minimeet is ook goed. Ik ga (ergens de komende maanden) waarschijnlijk nog 2 1op1 meets doen. Lijkt me ook wel leuk.
quote:Summerdance schreef op 18 november 2011 @ 14:58:

Das heel gek, maar ik meet gek genoeg alleen met mensen waar ik hier op het forum een "klik" mee heb.

Ik zal echt nooit zomaar gaan meeten met forumsters die ik niet ken

.Ik durf ook alleen maar te meeten met mensen die ik zeg maar "ken", echte onbekende heb ik nog nooit gedaan. Ook de grote meetings niet terwijl daar wel altijd mensen tussen zitten die ik ken maar ik ben meer van de iets meer kleinere meetings.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 november 2011 @ 15:46:

[...]

Ik durf ook alleen maar te meeten met mensen die ik zeg maar "ken", echte onbekende heb ik nog nooit gedaan. Ook de grote meetings niet terwijl daar wel altijd mensen tussen zitten die ik ken maar ik ben meer van de iets meer kleinere meetings.

Nou dit dus..

Ik kom al zo'n jaar of 10 op dit forum en ben nog nooit naar een grote meeting geweest..

Wel naar een kleine waar o.a. Myleen ook was en Minny en VeryCherry..

Dat vond ik wel heel erg leuk..

En nu droom ik er van om ooit Summerdance nog eens te ontmoeten zucht...
Ik heb laatste een Meet gehad met de dames van het Bewust kinderlozen topic en dat was fantastisch, dus we hebben al weer een nieuwe Meet gepland, maar een grote Forummeet of een Meet met "onbekende" forummers of forummers waarmee ik niets heb trekt me niet.
Dat heb ik ook Iris,groots opgezette meetings dat is niet mijn ding.

Daar zal ook niemand mij ooit zien.

Kleine meetings en 1 op 1 vind ik dan wel weer heel leuk..

Maar dan wel met mensen waar ik op het forum ook een klik mee heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven