wonder-schoonmaak-tips

19-11-2011 20:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen stond ik in de de douche, zoals iedere andere dag en opeens bedacht ik me "hoe krijg ik ooit de voegen weer stralend wit?!"

Begrijp me niet verkeerd, ik maak netjes schoon, maar de voegen verkleuren toch.

Iemand een simpele tip?

Als je andere handige slimme en simpele tips hebt, plaats ze gerust!
Ik zit al aan mijn reclamequotum voor deze maand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hehe, gewoon, ff snel, ff stiekem, moet kunnen toch [spitst oren]
Men neme 1 tandenborstel, en wat bleek.

Maak een oplossing van water en bleek, hoe meer bleek, hoe beter het schoonmaakt, maar hoe slechter het voor je voegen is op de lange termijn,

Met je tandenborstel smeer je de bleekoplossing op de voegen. Effe een klein beetje boenen met de tandenborstel, en tegen de tijd dat je de voegen gedaan hebt, is de bleek genoeg ingetrokken. Douchekop erop en droogmaken. Klaar is kees.

En vergeet niet naderhand de tandenborstel terug te zetten in de houder van je huisgenoot. (nooit je eigen tandenborstel gebruiken!)
Gewoon met bleek.
Ik gooi em er ff in, omdat bouscholte aan haar span quotum zit: dasty van de wibra.
Nice! Is bleek schadelijk voor de tegels? Anders gewoon emmer sop, erop smeren en daarna afspoelen?
Kut telefoon met kut woordenboek. DASTY bedoel ik .
Er was hier toch ooit de tip een bleek met soda en water oplossing?
bleek
quote:secret__key schreef op 19 november 2011 @ 21:10:

Nice! Is bleek schadelijk voor de tegels? Anders gewoon emmer sop, erop smeren en daarna afspoelen?Ach als je t maar een paar keer per jaar doet valt t wel mee. Maar als je dit iedere week doet gaan je voegen uiteindelijk wel kruimelen. Maar in de speciale producten die je in de winkel koopt hiervoor zit ook bleek hoor...
Godver, ik bedoelde Nouschi. * bier em kleine toetsen gaan niet samen*
quote:indigoblue schreef op 19 november 2011 @ 21:11:

Er was hier toch ooit de tip een bleek met soda en water oplossing?Idd ja, in een plantenspuit. in 3 gelijke delen.
quote:viennas schreef op 19 november 2011 @ 21:11:

Kut telefoon met kut woordenboek. DASTY bedoel ik .

Ik moest deze post even twee keer lezen. Ik maar denken "wat moet je nu met een telefoon en een woordenboek (en een kut) om je voegen schoon te krijgen???"

Ik ben blijkbaar even niet zo helder
Gewoon DASTY!

En in de volgende badkamer gewoon grijze cementkleurige voegen nemen.
quote:StabiloBoss schreef op 19 november 2011 @ 21:14:

Gewoon DASTY!

En in de volgende badkamer gewoon grijze cementkleurige voegen nemen.Heb ik, maar ook die verkleuren hoor
Ik spray een uurtje voor ik ga douchen Kalkweg van HG op de tegels, en al het chroom. Even afspoelen en met doekje nawrijven en het glimt allemaal weer. (Doekje en oude tandenborstel (handig voor de hoekjes) meenemen onder de douche)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Lang leve de woningbouw die het voegen al voor me had gedaan

Maar ik ga de volgende keer eens met een van bovenstaande tips aan de gang! Thanks!
quote:viennas schreef op 19 november 2011 @ 21:10:

Ik gooi em er ff in, omdat bouscholte aan haar span quotum zit: dasty van de wibra.Say what???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Overigens sta ik open voor al uw wonder schoonmaaktips.

Hoeft niet perse over voegen te gaan.

Bij de Turkse super heb ik een giftige badkamerreiniger gekocht die geweldig is. Voor het tandenpoetsen de dousjbak inspuiten. Na het poetsen afspoelen = schoon.
Ik ga nog ff denken waar ik nog meer antwoorden op nodig heb :D
quote:viennas schreef op 19 november 2011 @ 21:12:

Godver, ik bedoelde Nouschi. * bier em kleine toetsen gaan niet samen*Gaat lekker Viennas, ik lig krom
Is het viva forum wondermiddel al genoemd? Als ik het me goed herinner was het een combinatie van een beetje bleek met een paar schep soda en verder water. Werkte als een tierelier!
quote:TheEmpress schreef op 19 november 2011 @ 21:14:

[...]

Idd ja, in een plantenspuit. in 3 gelijke delen.Oh zie nu dat hij al langs is gekomen. volgens mij was het meer soda dan bleek (althans dat doe ik altijd) en redelijk wat water erbij.
quote:StabiloBoss schreef op 19 november 2011 @ 21:14:

Gewoon DASTY!

En in de volgende badkamer gewoon grijze cementkleurige voegen nemen.Maar welke?! De roze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven