wc papier
zaterdag 19 november 2011 om 22:14
Jarenlang was ik een tevreden wc papier gebruiker. Ik kocht megarollen bij de C1000, het papier was niet te zacht en ook niet te hard, voelde me qua prijs niet opgelicht, maar sinds deze rollen niet meer te verkrijgen zijn is mijn hele wc papier belevenis veranderd!
Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.
Wat is jouw favoriete wc papier, heb je een oplossing gevonden voor het eeuwig de rol moeten vervangen.... deel je oplossing met mij en andere forummers. Alvast dank!
Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.
Wat is jouw favoriete wc papier, heb je een oplossing gevonden voor het eeuwig de rol moeten vervangen.... deel je oplossing met mij en andere forummers. Alvast dank!
zaterdag 19 november 2011 om 22:22
zaterdag 19 november 2011 om 22:26
zaterdag 19 november 2011 om 22:27
Hier in (studenten)huis hebben we bij het toilet 3 verschillende rollen toiletpapier omdat mijn huisgenoten gehecht zijn aan hun eigen merk! Gekkenhuis...
Er is een huisgenoot die niet met die gekte meedoet en wij delen gewoon het goedkoopste goede papier (dus niet van dat goedkope schuurpapier, maar ook niet van die luxe).
Er is een huisgenoot die niet met die gekte meedoet en wij delen gewoon het goedkoopste goede papier (dus niet van dat goedkope schuurpapier, maar ook niet van die luxe).
zaterdag 19 november 2011 om 22:38
zaterdag 19 november 2011 om 23:01