Postcrossing deel 8
zaterdag 13 augustus 2011 om 19:32
Hier gaan we verder met deze verslavende, zeer verslavende hobby.
Uitleg in de eerste post, kaartenwinkels in de tweede post.
Het doel van dit project is mensen de mogelijkheid te bieden ansichtkaarten vanuit alle hoeken van de wereld te kunnen ontvangen, gratis.
Hoewel, bijna.
Het belangrijkste is: als je een ansichtkaart stuurt, zul je er in ieder geval een ontvangen, van een willekeurige Postcrosser ergens in de wereld.
Het bijzondere van ansichtkaarten vanuit verschillende plekken in de wereld ontvangen (vaak vanuit plaatsen waar je waarschijnlijk nog niet eerder van gehoord had) is, dat je je brievenbus in een soort 'surprise box' kunt veranderen. En wie wil dat nou niet!
Uitleg in de eerste post, kaartenwinkels in de tweede post.
Het doel van dit project is mensen de mogelijkheid te bieden ansichtkaarten vanuit alle hoeken van de wereld te kunnen ontvangen, gratis.
Hoewel, bijna.
Het belangrijkste is: als je een ansichtkaart stuurt, zul je er in ieder geval een ontvangen, van een willekeurige Postcrosser ergens in de wereld.
Het bijzondere van ansichtkaarten vanuit verschillende plekken in de wereld ontvangen (vaak vanuit plaatsen waar je waarschijnlijk nog niet eerder van gehoord had) is, dat je je brievenbus in een soort 'surprise box' kunt veranderen. En wie wil dat nou niet!
zaterdag 19 november 2011 om 19:49
Tine, dat is goed nieuws dat het aanslaat.
Anita, hoeveel mensen verwacht jij met zoveel taarten?
Komt de postbode jouw hurrays bezorgen (ik weet niet hoe het bij anderen is maar bij mij doet de e-mail dat)? Gelukkig ook verjaardagskaarten. Leuk als je kinderen (weer) in de sint geloven.
Hier twee kaarten. Ik heb 8adressen aangevraagd waaronder Denemarken, daar heb ik maar één keer een kaart heengestuurd. Dus wel bijzonder.
Ik ga nu ff op internet opzoeken wat er hier in de buurt is gebeurt alle hulpdiensten zijn hier al langs gekomen (aan de achterkant).
Anita, hoeveel mensen verwacht jij met zoveel taarten?
Komt de postbode jouw hurrays bezorgen (ik weet niet hoe het bij anderen is maar bij mij doet de e-mail dat)? Gelukkig ook verjaardagskaarten. Leuk als je kinderen (weer) in de sint geloven.
Hier twee kaarten. Ik heb 8adressen aangevraagd waaronder Denemarken, daar heb ik maar één keer een kaart heengestuurd. Dus wel bijzonder.
Ik ga nu ff op internet opzoeken wat er hier in de buurt is gebeurt alle hulpdiensten zijn hier al langs gekomen (aan de achterkant).

zondag 20 november 2011 om 13:49
Ik zal even laten weten welke kaarten er naar welk land gaan:
-woonplaatskaart naar Rusland
-Wallykaart naar Duitsland
-Zwart-wit naar Nederland
-Stokstaartjes naar Belarus
-Mapkaart van Limburg naar Finland
-Efteling naar Japan
-idrukker (leeg profiel) naar Zwitserland
-Waterfietsklompkaart naar Denemarken met pc-stamp erop omdat mijn europazegels op zijn.
Ik weet niet of ik er ga kopen of dat ik mijn oude decemberzegels ga opmaken, ik heb nl nog prororityzegels genoeg.
-woonplaatskaart naar Rusland
-Wallykaart naar Duitsland
-Zwart-wit naar Nederland
-Stokstaartjes naar Belarus
-Mapkaart van Limburg naar Finland
-Efteling naar Japan
-idrukker (leeg profiel) naar Zwitserland
-Waterfietsklompkaart naar Denemarken met pc-stamp erop omdat mijn europazegels op zijn.
Ik weet niet of ik er ga kopen of dat ik mijn oude decemberzegels ga opmaken, ik heb nl nog prororityzegels genoeg.
zondag 20 november 2011 om 14:12
zondag 20 november 2011 om 17:42
Anita, nog gefeliciteerd! ! Heb je een gezellig verjaardagsfeest? En zijn de taarten al op? Klinkt erg lekker hoor! Wat fijn dat het op school zo goed gaat met je dochter! Ik heb de afgelopen week ook rapportgesprekken gehad, maar dan vanaf de andere kant.
Ligaa, hoi! Hopelijk gaat alles goed met je!
Steph, dat is een hele stapel geworden! Hoe is het met je tand? Wat spannend, een beugel! Wanneer krijg je die? En wat voor een? En wat moet er precies gebeuren? (Sorry, wel erg veel vragen!)
Poezels, helpt de medicatie wel goed, ondanks dat je er erg moe van wordt?
Noa_lynn, de komende tijd ga jij dus weer allerlei postcrossers blij maken met nieuwe kaarten, leuk! En kaarsen, die kunnen weer gezellig aan nu het weer steeds vroeger donker wordt!
Tine, was het leuk bij Night of the Proms? Fijn dat het weer wat beter gaat! Ik ga straks even spieken op de hyves!
Kozoo, nou ja, wat een brutaal mailtje van die Duitse! Ik stuur ook wel eens een kaartje als er eentje niet aangekomen is, maar dan doe ik dat omdat ik graag wil dat diegene toch een kaartje ontvangt, niet omdat ik dan een extra kaart verwacht!
Zazana, leuk om jou ook weer eens hier te zien! Heb je nog adressen aangevraagd?
Grappig om te lezen dat er af en toe mensen bezig zijn met het kijken van stereogrammen. Ja, er zijn ook boeken van. Ik heb zelf een klein boekje. Het heet 3d Eye Tricks of zo. Ik vind het eerlijk gezegd veel makkelijker met een boekje of kaart dan op de computer.
Neferisis, volg je het programma de Pelgrimscode? Ze gaan nu door Egypte en Jordanie.
Juuf, was het leuk in groep 3? Spannend nieuws op de hyves! Wel gelezen, maar nog geen tijd gehad om te reageren.
Snjo, dat je daar geen decemberlekkernijen hebt zoals hier, dat snap ik! Ik vroeg me af of ze daar weer juist andere speciale lekkere dingen hebben!
Lien, jee, de 40 kaartengrens over! Op naar de volgende mijlpaal!
De pakjes kaarten en zegels van de Kinderzegels heb ik ook binnen. Leuk!
Weer een aantal kaarten gehad, van een kerstvodje (scheef geknipt uit een oude kaart of kalender o.i.d., ze bestempelde het als 'artcard') tot een mooie Escherkaart! Ook weer wat hurrays, waaronder weer een aantal erg leuke. Ik vind het altijd geweldig om te lezen dat iemand mijn kaart de mooiste kaart vindt die diegene tot nu toe ontvangen heeft, in een woord geweldig vindt of zelfs een feestje om te ontvangen!
Voor morgen ligt er een kaart klaar, een kerstkaart gaat naar Rusland.
zondag 20 november 2011 om 18:13
Stereogram, dat kerstvodje kwam dat uit Belarus? Daar zijn nl de laatste tijd klachten over. Jammer dat jij er ook eentje kreeg.
Ik dacht laat ik eens wat kaarten postten...Over de tanden en beugel, dat gaat pas volgend jaar gebeuren. Eerst krijg ik, dat doen ze altijd, een offerte (alsof ik een keuze krijg) maar de persoon die ze maakt is op vakantie. Ik krijg een afneembare beugel en twee kronen. Dus happen, twee dagen erna de beugel ophalen en dan kan de tandarts drie weken lang de kronen doen. De beugel kost 'maar' 150 euro, dat valt wel mee maar die twee kronen brr...
Ik dacht laat ik eens wat kaarten postten...Over de tanden en beugel, dat gaat pas volgend jaar gebeuren. Eerst krijg ik, dat doen ze altijd, een offerte (alsof ik een keuze krijg) maar de persoon die ze maakt is op vakantie. Ik krijg een afneembare beugel en twee kronen. Dus happen, twee dagen erna de beugel ophalen en dan kan de tandarts drie weken lang de kronen doen. De beugel kost 'maar' 150 euro, dat valt wel mee maar die twee kronen brr...
zondag 20 november 2011 om 18:23
Steph, nee uit Duitsland. Uit Belarus kreeg ik deze week ook wel een bijna-vodje. Een afbeelding met op de achterkant een papiertje geplakt met mijn adres en een verhaaltje. Ik heb gekeken wat eronder zat om te zien of ze de kaart recyclede of zoiets. Maar eronder stond een gedrukt verhaaltje in het Russisch. Nog niet echt leuk, maar dan snap ik het papiertje in ieder geval.
Spannend, die beugel! Maar 150 euro, dat is echt goedkoop! Moet je de kronen zelf betalen? En moet je de beugel dag en nacht dragen? Bedoel je volgend jaar als in nog een jaar wachten, of begin 2012?
Spannend, die beugel! Maar 150 euro, dat is echt goedkoop! Moet je de kronen zelf betalen? En moet je de beugel dag en nacht dragen? Bedoel je volgend jaar als in nog een jaar wachten, of begin 2012?
zondag 20 november 2011 om 18:42

zondag 20 november 2011 om 19:14
Steph, je hebt vanaf 1 januari 2012 een keuze in tandarts. De tarieven zijn losgelaten dus je kan gaan shoppen. Ik zou iig nog wel even wat om je heen kijken of er prijsverschillen zijn!
Stereo, medicatie helpt goed maar lichamelijk breekt het nogal op. As donderdag weer langs het ziekenhuis, dan ook alle bijwerkingen ff doornemen met de arts en hopelijk heeft hij nog een goed idee?
Anita, nog gefeliciteeeeerd!!! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad
Hier nog twee kaarten de deur uit, 1 van de Apenheul naar de USA. En een zwart/wit kat naar Rusland.
Fijne week allemaal!
Stereo, medicatie helpt goed maar lichamelijk breekt het nogal op. As donderdag weer langs het ziekenhuis, dan ook alle bijwerkingen ff doornemen met de arts en hopelijk heeft hij nog een goed idee?
Anita, nog gefeliciteeeeerd!!! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad
Hier nog twee kaarten de deur uit, 1 van de Apenheul naar de USA. En een zwart/wit kat naar Rusland.
Fijne week allemaal!
zondag 20 november 2011 om 19:48
Hi dames,
Even laten weten dat ik nog leef en dat het prima met me gaat (kreeg namelijk een lief berichtje van Noa78 dat ik gemist word hihi). Mag lekker veel werken en heb ook geen belachelijk vroege tijden meer, maar ben zoooo moe van het (wennen aan) fulltime werken dat ik 's avonds geen zin meer heb in een computer.... PC ligt daardoor ook een beetje stil. Krijg nog wel wat kaartjes binnen en er zijn er ook nog 9 onderweg (waarvan 1 naar NL al 50 dagen, reageert niet op berichtjes die mevrouw en is al meer dan een maand niet online geweest).
Even laten weten dat ik nog leef en dat het prima met me gaat (kreeg namelijk een lief berichtje van Noa78 dat ik gemist word hihi). Mag lekker veel werken en heb ook geen belachelijk vroege tijden meer, maar ben zoooo moe van het (wennen aan) fulltime werken dat ik 's avonds geen zin meer heb in een computer.... PC ligt daardoor ook een beetje stil. Krijg nog wel wat kaartjes binnen en er zijn er ook nog 9 onderweg (waarvan 1 naar NL al 50 dagen, reageert niet op berichtjes die mevrouw en is al meer dan een maand niet online geweest).
maandag 21 november 2011 om 12:23
Dit weekend twee kaarten ontvangen, o.a. een prachtige Klimt afbeelding. Zes adressen aangevraagd: er gaat een ballonnetje naar Australië, een engel naar Wit-Rusland, makarons naar Estland, royalty naar Oostenrijk, kunst naar Italië en een Limoon kaart naar Turkije.
@Zazana > binnenkort vind jij je ritme wel. Het seizoen werkt eveneens niet mee, ook ik ben elke week weer blij als het weekend aanbreekt en even op adem kan komen.
@Kozoo > ik zou de Duitse dame exact hetzelfde geantwoord hebben. Heb je een leuk weekeinde achter de rug? Werkte de buik een beetje mee?
@Lien > gefeliciteerd met no. 40!
@Tine > hoe is de Rotterdamse happening bevallen? Vandaag weer vol aan de bak met de minimensjes?
@Noa-lynn > kaarten en kaarsjes is een mooie combinatie. Ik ben jaloers, ik wil ook langs Ikea!
@Anita > gisteren nog gezellig het huis vol gekregen of hadden jullie ook zo last van de mist? Manlief moest richting Noord-Holland, maar is na tien minuten speuren op de snelweg maar omgekeerd en voorzichtig naar huis terug gereden.
@Poezels > hopelijk beschik je binnenkort weer over genoeg energie, hou vol!
@Ligaa > hoe is het met jouw energielevel?
@Stereogram > ik heb op donderdagavond cursus en ben pas na elven thuis. Ik heb de eerste aflevering van de Pelgrimscode op 'uitzending gemist' bekeken. De locaties zijn erg herkenbaar, maar ik vind het programma zelf een beetje langdradig. Ik ga de andere afleveringen zeker nog bekijken.
@Steph > toch nog aan de beugel, enfin, word je nog fraaier!
@JJ > ja, het echte leven valt zwaar tegen...
Vanochtend heb ik een paar uur in de mist gewandeld, erg mooi, maar ook erg koud. Ik ga zo maar eens een hete douche nemen om weer door en door warm te geraken.
@Zazana > binnenkort vind jij je ritme wel. Het seizoen werkt eveneens niet mee, ook ik ben elke week weer blij als het weekend aanbreekt en even op adem kan komen.
@Kozoo > ik zou de Duitse dame exact hetzelfde geantwoord hebben. Heb je een leuk weekeinde achter de rug? Werkte de buik een beetje mee?
@Lien > gefeliciteerd met no. 40!
@Tine > hoe is de Rotterdamse happening bevallen? Vandaag weer vol aan de bak met de minimensjes?
@Noa-lynn > kaarten en kaarsjes is een mooie combinatie. Ik ben jaloers, ik wil ook langs Ikea!
@Anita > gisteren nog gezellig het huis vol gekregen of hadden jullie ook zo last van de mist? Manlief moest richting Noord-Holland, maar is na tien minuten speuren op de snelweg maar omgekeerd en voorzichtig naar huis terug gereden.
@Poezels > hopelijk beschik je binnenkort weer over genoeg energie, hou vol!
@Ligaa > hoe is het met jouw energielevel?
@Stereogram > ik heb op donderdagavond cursus en ben pas na elven thuis. Ik heb de eerste aflevering van de Pelgrimscode op 'uitzending gemist' bekeken. De locaties zijn erg herkenbaar, maar ik vind het programma zelf een beetje langdradig. Ik ga de andere afleveringen zeker nog bekijken.
@Steph > toch nog aan de beugel, enfin, word je nog fraaier!
@JJ > ja, het echte leven valt zwaar tegen...
Vanochtend heb ik een paar uur in de mist gewandeld, erg mooi, maar ook erg koud. Ik ga zo maar eens een hete douche nemen om weer door en door warm te geraken.
maandag 21 november 2011 om 16:22
Neferisis, huisje vol gehad hoor gisteren.
Zo'n beetje iedereen woont hier op het dorp dus konden zelfs lopend komen.
Maar in eerste instantie hadden we hier gisteren stralende zon.
Nu ook dichte mist, viel niet mee vanmorgen.
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Het is gezellig geweest.
Hier vandaag 1 kaartje in de brievenbus uit Nederland.
Helemaal leuk, ze had een kaartje uit mijn favorietenlijst gestuurd.
Ook 3 hurays en dat betekend dat ik nog maar 4 kaarten onderweg heb.
Word tijd dat ik er weer even voor ga zitten op een rustig moment.
Zo'n beetje iedereen woont hier op het dorp dus konden zelfs lopend komen.
Maar in eerste instantie hadden we hier gisteren stralende zon.
Nu ook dichte mist, viel niet mee vanmorgen.
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Het is gezellig geweest.
Hier vandaag 1 kaartje in de brievenbus uit Nederland.
Helemaal leuk, ze had een kaartje uit mijn favorietenlijst gestuurd.
Ook 3 hurays en dat betekend dat ik nog maar 4 kaarten onderweg heb.
Word tijd dat ik er weer even voor ga zitten op een rustig moment.
maandag 21 november 2011 om 16:23
maandag 21 november 2011 om 18:25
Steph, dat middel ken ik niet! Maar fijn dat je het zegt, ik zal eens kijken bij de drogist.
Neferisis, deze periode is inderdaad erg druk maar wel heel erg leuk en gezellig. Ik ben gek op de decembersfeer!
Speciaal voor Anita:
Kozoo ik vind je reactie op de Duitse mevrouw terecht hoor. Ik zou dat ook niet doen!
Tine, leuke avond gehad bij the night of the proms? Fijn dat de antibiotica aanslaat.
Poezels, sterkte
Ligaa en JJ:
Stereo: ja het was erg leuk. Naast kleuters is groep 3 echt wel favoriet bij mij!
Vandaag geen kaartjes ontvangen helaas, ook geen hurray's. Dus ik wacht rustig af. Oh ja, ik zal mijn "nieuwtje" op hyves even updaten.
Neferisis, deze periode is inderdaad erg druk maar wel heel erg leuk en gezellig. Ik ben gek op de decembersfeer!
Speciaal voor Anita:
Kozoo ik vind je reactie op de Duitse mevrouw terecht hoor. Ik zou dat ook niet doen!
Tine, leuke avond gehad bij the night of the proms? Fijn dat de antibiotica aanslaat.
Poezels, sterkte
Ligaa en JJ:
Stereo: ja het was erg leuk. Naast kleuters is groep 3 echt wel favoriet bij mij!
Vandaag geen kaartjes ontvangen helaas, ook geen hurray's. Dus ik wacht rustig af. Oh ja, ik zal mijn "nieuwtje" op hyves even updaten.
maandag 21 november 2011 om 18:51
Neferisis, nou mooier.....Het is maar een tijdelijke beugel hoor.Ben je warm genoeg door de douche?
Vandaag één kaart van een RR oktober ontvangen. Morgen krijg ik de naamstickers als het goed is.
Vandaag ook nog met een vrouw voor Unicef naar een enthousiaste school geweest, waar we eind dec voor twee weken welkom zijn!!!!kassa
Vandaag één kaart van een RR oktober ontvangen. Morgen krijg ik de naamstickers als het goed is.
Vandaag ook nog met een vrouw voor Unicef naar een enthousiaste school geweest, waar we eind dec voor twee weken welkom zijn!!!!kassa
maandag 21 november 2011 om 20:38
Steph, goed dat je dat zegt over die naamstickers! Ik zal ook in de gaten houden of ze hier binnenkort in de brievenbus vallen! Wat ga je precies op die school doen voor Unicef?
Anita, maar 3 kaarten onderweg?! Hopelijk heb je gauw weer tijd om iets aan te vragen. Fijn dat het gezellig was. En ook nog eens verwend met een kaart uit je favorieten, super!
Juuf, fijn dat je leuke dagen hebt gehad in groep 3! Ik heb je update gelezen.
Neferisis, ik heb de afleveringen gisteren pas gezien en moest aan je denken door de landen. Ik kijk donderdags ook niet, maar gisteren was ik ziek en was het toch wel leuk om via uitzendinggemist te bekijken. Ik vind het ook een beetje een kabbelend programma. De opdrachten zijn leuk en de omgeving super, maar er mag wel wat meer spanning en vaart in zitten zoals bij Expeditie Robinson en Wie is de mol?
JJ, fijn dat het goed met je gaat! Tja, ik heb ook niet elke avond zin om hier te reageren hoor, dus dat geeft niks! Gelukkig heb je nu wat betere werktijden.
Vandaag 1 oké kaartje in de bus en de hurrays stromen ook lekker binnen, drie maar liefst. 1 kaartje is al geschreven, een cityview gaat naar Canada. Straks misschien nog de rest aanvragen.
Anita, maar 3 kaarten onderweg?! Hopelijk heb je gauw weer tijd om iets aan te vragen. Fijn dat het gezellig was. En ook nog eens verwend met een kaart uit je favorieten, super!
Juuf, fijn dat je leuke dagen hebt gehad in groep 3! Ik heb je update gelezen.
Neferisis, ik heb de afleveringen gisteren pas gezien en moest aan je denken door de landen. Ik kijk donderdags ook niet, maar gisteren was ik ziek en was het toch wel leuk om via uitzendinggemist te bekijken. Ik vind het ook een beetje een kabbelend programma. De opdrachten zijn leuk en de omgeving super, maar er mag wel wat meer spanning en vaart in zitten zoals bij Expeditie Robinson en Wie is de mol?
JJ, fijn dat het goed met je gaat! Tja, ik heb ook niet elke avond zin om hier te reageren hoor, dus dat geeft niks! Gelukkig heb je nu wat betere werktijden.
Vandaag 1 oké kaartje in de bus en de hurrays stromen ook lekker binnen, drie maar liefst. 1 kaartje is al geschreven, een cityview gaat naar Canada. Straks misschien nog de rest aanvragen.
maandag 21 november 2011 om 20:41
Ik heb net even 4 kaartjes geschreven.
Nou ja eigenlijk 5 maar die laatste was geen offical maar een kaartje naar mijn nichtje met een klavertje 4.
Er gaat een kaart met zwanen naar USA, een coca-cola kaart naar Finland, een kaart met sinterklaas blijft in Nederland en een pip-studiokaart naar Litouwen.
Nou ja eigenlijk 5 maar die laatste was geen offical maar een kaartje naar mijn nichtje met een klavertje 4.
Er gaat een kaart met zwanen naar USA, een coca-cola kaart naar Finland, een kaart met sinterklaas blijft in Nederland en een pip-studiokaart naar Litouwen.
maandag 21 november 2011 om 22:06
Helleu, even een berichtje voor het slapen gaan. Ik ben die mist zo ontzettend zat.. ik heb normaal een leuk uitzicht en zie nu helemaal niets. Als ik uit het raam kijk is het gewoon grijze, alsof de wereld heel klein is. Zijn jullie het ook zo zat?
Lieve anita alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het is wel een beetje laat sorry. Ik ben blij dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
Steph en stereo, ik heb de naamstickers volgens mij vrijdag al gehad, ze zijn echt heel erg leuk.
En voor de rest even een hallo, ben nog steeds mobiel online dus rus nog een beetje knudde. Hier vandaag drie kaartjes in de bus. Ook een van de october rr en die andere van de november rr. Leuke kaartjes met chocolade dat doet het altijd goed.
Nou voor nu welterusten!!!
Lieve anita alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het is wel een beetje laat sorry. Ik ben blij dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
Steph en stereo, ik heb de naamstickers volgens mij vrijdag al gehad, ze zijn echt heel erg leuk.
En voor de rest even een hallo, ben nog steeds mobiel online dus rus nog een beetje knudde. Hier vandaag drie kaartjes in de bus. Ook een van de october rr en die andere van de november rr. Leuke kaartjes met chocolade dat doet het altijd goed.
Nou voor nu welterusten!!!
maandag 21 november 2011 om 23:37
quote:tine2804 schreef op 21 november 2011 @ 22:06:
Helleu, even een berichtje voor het slapen gaan. Ik ben die mist zo ontzettend zat.. ik heb normaal een leuk uitzicht en zie nu helemaal niets. Als ik uit het raam kijk is het gewoon grijze, alsof de wereld heel klein is. Zijn jullie het ook zo zat?
Ook ik zei vanavond tegen mijn ouders dat het nu wel weer genoeg is geweest met die mist.
Ik zie nog net aan de appartementjes hier tegenover omdat er ligt brand bijv. en op de weg is het ook niet leuk meer.
Moest een heel wit vlak in rijden omdat ik via de snelweg moest, gelukkig op de snelweg wel redelijk zicht maar toch.
Heb ook in het hele donker moeten rijden, sowieso als ik gewerkt heb maar ook pas 's avonds laat omdat mijn zus dr kittens kwijt was.
Nee van mij mag die mist nu wel weg.
(Ik mag trouwens nog niet op de hyves )
Ook ik zei vanavond tegen mijn ouders dat het nu wel weer genoeg is geweest met die mist.
Ik zie nog net aan de appartementjes hier tegenover omdat er ligt brand bijv. en op de weg is het ook niet leuk meer.
Moest een heel wit vlak in rijden omdat ik via de snelweg moest, gelukkig op de snelweg wel redelijk zicht maar toch.
Heb ook in het hele donker moeten rijden, sowieso als ik gewerkt heb maar ook pas 's avonds laat omdat mijn zus dr kittens kwijt was.
Nee van mij mag die mist nu wel weg.
(Ik mag trouwens nog niet op de hyves )