Foto vraag
zondag 20 november 2011 om 21:16
Ik zie dat iedereen, nou ja, heel veel mensen hier foto's plaatsen van het 1 of ander.
Nu weet ik hoe ik een plaatje van internet moet plukken en hoe ik die hier moet plaatsen.
Maar wat als ik morgen een foto maak van wat dan ook, hoe moet ik die plaatsen? Ik kom er echt niet uit. Wat ik ook doe, ik krijg geen plaatje te zien.... Wie kan en wil mij op weg helpen?
Heb een eerder topic gevonden, maar daar kwam ik niet helemaal uit. Sorry
Nu weet ik hoe ik een plaatje van internet moet plukken en hoe ik die hier moet plaatsen.
Maar wat als ik morgen een foto maak van wat dan ook, hoe moet ik die plaatsen? Ik kom er echt niet uit. Wat ik ook doe, ik krijg geen plaatje te zien.... Wie kan en wil mij op weg helpen?
Heb een eerder topic gevonden, maar daar kwam ik niet helemaal uit. Sorry
zondag 20 november 2011 om 21:19
Idd, bijv. op www.photobucket.com
www.mijnalbum.com kan ook maar heel irritant zetten ze hun naam in je foto.
Dus plaats hem op een foto site, en dan kan je hem hier neerzetten.
www.mijnalbum.com kan ook maar heel irritant zetten ze hun naam in je foto.
Dus plaats hem op een foto site, en dan kan je hem hier neerzetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 20 november 2011 om 21:20
account maken op bijvoorbeeld mijnalbum.nl. Foto uploaden. Dan het album bekijken. Dan de stappen nemen die je ook gebruikt als je hier een plaatje plakt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.