VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hoeveel zussen heb jij dan Mille?

Ik was gistermorgen erg van slag na bezoekje vader. Gistermiddag ging het beter en gisteravond weer helemaal verlamd van verdriet.

VAnpochtend niet veel beter opgestaan, maar na met school-mede-moeder met ook hond stuk op strand te hebben gewANDELD TOCH ECHT WEL WEER OPGEKNAPT.

Het hakt er dan zo maar in.
Wat Nathalie deed doet ze in mijn ogen iedere week in meer of mindere mate. Mij gaat het vervelen op den duur. Ik schreef in het Idols topic dat ik niet snel naar een concert van Nathalie zou gaan, volgens mij kom ik er uitgeput vandaan ;). Terwijl een concert van Nikki me wel zou aanspreken. Zij heeft mij al een aantal maal weten te raken met haar optredens. Afgelopen zaterdag vond ik haar niet op haar best trouwens, terwijl de jury echt onwijs positief was.
Pebbles, vanaf hier een knuffel. Naar hoor, dat het er dan zo ineens inhakt, maar natuurlijk wel begrijpelijk. En fijn dat er toch ook dingen zijn die je doen opknappen. Dat kan je misschien hoop geven de volgende keer dat je weer zo verdrietig bent.

Mijn opruimsmsje kwam dan vast ook heel ongelegen gisteravond, maar het is wel echt zo, ik ben helemaal geinspireerd geraakt van ons opruimgesprek en heb het voornemen om vanavond met de gangkast aan de slag te gaan .

Je opruim sms-je heb ik pas in de loop van vandaag gelezen. Als ik geen telefoon verwacht dan zit mijn telefoon vaak in mijn tas in de gang en hoor ik dus niets. Vanochtend zonder telefoon de deur uit gegaan, best dom en dus later pas gezien.

Ik zou zeggen: Je bent goed bezig!
Net als ik hoor, ik mis vaak telefoontjes en smsjes omdat ik hem meestal op stil heb staan en in mijn tas heb zitten, behalve als ik aan het werk ben.

Maar bedankt, ik zou zeggen: blijf me inspireren .
Vandaag voor het eerst een 'mijn kind is toe aan de basisschool moment'. Schorrie verveelde zich op het kinderdagverblijf en ging toen speelgoed van andere kinderen kapotmaken. Grappig dat het echt zo gaat, dat kinderen er aan toe zijn om naar school te gaan.

Verder nog de halve gangkast uitgeruimd. Niet helemaal want ik vond ook het fotoboek van Schorrie dat nog niet af is en nu heb ik alvast de foto's uitgezocht die er nog in moeten, althans, de mapjes. Ik moet de datums nog bij de foto's zoeken om de goede volgorde aan te houden. Dat ga ik nu maar even doen. Dan kan ik ze er binnenkort zo inplakken en heb ik geen achterstand als Baby nr 2 alias Knorrie komt.
He Pebb, wat moeilijk zeg, maar is ook echt helemaal niet gek. Het is allemaal nog zo vers en volgens mij went het nooit; geen moeder meer hebben en niet even kunnen bellen ofzo. Dikke kus.

Verder gaar, gedoe op werk wat nu mijn verantwoordelijkheid is, maar absoluut niet mijn interesse heeft (salarisadministatie). Gelukkig had ik gisteravond al gekookt, dus kon bellen dat zuurkoolschotel in de oven kon en ben nog een half uurtje langer op kantor gebleven zodat ik e.e.a af kon maken. Dat is dan wel weer fijn .

Smurfen bij AH zie ik nu op tv, ze hebben wel altijd slimme (kinder)marketing acties.
We kunnen wel een topic openen met onze jongens- en meisjesnamen en dan iedereen laten stemmen. Dat schijnt normaal te zijn tegenwoordig!

Ik denk trouwens dat jij een jongen gaat krijgen!
Wij zelf ook en ik wilde zo graag een derde vanwege al die lieve meisjeskleren , maar goed, dat is dan ook het enige. Twee stoute jongetjes lijkt me ook erg leuk. Voor dochter zou ik het wel weer leuk vinden als ze een zus krijgt. En voor opa & oma, sja... die hebben al drie kleinzoons en 1 kleindochter, dus....
Ach, je weet nooit Lien, jullie en ik kunnen het zomaar mis hebben!

Mijn ouders hebben twee kleinzoons en hebben het er de hele tijd over dat Harrie en ik nu een dochter krijgen. Volgens mij omdat ze dat gewoon zelf heel graag willen :-)
Lien, ik denk dat je een mensje krijgt. Morie ook trouwens, denk ik

Ik heb 3 zussen en 1 broertje. Inad met kind, broertje heeft ook een zoontje van 2, en dan dus een hoogzwangere zus. En eentje die straks wel gewoon nog uit kan slapen

Peb, het lijkt me logisch dat het nog niet echt makkelijker voelt allemaal, en je je zo vreselijk verdrietig voelt. Het is allemaal nog zo kort geleden! Nog een keer een voor jou!
Als jullie je vervelen moet je 0804 lezen, Morrie had in elk geval veel lol om mijn geleden Kiloknaller-bril-smurf-leed .

Verder ga ik nu lekker naar boven, boek lezen en naar bed. Heerlijk.
Tsssk Mille, ook laf dat je niet meegokt! Wie niet waagt, wie niet wint hoor .

Ik ga ook afnokken, melk opzoeken, de chili con carne brandt in mijn maag.
Oké dan Morrie: allebei een jongetje. Kan ik Nano's te klein geworden kleertjes tenminste nog aan iemand kwijt, mijn zus krijgt een meisje en sinds Nano er is zijn er in onze omgeving alleen nog maar meisjes geboren (of jongens die zo ongeveer even groot zijn, zoals Briesje).
Ik heb het geduld niet voor Idols. Vind het wel leuk hoor, maar kijk geen hele show.

Pebbles, knuffel van hier!

Morrie, ik denk(en hoop:)) dat jij een dochter krijgt.

en volgens mij krijgt Lien ook een dochter.

Wij hebben gisteren verjaardag van Zeefje gevierd. Was een succes, maar wat ben je kapot dan zeg!

Sowieso een drukke week. Maandag, dinsdag werken, woensdag Zootje jarig, donderdag kinderfeestje voorbereiden, vrijdag kinderfeestje, zaterdag werken.

Dus zondag wordt dan echt rustdag!
Ik denk dat jullie allebei een jongetje krijgen. Bij Morrie weet ik het zeker, wat overigens niets zegt want ik zit er áltijd naast, en bij Lien zou het nog twee kanten op kunnen, maar nu zeg ik allebei een jongen. Rara... wat mijn referentiekader is

Heel gek... GW en ik hebben het de laatste tijd vaak over een/de derde en zijn nu al overtuigd van nog een knul. Kan het me gewoon niet voorstellen dat wij een meisje zouden krijgen.

Go Morrie, met haar opgeruimde eetkamertafel!

Verder een dikke knuffel voor Peb...

Heb een heerlijk weekend gehad! Na een klotedag vrijdag op het werk heb ik de knop gelukkig om kunnen zetten en niet mijn weekend laten verstieren. Zaterdag boordschappen gedaan met de jongens terwijl GW de muur in de keuken ging witten (fles cola laten vallen... bruine colavlekken is niet mooi op een witte muur, kan ik je zeggen) en 's middags tijdens het slaapje van Bries met KW weer naar zo'n indoorspeeltuin geweest en vervolgens met z'n allen naar de voetbalclub van mijn broertje geweest en wat gekeken, gespeeld en gekletst. Zondag heb ik lekker uit kunnen slapen en heb ik 's middags een lekkere high tea gehad met wat vriendinnen. Heerlijk in een serre in de zon genieten van, te weinig, lekkers. Jammer dat het gisteren alweer maandag was.

En nu... lekker niks!

KW is op de psz en Bries ligt te maffen.

Tijd voor mezelf!
Wij hebben afneembare muurverf op die enorme blauwe muur. Is makkelijk want bij vaatwasser inruimen spettert er nog wel eens wat.

Verder geen opruim tips geloof ik hoor Morrie. Maar je gaat lekker.

Morrie krijgt een jongen en Lien een meisje. Is nergens op gebaseerd, ik zeg gewoon maar wat.

En nu ga ik verder opruimen. Pebblo is Kefpep uitlaten, tegenwoordig onze winkelhond.

Ely, succes met drukke week!
Afneembare muurverf? Bestaat dat echt en is het dan echt schoon?
Echo-oooo-oooo...
oooo
ooo
oo
o
Ha Wind
echo toe joe toe!

Goeiemorgen! Inderdaad erg rustig hier! Iemand nog iets te melden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven