Man wilt vreemd gaan

21-11-2011 15:07 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 37 jaar en inmiddels 23 jaar samen met mijn man (18 jaar getrouwd)

Samen hebben wij 3 kinderen van 14, 12 en 11 jaar.

Een tijd geleden hebben wij een flinke dip in onze relatie gehad. Mijn man was toen vooral bezig met zijn werk en bemoeide zich weinig met de kinderen en het huishouden. In principe stond ik overal alleen voor. Best zwaar met 3 kinderen waarvan 1 ook nog een chronische ziekte heeft. Dat vergt namelijk een hoop extra aandacht,verzorging en tijd. Alles deed ik in mijn eentje,de kinderen verzorgen, het huishouden,de boodschappen,de boekhouding (plus de zorgen daarvan) en de ziekenhuisbezoekjes etc. Dat heeft zo'n 1,5 jr geduurd.

Natuurlijk heb ik vele pogingen gedaan om mijn man duidelijk te maken dat ik het zo niet trok. Vooral toen we net de jongste hadden gekregen. Ik was bekaf van de nachtvoedingen, sowieso deed ik alle voedingen.Ik gaf aan dat ik graag zou willen dat hij af en toe mee zou helpen met kleine dingen in het huishouden en met de kinderen omdat ik het zwaar vond om alles alleen te doen. Helaas hielp dat niet en er veranderde dan ook niets. Op een gegeven moment vond ik het zo vanzelfsprekend om zo te leven dat ik het uiteindelijk heb op gegeven om hulp aan hem te vragen.

Hij bleef door werken, was amper thuis. Als hij thuis was, was hij vooral chagerijnig. Waarom ik niet ben weggegaan is omdat ik toch de hoop had dat het ooit beter zou worden, tot die tijd heb ik al mijn energie in mijn kinderen en alles wat daarbij komt gestoken en niet meer in ons huwelijk. Het voelde namelijk alsof ik in mijn eentje aan het vechten was en dat had totaal geen zin. Daarbij was ik ook te moe om ook daar nog eens energie in te gaan steken.

Menig maal had ik geprobeerd om een gesprek aan te gaan maar elke keer kreeg ik geen gehoor. Voor mij hield het op een gegeven moment dan ook op. De kinderen en ik, dat was mijn wereld. Ja ik hield nog wel van mijn man, dat ebt niet zomaar weg na 15 jaar maar ik zag hem verder vooral als de vader van mijn kinderen. Wij waren compleet uitelkaar gegroeid. Er was niks meer over, geen intimiteit,geen gesprekken en we deelden niks meer met elkaar.

Uiteindelijk kregen wij een flinke ruzie. Mijn man was namelijk boos op mij omdat hij de seks miste en vond dat hij tekort kwam. Razend was ik. Al die tijd had ik in mijn eentje ons gezin draaiende gehouden. Poging na poging had ik gedaan om ons huwlijk te redden,om een gesprek aan te gaan en hulp gevraagd maar er werd niets mee gedaan. En nu, nu moest ik ineens luisteren en begripvol zijn omdat hij ook gevoel had? Ik voelde mij zo ver van hem verwijderd dat seks wel het laatste was waar ik zin in had.

Aantrekkelijk vond ik hem ook niet meer. Begrijp mij niet verkeerd, mijn man ziet er best leuk uit, maar door wat er gebeurd was in die 1,5 jaar voelde ik mij fysiek niet meer tot hem aangetrokken, Ik had behoefte aan een knuffel,een goed gesprek, behoefte aan een partner die voor mij klaar stond etc niet aan seks .Deze ruzie leidde wel tot een goed gesprek en dat was dan ook een positief punt. Er werd eindelijk gesproken.

Inmiddels zijn wij een aantal maanden verder en doet mijn man zijn best om er voor ons te zijn. Daar kan ik ook geen slecht woord over zeggen. Hij helpt mee,doet weer dingen met de kinderen,als ik om hulp vraag dan helpt hij ook,hij is meer thuis en we vormen weer meer een gezin. Dat is ontzettend fijn, vooral voor de kinderen.

Er zijn nog steeda onenigheden maar dat is logisch. Als je zo ver uit elkaar bent gegroeid dan moet dat langzaamaan weer groeien. Mijn man denkt echter dat het gelijk weer als vanouds is. Hij doet zijn best en verwacht eigenlijk dat daarmee alles weer goed is. En dan bedoel ik vooral ons seksleven.Hij helpt mee in het huishouden en met de kinderen en verwacht daar als het ware seks voor terug. Want ja, zoals hij zelf zegt: ik ben toch veranderd, ik help toch mee, ik ben niet meer zo als in die 1,5 jaar? Inmiddels hebben wij echter al een hele tijd geen seks gehad omdat ik mij daar nog niet goed bij voel.

Wij waren/zijn zo uit elkaar gegroeid, dat ik het belangrijker vind om de basis eerst weer goed te krijgen. Elkaar weer vertrouwen,met elkaar praten,samen een avondje uit, samen lachen, gewoon echt dat samen gevoel terug krijgen.

Emotioneel zit dat bij mij nog niet goed. Dat komt ook omdat mijn man een aantal maanden geleden aangaf dat hij de seks die wij hadden saai vond en altijd hetzelfde. Dat we het altijd op dezelfde plek deden en nooit eens verschillende standjes probeerden. Hier had ik in al die jaren dus nog nooit iets over gehoord. Heel fijn voor je zelf vertrouwen ook. Hij mag best zeggen dat hij iets anders wil proberen maar nu was het zo tegenstrijdig. eerst zeuren over te weinig seks en daarna was ik ineens niet goed genoeg. Nou daar is mijn gevoel naar hem toe zeker niet beter van geworden. Eigenlijk dacht ik: dan maar liever niet, ik ben toch saai en niet goed genoeg. Nu laat hij dus wel continue op een vervelende manier merken dat hij zin heeft, waardoor ik juist alleen nog maar minder zin krijg. Als ik sta te koken met 3 jengelige kinderen om mij heen en ondertussen zit hij aan mijn billen dan word ik daar echt niet opgewonden van en heb ik de rest van de avond ook geen zin meer. Als ik dat uitleg wordt hij boos, want ja hij heeft zin. Dat zegt hij dan ook: maar ik heb wel zin, hoe ga je dat oplossen?

Mijn man denkt serieus dat ik opgewonden wordt zodra hij aan mij zit of meld dat hij zin heeft terwijl hij dat altijd op de meest vervelende momenten doet. Een aantal weken geleden was ik echt goed ziek, probeerd hij het weer. Hij zei: oh geeft niets dat jij ziek bent, dan doe ik het werk wel. Sorry, maar dan ben ik echt helemaal afgeknapt. Phoe en dan is het hek helemaal van de dam want dan vind hij het vervelend dat ik zeg dat ik daar op afknap. Ook wel begrijpelijk maar het is nou eenmaal zo.

Als 1 van de kinderen mij roept en ik geef ze een knufel dan roept mijn man elke keer: en wat gebeurd er als ik jou roep? Krijg ik dan ook iets? Echt verschrikkelijk! Een gewone knuffel zit er sowieso amper in want hij begint bijna altijd te plukken. Ik wil ook weleens een knuffel zonder bij bedoelingen of het gevoel te hebben dat hij meer wil. Hoe vaak ik al niet gezegd heb dat het zo voor mij niet werkt, dat ik van zulke opmerkingen en/of aanrakingen niet spontaan zin krijg kan al niet eens meer tellen. Het werkt alleen maar averechts.

Ik houd van hem, maar ik voel mij nog steeds niet tot hem aangetrokken qua seks. Een paar dagen geleden was hij wederom boos. Hij vroeg ineens hoe ik nu tegenover de seks stond. Tja, ik mis ook heus wel seks, maar ik kan mij er niet toe zetten.. Dat heb ik ook gezegd. Door de dingen die hij doet en zegt ben ik eerder nog meer afgeknapt dan ik al was. Ik zou liever eerst een leuk avondje samen hebben zodat je weer naar elkaar toe groeit. Bv als de kinderen op bed liggen eerst samen eten, daarna een filmpje kijken of zo en dan zie je wel wat er gebeurd.

Mijn man heeft die avond dus aangegeven dat hij het zo niet langer trekt en zich gefrustreerd voelt. Dat hij er zelfs weleens over nadenkt om vreemd te gaan zodat hij zijn gevoel kwijt is. Dat hij mannen die in dezelfde situatie zitten en wel vreemgaan heel goed kan begrijpen (dat heeft hij meerdere malen aangegeven) Dat hij inmiddels ook op een andere manier naar andere vrouwen kijkt dan alleen maar leuk. Dat hij de seks zo mist dat hij soms het gevoel heeft om met de eerste de beste mooie vrouw die hij tegenkomt en hem aandacht geeft mee te gaan naar huis .

Ik was echt met stomheid geslagen. Oke, ik begrijp dat hij de seks mist en dat dat frustratie met zich mee brengt. Maar waarom doet hij dan niks met de informatie die ik hem geef? Hij had het ook anders kunnen aanpakken toen ik aangaf dat het zo niet werkte. Ik begrijp dat het niet leuk is om steeds te worden afgewezen, maar hij weet waardoor dat komt.

I.p.v daar samen aan te werken begint hij over vreemdgaan. Daardoor ben ik er eigenlijk helemaal wel klaar mee. Alsof ik nu nog zin heb om ooit weer met hem seks te hebben. Dat blijft dan in mijn achterhoofd zitten.

Geen idee wat hier mee moet. Ik denk vooral aan de kinderen. Wil ik wederom blijven vechten? Kan ik een scheiding hun wel aan doen? Wil ik 15 jaar zomaar weggooien? Nee, ook niet zomaar, ik ben al heel lang aan het vechten. Echt moeilijk!

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wou het zo graag even van mij afschrijven. Bedankt voor het bieden van die mogelijkheid.
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 november 2011 @ 21:43:

[...]

Misschien heb je het gemist, maar een man uit zijn liefde door seks. Seks is een manier om nader tot elkaar te komen. Praten werkt niet voor een man.

Een boel vrouwen hier veroordelen die man omdat hij op een volkomen logische mannelijke manier laat zien voor zijn relatie te willen gaan. Nou, hang hem aan de hoogste boom, de schoft. Hoe durft hij! Dit is nou net het punt. Ik denk (en een aantal met mij) dat de man met zijn toenaderingen niet wil laten zien dat hij voor zijn relatie wil gaan, maar slechts zijn zaadballen leeg wil gooien. Hoe kun je nou met droge ogen beweren dat hij aan de ene kant zegt dat hij de sex slecht vindt en toch sex wil met TO? En na dat gezellige avondje uit, hij werd kwaad omdat hij geen sex kreeg, hoezo dat nou, hij had toch de leuke avond en toenadering ook kunnen koesteren? Maar nee, hij maakte de investering en verwachtte sex terug, uit liefde? Aan mijn hoela
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:iris1969 schreef op 21 november 2011 @ 21:50:

[...]

Conclusie: de koek is op.De houdbaarheidsdatum van zijn 'nut' is voorbij..... Twee jaar. TWEE jaar geen sex. Komop zeg. Het gaa niet om een paar weken, of een paar maandjes. Het gaat om twee jaar! Belachelijk.
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 november 2011 @ 21:51:

[...]

Wanhoop, na 2 jaar genegeerd te worden. Provoceren? Een reactie willen uitlokken?

Als hij niet echt van haar hield, dan was hij al lang weg geweest. Zo simpel is het.

Misschien is ze wel echt gewoon saai in bed ? TO zegt niet dat het niet waar is, dat ze nooit eens andere standjes probeerden of anderszins een spannend sexleven hadden. Wat ze wel zegt is dat ze al meer dan twee jaar geen seks meer met hem heeft en ook niets geprobeerd heeft om weer zin te krijgen.

Ik gok dat de laatste keer seks het verwekken van het jongste kind was. Nou, dan zou ik me als man ook flink bescheten voelen, de buit is binnen en je kan optiefen met die gore piemel van je.

Dat ie niet al lang weg is, is een wonder en bewijst inderdaad dat ie ondanks alles kennelijk nog wel van haar moet houden om uberhaupt nog energie in haar te willen steken.
Am Yisrael Chai!
quote:_made_lief_ schreef op 21 november 2011 @ 21:49:

'Zoals gezegd je komt heel gefrustreerd over als het op mannen aankomt. Sorry dat is misschien heel hard van mij om dat te zeggen.'

Dat is off topic, maar goed. Ik ben nu niet gefrustreerd. Mijn vriend is een schatje. Ik was met een ex-eikel, maar daarbij verwachtte ik ook niet een intieme band. Sterker nog: dat draaide om seks. Maar dag ik zelf best seks zou hebben als mijn relatie in het slop zit, wil niet zeggen dat ik OP niet begrijp. Als zij door seks te hebben over haar grenzen heengaag moet ze dat vooral niet doen. En al helemaal niet omdat posters hier zo neerbuigend doen over stay at home moms die zogenaamd niet sexy kunnen zijn. Als je voor je man niet een sexy s.a.h.m. Kan zijn, dan heb je de verkeerde vent. Die ex vond me alleen leuk met make up, lingerie etc. Mijn huidige vriend vind me leuk als ik giegel, keultjes in mijn wang heb of te grote sokken aandoe.

Blij dat te horen Madelief, dat meen ik oprecht, want ik had wat anders verwacht naar aanleiding van je posts.

Maar goed voor mijn zelf sprekend staat deze hele discussie los van het feit dat TO een thuis blijf moeder is. Dat heeft er mijns onziens niets mee te maken.
quote:Oriane schreef op 21 november 2011 @ 21:53:

[...]

De houdbaarheidsdatum van zijn 'nut' is voorbij......Dat dus.
Am Yisrael Chai!
quote:Cameron10 schreef op 21 november 2011 @ 21:53:

[...]

Dit is nou net het punt. Ik denk (en een aantal met mij) dat de man met zijn toenaderingen niet wil laten zien dat hij voor zijn relatie wil gaan, maar slechts zijn zaadballen leeg wil gooien. Hoe kun je nou met droge ogen beweren dat hij aan de ene kant zegt dat hij de sex slecht vindt en toch sex wil met TO? En na dat gezellige avondje uit, hij werd kwaad omdat hij geen sex kreeg, hoezo dat nou, hij had toch de leuke avond en toenadering ook kunnen koesteren? Maar nee, hij maakte de investering en verwachtte sex terug, uit liefde? Aan mijn hoelaPrecies, hij wil gewoon een vagina, meer niet en die van TO is het dichtste bij.
Ik lees ook alleen maar wat hij moet doen voor haar. Nergens wat ze voor hem doet, of ooit gedaan heeft.

[...]

Dit is nou net het punt. Ik denk (en een aantal met mij) dat de man met zijn toenaderingen niet wil laten zien dat hij voor zijn relatie wil gaan, maar slechts zijn zaadballen leeg wil gooien. Hoe kun je nou met droge ogen beweren dat hij aan de ene kant zegt dat hij de sex slecht vindt en toch sex wil met TO? En na dat gezellige avondje uit, hij werd kwaad omdat hij geen sex kreeg, hoezo dat nou, hij had toch de leuke avond en toenadering ook kunnen koesteren? Maar nee, hij maakte de investering en verwachtte sex terug, uit liefde? Aan mijn hoelaEn dat is nu net het verschil. Ik begrijp wel dat hij pissig werd na een gezellig avondje eindigend zonder sex. Zou ik ook niet leuk vinden. Ik zie het namelijk niet als zijn zaadballen legen. En ik begrijp wel dat het leuk is om zo een gezellig avondje te eindigen.

[...]

De houdbaarheidsdatum van zijn 'nut' is voorbij..... Twee jaar. TWEE jaar geen sex. Komop zeg. Het gaa niet om een paar weken, of een paar maandjes. Het gaat om twee jaar! Belachelijk.Tja dan hadden ze dus allang therapie kunnen hebben. O nee dat wil hij niet.
quote:_made_lief_ schreef op 21 november 2011 @ 21:52:

'Misschien heb je het gemist, maar een man uit zijn liefde door seks. Seks is een manier om nader tot elkaar te komen. Praten werkt niet voor een man.'

Heb ik niet gemist, maar hij wil zo graag seks met zijn vrouw zeggen jullie. Nou dan doet hij er toch wat aan? Wat hij nu doet is iig niet voldoende dan wel niet het juiste.

Hij doet er iets aan. En vervolgens zegt TO dat hij bij iedere toenadering haar onder druk zet, naar haar graait en aangeeft wel zin in een potje te hebben. De horror!

Die man doet zijn best. Ik lees dat niet in de postings van TO. Die wil het liefst de status qua zo handhaven, omdat zij geen zin in hem heeft. Dat is toch zo oneerlijk als de pest?
quote:Nova78 schreef op 21 november 2011 @ 21:57:

[...]

En dat is nu net het verschil. Ik begrijp wel dat hij pissig werd na een gezellig avondje eindigend zonder sex. Zou ik ook niet leuk vinden. Ik zie het namelijk niet als zijn zaadballen legen. En ik begrijp wel dat het leuk is om zo een gezellig avondje te eindigen.In een goede relatie zeker, maar niet als je net weer aan het herontdekken bent. Dat is te veel, te snel.
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 november 2011 @ 21:43:

[...]

Misschien heb je het gemist, maar een man uit zijn liefde door seks. Seks is een manier om nader tot elkaar te komen. Praten werkt niet voor een man.

Een boel vrouwen hier veroordelen die man omdat hij op een volkomen logische mannelijke manier laat zien voor zijn relatie te willen gaan. Nou, hang hem aan de hoogste boom, de schoft. Hoe durft hij! Daarom gaan er zoveel mannen naar de hoeren zeker om hun liefde te uiten en nader tot elkaar te komen...
quote:iris1969 schreef op 21 november 2011 @ 21:51:

[...]

Ach ik ben blij dat ik niet tegen mijn zin mijn benen wijd gooi. Maar ieder zijn ding.

Heb ik dan ook nog nooit gedaan. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit langer dan 1 week geen sex gehad binnen een relatie. Weet je waarom? Omdat ik zelf ook een sexdrive heb. En als ik mijn man niet meer sexueel aantrekkelijk vind, dan is dat reden om grondig daaraan te werken of toe te geven dat de relatie voorbij is.

Een relatie zonder sex is in mijn ogen nl gewoon een vriendschap.

Maar ach, ieder zijn ding.........
quote:elfje26 schreef op 21 november 2011 @ 21:55:

[...]

Blij dat te horen Madelief, dat meen ik oprecht, want ik had wat anders verwacht naar aanleiding van je posts.

Maar goed voor mijn zelf sprekend staat deze hele discussie los van het feit dat TO een thuis blijf moeder is. Dat heeft er mijns onziens niets mee te maken.Het staat er in principe los van. Het enige punt is dat ik vind dat je als thuisblijfmoeder niet mag gaan lopen zeuren dat je man wel wat in het huishouden mag doen, aangezien zij daar tijd genoeg voor heeft m.i.
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 november 2011 @ 21:57:

[...]

Hij doet er iets aan. En vervolgens zegt TO dat hij bij iedere toenadering haar onder druk zet, naar haar graait en aangeeft wel zin in een potje te hebben. De horror!

Die man doet zijn best. Ik lees dat niet in de postings van TO. Die wil het liefst de status qua zo handhaven, omdat zij geen zin in hem heeft. Dat is toch zo oneerlijk als de pest?Zij wil wel in therapie, dus ze wil zeker wel wat.
Het werkt vaak twee kanten op; geen sex-> man heeft er de pest in en laat zijn ontbijtbordje staan- vrouw boos en reageert niet op zijn kus als hij weer thuis komt -. man pissed off en trekt zich terug achter de krant -. vrouw boos want had wel hulp met kinderen kunnen gebruiken of met de tafel dekken ........ die avond weer geen sex.

Und so weiter.

Een bevredigde man zet 's morgens fluitend zijn bordje in de vaatwasser/ een bevredigde vrouw pakt het bordje gewoon zelf op en glimlacht nog eens om vannacht; toen was die namelijk wél attent.

Nou is dat wel héél simpel voorgesteld, natuurlijk, maar volgens mij klopt het wel.

Iemand zal een keer die cirkel moeten doorbreken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik verdenk beiden er ook van, omdat ze elkaar eersten zijn dat ze ook niet echt 'relatie ervaring' hebben. Dat ze beiden slecht of niet kunnen communiceren. Wel iets 'zeggen' maar beiden niet kunnen luisteren en de boodschap ook nog eens niet concreet kunnen overbrengen omdat het ze beiden niet echt intereseert wat er leeft in de ander.

En dat beiden niet echt hard willen werken voor de relatie.

Dat is mijn menig.

De koek is voor TO allang op, maar ze heeft financieel niet echt een keuze dus rekt ze de boel nog wat.
quote:Iwannalive schreef op 21 november 2011 @ 21:37:

[...]

echte stress, elke vrijdag een kantoorborrel en elke dag wel een koffiemoment om gezellig met je collega's te socializen, contact met volwassenen/gewoon een gesprek kunnen voeren op nivo, tussen de middagEn hoe verdient hij zijn geld dan? Wat doet hij (heb ik misschien overheen gelezen)? Sommige verdienen het vrij makkelijk. Geen fysiek zwaar werk. Op een mooi kantoor met goede uitgebreide lunch, leuke collega's, weinig even een luchtje scheppen en dan tegen het eind van de middag weer in je lease-auto richting huis en als je eens een baaldag hebt roep je tegen je collega's dat je effe niet vooruit te branden bent en doe je het wat rustiger aan... dan heeft je vrouw het thuis met 3 jonge kinderen, waarvan er 1 extra zorg nodig heeft, je nog geen normale gesprekken mee kan voeren, een huishouden dat gerund moet worden, boodschappen die gekocht moeten worden, de schoonmaak en de administratie die gedaan moeten worden het toch echt zwaarder.Wat een onzin. Heb zelf jaren thuis gezeten met 3 kinderen. Waren heerlijk relaxte jaren. Als je geen zin had in je huishouden, deed je dat lekker niet. Lekker met je kids op pad, af en toe even schoonmaken. Kom op zeg. Pas toen ik weer ging werken werd het zwaar. Niks makkelijk op je werk. Stressen is het.
quote:elfje26 schreef op 21 november 2011 @ 21:59:

[...]

Heb ik dan ook nog nooit gedaan. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit langer dan 1 week geen sex gehad binnen een relatie. Weet je waarom? Omdat ik zelf ook een sexdrive heb. En als ik mijn man niet meer sexueel aantrekkelijk vind, dan is dat reden om grondig daaraan te werken of toe te geven dat de relatie voorbij is.

Een relatie zonder sex is in mijn ogen nl gewoon een vriendschap.

Maar ach, ieder zijn ding.........Zij wil er ook aan werken met therapie, hij wil een quick fix.
quote:iris1969 schreef op 21 november 2011 @ 21:57:

[...]

Tja dan hadden ze dus allang therapie kunnen hebben. O nee dat wil hij niet.Hij is de normale van de twee, hoor. Dat gezeik over therapie altijd, als je als man en echtgenoot kostwinner bent, meehelpt in het huishouden, naar je vrouw d'r gejeremieer luistert, met je kinderen speelt en af en toe seks wil, dan ben je geen hufter, dan ben je een normale, goede echtgenoot.
Am Yisrael Chai!

[...]

Dit is nou net het punt. Ik denk (en een aantal met mij) dat de man met zijn toenaderingen niet wil laten zien dat hij voor zijn relatie wil gaan, maar slechts zijn zaadballen leeg wil gooien. Hoe kun je nou met droge ogen beweren dat hij aan de ene kant zegt dat hij de sex slecht vindt en toch sex wil met TO? En na dat gezellige avondje uit, hij werd kwaad omdat hij geen sex kreeg, hoezo dat nou, hij had toch de leuke avond en toenadering ook kunnen koesteren? Maar nee, hij maakte de investering en verwachtte sex terug, uit liefde? Aan mijn hoela

Simpelweg frustratie omdat TO hem al het werk laat doen en niet over de brug komt op het moment suprême. Omdat ze niet wil.

Bij een vrouw gaat de zin in seks ook niet terugkomen door maandenlang romantisch candelight te luisteren. Helemaal niet als ze zo oneerlijk is over haar gebrek aan seksuele gevoelens voor haar man. Punt is dat TO er alle belang bij heeft om hem uit bed te weren. Hij doet nu braaf klusjes, doet zijn best en zij hoeft niet van bil met iemand waarmee ze niet van bil wil.

Ik vraag me af wat ze haar kinderen gaat vertellen als papa straks een ander heeft, die hem niet voortdurend afwijst.

[...]

De houdbaarheidsdatum van zijn 'nut' is voorbij..... Twee jaar. TWEE jaar geen sex. Komop zeg. Het gaa niet om een paar weken, of een paar maandjes. Het gaat om twee jaar! Belachelijk.

Ik kan er ook niets anders van maken.

Als je relatie je lief is, dan leg je je niet neer bij een seksloze periode van 2 jaar. Echt niet.
quote:Iwannalive schreef op 21 november 2011 @ 21:58:

[...]

Daarom gaan er zoveel mannen naar de hoeren zeker om hun liefde te uiten en nader tot elkaar te komen...Mannen die daar heen gaan omdat ze een zeurende vrouw thuis hebben zitten, die geen aandacht meer voor hem heeft, die alleen leeft voor de kinderen en die hem continu afwijst, van die mannen kan ik best een beetje snappen dat ze daar heen gaan hoor.
quote:Oriane schreef op 21 november 2011 @ 22:00:

Ik verdenk beiden er ook van, omdat ze elkaar eersten zijn dat ze ook niet echt 'relatie ervaring' hebben. Dat ze beiden slecht of niet kunnen communiceren. Wel iets 'zeggen' maar beiden niet kunnen luisteren en de boodschap ook nog eens niet concreet kunnen overbrengen omdat het ze beiden niet echt intereseert wat er leeft in de ander.

En dat beiden niet echt hard willen werken voor de relatie.

Dat is mijn menig.

De koek is voor TO allang op, maar ze heeft financieel niet echt een keuze dus rekt ze de boel nog wat.Ik denk dat de relatie voor beiden eigenlijk voorbij is, maar dat toegeven is heel moeilijk, want de consequenties zijn groot. Ook voor hem (schaarse bezoekregeling, alimentatie)
'Oriane, 67 seconden geleden

Ik lees ook alleen maar wat hij moet doen voor haar. Nergens wat ze voor hem doet, of ooit gedaan heeft.'

Het is heel simpel. Hij wil dat ze haar benen spreidt. Zij doet dat alleen als zij zich gehoord en serieus genomen voelt. Dus als hij nu eens naar haar luisterde, echt luisterde, krijgt hij wat hij wil en zij ook. Win-win. Hij moet dan wel accepteren dat het is zoals het is en het is niet zoals hij wil (er niet enige persoonlijke, kennelijk moeilijke aanpassingen maken).

Of hij kan naar de volgende vrouw, die vroeg of later ook merkt dat hij alleen geinteresseerd is in seks en dan begint het verhaaltje weer opnieuw...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven