Bijkomen van horror-email
dinsdag 22 november 2011 om 10:52
Aargh, ik moet dit echt even kwijt!
Na twee maanden helemaal te gekke dates, waarbij ik nogal verliefd was geworden, en zij op het laatst wat twijfels had maar me toch steeds bleef bespringen, hadden we twee weken geen contact.
Toen stuurde ik haar een mail (ik weet het, heel stom) die zo eindigde:
"Gaat 't bij jou goed allemaal? Ik moet vaak aan je denken, en ik begin onze dates wel een beetje te missen
Kus,
O."
Vervolgens krijg ik een mail terug waarin ze vertelt dat het erg goed met haar gaat, want ze is verliefd! En omdat ze graag eerlijk wil zijn, zegt ze dat ze het een leuke tijd met me vond, maar dat het gemis door haar verliefdheid niet wederzijds is.
Zo. Even mijn ego weer bij elkaar rapen
Na twee maanden helemaal te gekke dates, waarbij ik nogal verliefd was geworden, en zij op het laatst wat twijfels had maar me toch steeds bleef bespringen, hadden we twee weken geen contact.
Toen stuurde ik haar een mail (ik weet het, heel stom) die zo eindigde:
"Gaat 't bij jou goed allemaal? Ik moet vaak aan je denken, en ik begin onze dates wel een beetje te missen
Kus,
O."
Vervolgens krijg ik een mail terug waarin ze vertelt dat het erg goed met haar gaat, want ze is verliefd! En omdat ze graag eerlijk wil zijn, zegt ze dat ze het een leuke tijd met me vond, maar dat het gemis door haar verliefdheid niet wederzijds is.
Zo. Even mijn ego weer bij elkaar rapen
anoniem_99516 wijzigde dit bericht op 22-11-2011 11:15
Reden: Copy / paste van haar email weggehaald. Was inderdaad respectloos.
Reden: Copy / paste van haar email weggehaald. Was inderdaad respectloos.
% gewijzigd
dinsdag 22 november 2011 om 11:03
Ai, dat heet officieel een blauwtje lopen en hoort helaas bij het leven leven.
Ze is in elk geval wel eerlijk naar jou toe en houdt je dus niet aan het lijntje.
Spijtig voor jou dat het voor jullie nu over en uit is, dat wel. Schaam je niet voor jouw oprechte bekentenis in de mail aan haar, het was immers de waarheid?
Sterkte met het loslaten van je verdriet!
Wel straks je topic even verwijderen uit respect voor je ex, goed?
Ze is in elk geval wel eerlijk naar jou toe en houdt je dus niet aan het lijntje.
Spijtig voor jou dat het voor jullie nu over en uit is, dat wel. Schaam je niet voor jouw oprechte bekentenis in de mail aan haar, het was immers de waarheid?
Sterkte met het loslaten van je verdriet!
Wel straks je topic even verwijderen uit respect voor je ex, goed?
dinsdag 22 november 2011 om 11:12
quote:nola schreef op 22 november 2011 @ 11:09:
De horror!!
Maar wat heeft het te maken met je ego? Het ging je toch om je hart?
Of werkt dat bij mannen niet zo? Of is ego een ander woord voor hart? HELP!
Zucht... Ego en hart zijn hetzelfde, en beide betekenen eigenlijk penis. Wist je dat niet?
(sorry TO)
De horror!!
Maar wat heeft het te maken met je ego? Het ging je toch om je hart?
Of werkt dat bij mannen niet zo? Of is ego een ander woord voor hart? HELP!
Zucht... Ego en hart zijn hetzelfde, en beide betekenen eigenlijk penis. Wist je dat niet?
(sorry TO)