Mode & Beauty alle pijlers

Echte borsten kijken

10-11-2011 14:35 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die vindt dat ze niet zulke mooie borsten heeft. Ook al weten we waarschijnlijk allemaal wel dat we worden gebombardeerd met beelden van nepborsten, op de één of andere manier zijn we (veel van ons denk ik) toch gaan denken dat borsten er klaarwakker, omhoog en piepjong uit horen te zien.

Hier even wat compensatie met een bombardement van foto's van echte borsten: klik
Ik vond het eigenlijk best even prettig om te kijken, bedankt voor het topic. Had een beetje een borst-dipje (hangen en striae door van 75C naar 85F te gaan in zwangerschap en nu 1,5 jaar borstvoeding later weer bij 75D). Maar na wat foto's kijken valt het eigenlijk ontzettend mee. Misschien durf ik zelfs wel weer naar de sauna
quote:msdetox schreef op 21 november 2011 @ 19:32:

[...]

Je reactie laat precies het probleem zien. We moeten helemaal niks mooi vinden, maar we hebben constant geleerd dat we dat wel moeten. En als iets niet zo mooi is gêneren we ons al gauw, want schoonheid is bijna de norm, Het is gewoon gezonder een realistisch beeld van het vrouwenlichaam te hebben (zonder oordeel) om een gezond zelfbeeld te hebbenMooi gesproken!
Zo zien echte vrouwen er uit. Niets meer en niets minder.

Prima hulpmiddel om ons vrouwen op een meer realistische manier naar ons eigen lichaam te laten kijken.
quote:lelijk86 schreef op 19 november 2011 @ 16:57:

[...]

Mijn borsten zijn nog erger dan die op de plaatjes. Ik ben 25 nooit kinderen gehad, wel veel afgevallen waardoor ze enorm hangen en heel rimpelig met striae zijn. Om het nog erger te maken is een borst veel groter dan de ander.

Ik wou dat ik borsten had als die meiden op die website. Vind jullie wel erg hard als jullie dat al niet mooi vinden dan ben ik echt walgelijk.Was je niet van plan om een nieuwe account aan te maken?
Ook net de site bekeken.Ik moet ook toegeven dat ik niet

iedere borst even mooi vind.Er zitten daar mooie en minder

mooie tussen,maar zeker niet abnormaal hoor.Zie hoe

verschillend het allemaal eruitziet.Bij sommigen vrouwen heb ik

ook het vermoeden dat ze hebben zitten jojo-en en dat is funest

voor je borsten.Daar kan de huid ervan erg slap van worden.

Ik vind verder ook dat je zelf moet weten wat je mooi vind en wat niet en zeker ook of je iets aan je borsten laat doen of niet (dat ff terzijde).Eentje is wel zeker:Op tv en in de bladen is veel gewoon

ook gephotoshoppt en dat schetst een onrealistisch beeld.Iedere

borst ziet er ook gewoon weer anders eruit.
ik vind ze bepaald niet mooi om eerlijk te zijn. Heb zulke ook nog niet in 'mijn' sauna gezien.

Ben erg blij met mijn ronde, niet hangende, e-cupjes. Mochten ze ooit gaan hangen gaat ook het mes er in. I love my boobs!
quote:Shebyte schreef op 23 november 2011 @ 22:29:

Ben erg blij met mijn ronde, niet hangende, e-cupjes. Mochten ze ooit gaan hangen gaat ook het mes er in. I love my boobs!Zou dat zelf ook laten doen als het nodig was.We zullen zien.
quote:borstvergroting schreef op 21 december 2011 @ 17:48:

.......Ben je aan het spammen? In elk borstentopic zet je hetzelfde bericht.
anoniem_128397 wijzigde dit bericht op 23-12-2011 13:44
Reden: .
% gewijzigd
quote:soulmate82 schreef op 10 november 2011 @ 18:36:

Ik vind allemaal mooi, prachtig al die diversiteit.

Nou ik vind ze eerlijk gezegd ook niet allemaal mooi.

Wel gewoon, want ik had ook niet het idee dat iedereen even mooie borsten heeft. Ik vind de kleinere borsten op de site het mooiste.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven