Mode & Beauty alle pijlers

Hulp bij de jurk

22-11-2011 22:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jurkje gekocht bij wehkamp. Nu heb ik gekeken wat er onder kan, want de ene kant is wel erg bloot. Helemaal nu voor de kerst. Een zwart shirtje vind ik niet heel mooi staan er onder. Met lange mouw.

Heeft iemand nog een idee? En jasje doet de mooie zijkant verdwijnen.

http://www.wehkamp.nl/dam ... =41000&F=1,2,19,4,17&SM=0
Een boa!
Ben altijd zo blij dat ik kerst gewoon in comfi kleding mag vieren in de december kou en niet hoef te blauwbekken in schaarse jurkjes . Brrrr
Mooi jurkje!

Een zwart shirtje met 3kwart mouw?
Een zwart kanten bolero met lange mouwen? Ik weet het niet zo goed hoor, lastig te combineren. Vind het wel een geinig jurkje!
Te bloot die jurk?? Ik zou er een ruim vest over doen en open laten, grofgebreid in het zwart of juist een kleur. Meestal is het met kerst bij mij thuis alrijd warm door al het gekook ed...... Dus dat vest zou bij mij waarschijnlijk weer uit gaan.
Dit is dus geen jurk om iets overheen te doen. Desnoods een boa idd, of een (nep)bontje, maar da's voor een huiskamerkerst wel een beetje overdressed.

Edit: en zeker niets eronder!
Hmmm, een zwart gazig (heel fijn) truitje, drie kwart mouw.
Ben ik de enige die het raar vind dat potloodje geen enkel ander topic heeft? er wordt wel erg veel gepost waar je op een link van een of ander te verkopen artikel moet klikken de laatste tijd. Als lijkt potloodje me wel nederlands, itt sommige andere gegoogle translate advertenties.
Een panty en schoenen. Verder niets.
Liever elitair dan een pauper!
iets eronder helpt deze jurk om zeep...
quote:citronella schreef op 22 november 2011 @ 22:50:

Ben ik de enige die het raar vind dat potloodje geen enkel ander topic heeft? er wordt wel erg veel gepost waar je op een link van een of ander te verkopen artikel moet klikken de laatste tijd. Als lijkt potloodje me wel nederlands, itt sommige andere gegoogle translate advertenties.Want de wehkamp moet spammen omdat ze anders geen klanten hebben..?
Niets er onder of over. Dit jurkje draag je zoals het is, en niet anders.
Niets eronder. Niets erover.

Verwarming lekker hoog of dicht tegen lieve mensen aan gaan zitten.

En als dat niet helpt, de muziek aan en dansen tot je het warm hebt.
Wat is dat toch de laatste tijd met die jurkjes topics? Dat was een paar jaar terug toch nooit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ben ik de enige die het raar vind dat potloodje geen enkel ander topic heeft? er wordt wel erg veel gepost waar je op een link van een of ander te verkopen artikel moet klikken de laatste tijd. Als lijkt potloodje me wel nederlands, itt sommige andere gegoogle translate advertenties.Het zou mij helemaal niets verbazen eigenlijk. Het is een erg goedkope manier van reclame maken, je wordt toch weer even op de Weh**** site gewezen. De marketing dames en heren zijn er gehaaid genoeg voor.
Mmm verdenk TO toch van spam, ze laat niets meer van zich horen.
Er hoort niks onder. Je moet gewoon de centrale verwarming op 24 zetten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als er al wat onder kan, dan is dat kippenvel.............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is het eerste bericht van TO, ze linkt alleen naar de wehkamp om haar (hier vrij gebruikelijke vraag) over een jurkje te illustreren en haar post is amper een uur geleden. Ik snap niet waarom jullie je druk maken om spam.

TO: ik zou er ook niets onder aan doen.

Ben ik de enige die het raar vind dat potloodje geen enkel ander topic heeft? er wordt wel erg veel gepost waar je op een link van een of ander te verkopen artikel moet klikken de laatste tijd. Als lijkt potloodje me wel nederlands, itt sommige andere gegoogle translate advertenties.Nee, ik had een virus te pakken via dit forum. Dat was er zo een die mijn modem kaapt en dan naar dure sites gaat bellen. Ik had hier iets aangeklikt. Deze is Wehkamp, maar mijn PC raakt regelmatig ontregelt door dit forum. Wehkamp vertrouw ik dan nog wel. Hoewel hun site veel fouten bevat..... maar dat is wat anders. Als je de cursor op de link zet dan kan je die zien voordat je die aanklikt.
Njente. Moooe jurk. Verpest je door iets eronder/ erover te doen.
een kort jasje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven