Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Volgende meet in het zwembad?
Ga hem morgen even voor je opzoeken en op de bus gooien, of anders wordt het donderdag.
Super, dankjewel!
Ja zwemmeet

ik ben voor en mijn waterrat vast ook
Zo, even hele late reactie van mij.. Ben net weer thuis van visite, en man is nu net weg om te werken (aflos-avondje deze keer )

Ben idd heel blij dat alles goed is. Kind ligt nog wel steeds in stuitligging, maar volgens vk heeft ie nog 5 weken om te draaien.. Nou dat hoop ik dan ook nog even

Maya: ja ik heb het gevraagd van die jeuk, ze heeft me geen namen oid verteld hoe het heet, maar heb van haar wel wat gekregen tegen de jeuk, dat mag ik gebruiken zodra ik last krijg.

Hus (geloof ik): Ja, ik kom nog gewoon volgens schema op controle, nu elke 2 weken.

Nogmaals Hus: wat ontzettend frustrerend lijkt me dat, dat R niet uit de fles wil drinken!.. En ze is nog te klein om het uit te kunnen leggen he. Balen ook dat ze het 's nachts in wil gaan halen...

Schema: 5 dec weer op controle + echo
Oh, was iets te snel met posten...

Maar ga nu ook gauw op bed, om 7u gaat de wekker weer..

Slaap lekker allemaal, en ik hoop op allemaal goede nachten!
Goedemorgen! Ben alweer 2 uur wakker. Vent móet vandaag naar Helmond voor werk...

S was wakker en jeuzelde een beetje. Heeft vent haar er ook al uit gehaald!

Zit ik hier om 5 uur met een kleine hysterische meid. Heb dr weer in bed gelegd, maar huilt. Dus belooft lange dag te worden...
Morning

is ze nog weer gaan slapen char ?

Hoeveel dagen opvang heb je nu voor s? Zijn jullie er al uit hoe je dat in 2012 gaat doen?

Hier rustige nacht, maar ben op werk

mijn ouders zijn bij ons thuis

benieuwd hoe het daar gegaan is
Moom, hoe laat was het feest afgelopen ?
Kwart voor een begonnen. Duurde een uurtje. Niet ideaal maar had erger gekund.
Goedemorgen!

Char: das minder, is S (en jij) weer gaan slapen??

Ik heb, wonderbaarlijk genoeg, eens een nachtje redelijk kunnen slapen! Dus voor nu ben ik weer wat uitgeruster..

Nu mezelf en T klaarmaken voor het kdv en het werk.
Geen idee hoe we dat in 2012 gaan doen... Móet me er nog in verdiepen hoeveel toeslag we dan nog krijgen als ik werk.

Nog heel even kunnen slapen, maar S vond het wakker zijn veel te leuk. Hebben al een heel theekransje gehad
Ze gaat nu 2 dgn naar opvang
Goodmorning! Hier maar eens klaarmaken om hele grote boodschappen te gaan doen. Komend weekend vieren we Sinterklaas met z'n 8en, en ik ben chef boodschappen (en chef de rest..). Morgen en vrijdag verder helemaal geen tijd meer, en heb ook nog beloofd 2 quiches te bakken (dom!!). Ondertussen nog de 4 kuub aan wasgoed wegwerken, surprise maken (gedichten gisteravond al gedaan) en laatste cadeau's inpakken, en dan moet t maar klaar zijn! Pff, zie nu al op tegen de rest van de dag..

Nog even een dikke hug voor Hus: is echt heel irritant.. Helaas, bij mij hetzelfde verhaal als bij Becks: na een paar weken snapte ze het gewoon..

Justdeb, fijn dat alles goed is! Verwacht de VK nog dat de baby gaat draaien? Zou wel mooi zijn, als ie dat nog even doet..

Char, das een vroege start! Gelukkig krijg je thee geserveerd..
Hus, wat frustrerend! En een tuitbekertje ofzo, zou dat werken? Ik hoop voor je dat die breastflowfles een goed effect heeft. Die R is zo mogelijk nog eigenwijzer dan haar grote zus! ;)
Deb, hopelijk gaat de kleine nog draaien. Bij mij riep de vk ook steeds dat hij nog tijd zat en de ruimte had om te draaien, maar dat deed ie niet.
quote:Kath76 schreef op 23 november 2011 @ 09:19:

Nog even een dikke hug voor Hus: is echt heel irritant.. Helaas, bij mij hetzelfde verhaal als bij Becks: na een paar weken snapte ze het gewoon..

Maar Kath (en Becks), hoe deden jullie dat dan, alles kolven en met de fles proberen tot ze het snapte? Of gewoon de fles wanneer het nodig was en dat ze dat vanzelf een keer snapte?

En was het echt "snappen"? Want R. snapt heel goed hoe het moet hoor, ze wil alleen niet! Ze gaat vanaf 4 mnd naar het kdv en was niet een heel enthousiaste flesdrinker, maar dronk wel gewoon altijd 2 flessen van 180 cc leeg. Maar ze wil het nu gewoon niet, terwijl ze het wel kan/weet hoe het moet.
Hus, heb je het al met een bekertje geprobeerd? dus geen tuit, maar een gewoon bekertje?
Speec, vanochtend nog weer geprobeerd met een cupje, de eerste slok kon ik er nog in gieten, maar doorslikken ho maar, dus toen ging ze zo'n ppfffffffrrrrrrrrrrr geluidje maken en kon ik zelf ook andere kleren aan doen.

Tuitbeker heb ik al wel eens geprobeerd, maar dat was een oude van I. waar niet meer die stop inzit, dus waar het zo uitloopt zeg maar (anders ging het I. nooit snel genoeg). Misschien nog even een nieuwe proberen.
Hi Fan, ja vanochtend dus weer, de difr@x oefenbeker en een cupje geprobeerd!
Spannend Deb of de kleine gaat draaien! Je hebt natuurlijk nog even de tijd, maar heb je een idee of je dan een natuurlijke stuitbevalling wil gaan proberen?

Klinkt druk Kath, de sinterklaasvoorbereidingen! Wij gaan komend weekend schoen zetten en weekend erna Sinterklaas vieren (bij m'n oma en hier thuis, bij m'n oma op zondagochtend, nog even bedenken of we hier dan zondagmiddag doen, of misschien zaterdag dan is niet alles op 1 dag)

En Gw hoe is het gegaan vannacht?
quote:speculaas78 schreef op 23 november 2011 @ 10:35:

Hus, wat frustrerend! En een tuitbekertje ofzo, zou dat werken? Ik hoop voor je dat die breastflowfles een goed effect heeft. Die R is zo mogelijk nog eigenwijzer dan haar grote zus! ;)

Dat denk ik ook!

Maar ook al zijn ze donders eigenwijs allebei, het zijn wel echt 2 schatjes hoor!
Ik heb beide meisjes op bed liggen. Ben helemaal blij en trots. M. wil overdag niet slapen in haar bed maar ligt er al 2,5 uur in!

Dat geeft mij wat tijd om een onmogelijke kleurplaat/bouwpakket van een schoentje in elkaar te plakken die N. mag zetten in de supermarkt.
Hier alweer verhoging... Verder niet echt gevoel van ziek zijn. Alleen nog erge buikpijn...
Gisteren hadden we de 1e afspraak op het CB voor M. Ik had N. meegenomen en vond het een hele onderneming om daar om 08.40u te zijn. Maar het is gelukt. N. heeft zich ook netjes gedragen. M. wat minder want ze vond het nodig om me nog even onder te spugen voor we bij de arts naar binnen gingen. Lekker voor haar ’s ochtends zo’n zure lucht in de spreekkamer . M. was 52 cm. en 4196 gram. Alle andere checks waren ook goed. Nieuwe afspraak is op 22-12 voor de 1e inentingen.

Justdeb, fijn dat je een nachtje bij hebt kunnen tanken met slapen. Hopelijk bedenkt je hummeltje zich nog en draait hij/zij lekker ondersteboven.

Husk, heb je de melk in het flesje dezelfde temperatuur als de temperatuur die uit de borst komt (al heb ik geen idee hoe warm dat is)? Ik kan je verder helaas niet helpen. We hebben bij N. ook maar ‘even’ gehad dat ze het flesje niet wilde. Ik denk dat we volgende week bij M. beginnen eens een flesje te geven. Ik kan me je frustratie wel heel goed voorstellen.

Charlotte, heb je nog bij kunnen slapen toen S. in bed lag?

Sorry, ik ben het verder even kwijt waar ik op wil reageren maar heb nog wel wat anders wat me bezig houdt. Ik zie Doutzen hier naast staan en vraag me af of ze nou de haarproducten gratis krijgt van haar sponsor? Lijkt me toch wel. En zou ze nooit eens een ander merk shampoo/stylingproduct gebruiken tussendoor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven