HTC Wildfire S bij de Wehkamp

23-11-2011 16:11 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, waarschijnlijk raden jullie me dit af, maar ik wil hem heel graag halen en ook bij de Wehkamp. Nu vroeg ik me alleen af waarom het bedrag van de ene HTC Wildfire S ¤163,93 (Vodafone prepaid) is en de ander ¤193,03...

Kan iemand me hier op antwoorden?
Andere is simlock vrij ws.
Misschien geeft Vodafone meer korting op een toestel (met simlock)?
Waarom zouden we hem afraden? Niets mis met dat toestel. Hoewel, als je iets meer te besteden hebt zou ik voor een Desire S gaan. Dat toestel heeft iets meer ballen.
Geheugen inbegrepen/Simlock vrij of niet.

Let wel op waar je de foon koopt, want de widfire heeft een zwakke batterij over het algemeen.
IK heb de Wildfire S en op wat software problemen in het begin is het een prima toestel. Wel doe ik maar een dag met een batterij als ik internet aan laat staan en naar de radio luister op de fiets.
Het afraden zit 'm misschien meer in het kopen op afbetaling? Of is er een andere reden dat je hem bij Wehkamp koopt? Over het algemeen kun je dergelijke artikelen elders goedkoper kopen.
Op afbetaling kopen moet je nooit doen. Dan kan je beter op zoek gaan naar een leuke aanbieding voor een abonnement waarbij je het toestel gratis krijgt.
Waarom prepaid kopen als hij simlockvrij al verkrijgbaar is voor 179 euro?
quote:pepersteak schreef op 23 november 2011 @ 17:56:

Op afbetaling kopen moet je nooit doen. Dan kan je beter op zoek gaan naar een leuke aanbieding voor een abonnement waarbij je het toestel gratis krijgt.

Euhmmm..... Abonnement met "gratis" toestel is geen kopen op afbetaling? Waarom is zo'n abonnement dan veeeeel duurder dan een SIM-Only abonnement?

Los toestel + SimOnly abonnement is in 99 van de 100 situaties op de duur van het contract altijd goedkoper.

Kijk hier eens, dan zie je dat je heb gewoon zonder aboonnement ook goedkoop kunt vinden;

http://tweakers.net/price ... n/?keyword=htc+wildfire+s
Little-pickle:

Ik heb een abonnement van 15 euro per maand (dus 360 euro voor 2 jaar) voor 180 belminuten/smsjes/500 mb inernet.

Haal daarbij de kosten van de telefoon eraf en ik bel voor 7.50 per maand (die 180 belminuten/smsjes/500 mb internet)

Denk dat er weinig sim only abonnementen goedkoper zijn.
Inderdaad, er zijn wel goedkope aanbiedingen te vinden. Maar dan heb je vast geen Wildfire? Momenteel stunten ze veel met onderandere de Galaxy Ace en Gio.

Maar als je voor een bepaald toestel gaat wordt dat al veel moeilijker om goedkoop te vinden. Daarnaast moet je vaak goed de kleine lettertjes onder de aanbieding lezen.

"NU VOOR MAAR 15 EURO P/M

.... na 3 maand betaald u 40 euro

Goedkoopste Wildfire abonnement met internet dat ik zo kan vinden is 26,50 p/m + 30 euro aansluitkosten. (100min/100sms/200mb) 2 jaar.

Samen dus 666 euro

Koop ik hem los; kost ie 185 euro

BEN-regelmatig + Internet: 250min/250sms/500MB: 13euro p/m = 312 euro + aansluitkosten 15 euro = 327 euro

Totaal 512 euro Scheelt dus meer dan 150 Euro

En dan heb je meer minuten, meer sms, meer internet en een simlock vrije GSM. En je kunt met BEN stoppen wanneer je wilt! zelfs na 1 maand. Ook je abo switchen zoveel je wilt vwb minuten en internet.

Goedkoper kan ik een WildFire S niet vinden over 2 jaar berekend.
Huh? 26,50 per maand en dat is het goedkoopste wat je kan vinden? Heb je wel goed gezocht?

Kijk hier eens naar:

http://www.gsmtopdeal.nl/ ... -S-Black-belsms25-int.asp

15,95 per maand!
quote:boebele schreef op 24 november 2011 @ 08:59:

Huh? 26,50 per maand en dat is het goedkoopste wat je kan vinden? Heb je wel goed gezocht?

Kijk hier eens naar:

http://www.gsmtopdeal.nl/ ... -S-Black-belsms25-int.asp

15,95 per maand!

15,95 x 24 = 382,90 + 30 euro aansluitkosten = 412,90

Inderdaad nog goedkoper. Jij wint

maar kijk dan wel naar wat je er voor krijt. 125 belminuten en maar 25 SMS'jes. Veeeeeeel minder dus. Maar inderdaad goedkoper.

Zoek voor mij even zo'n aanbieding met een HTC 7 Pro dat kreng is nergens te vinden met abonnement. En los is hij me net iets te duur 350 euro op zn goedkoopst.
ja, dat is minder, maar het internet is wel onbeperkt. Er staat alleen niet bij hoe snel het is.

Maar ik zou het toestel zelf los kopen, anders zit je weer aan zo'n 2-jarig abonnement vast en meestal willen mensen voor die tijd toch alweer een andere telefoon.
quote:boebele schreef op 24 november 2011 @ 09:08:

ja, dat is minder, maar het internet is wel onbeperkt. Er staat alleen niet bij hoe snel het is.

Maar ik zou het toestel zelf los kopen, anders zit je weer aan zo'n 2-jarig abonnement vast en meestal willen mensen voor die tijd toch alweer een andere telefoon.precies.... 2 jaar is erg lang, ik ken een aantal (domme) mensen die halverwege toch een andere GSM met abo nemen, en dus gewoon 2 contracten naast elkaar hebben lopen..... Want die nieuwe Apple is zo mooi OMG

Zet de GSM Top deal tegen Los+Ben

512 Euro: Los toestel, 250min/250sms/500MB

412 Euro: simlock 2 jaar 125min/25sms/eindeloos Internet

100 euro verschil maar wel 2 jaar vast, verschil 4,15 per maand. Voor meer minuten/sms en vrijheid qua toestel.

Maar da's een persoonlijke keuze inderdaad.
anoniem_141693 wijzigde dit bericht op 24-11-2011 09:48
Reden: correctie
% gewijzigd
Ik had ook nog een goedkoper abonnement gevonden, even zoeken
Ownee, dit was de goedkoopste.
Hee,

Maar wil je graag een los toestel óf een abonnement? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Als je een losse telefoon wilt kun je hier eens kijken.

Of wil je er liever een abonnement bij? Denk eigenlijk dat dat uiteindelijk goedkoper is.
quote:little_pickle schreef op 24 november 2011 @ 08:56:

Inderdaad, er zijn wel goedkope aanbiedingen te vinden. Maar dan heb je vast geen Wildfire? Pepersteak schrijft toch echt een paar post onder die van jou dat ze de Wildfire heeft
Ik heb ook een wildfire S voor 15 euro 2 jaar abbo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven