Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
wie vroeg er laatst om autostoeltjes? laatst test in consumentengids.

(en die heb ik evt digitaal)
Hus, t was gewoon vertikken hoor, niet snappen. We hebben het een paar keer uitgeprobeerd, en dat ging prima. Maar een week of 2 voor ze naar het kdv zou gaan, was t ineens klaar..

Tja, daar dronk ze dus de 1e dag bijna niets. Hebben ze een uur met haar rondgelopen en dan 90 cc naar binnen gekregen ofzo. Maar na een paar weken was t klaar!
Moom: ik vroeg om de autostoeltjes, of eigenlijk de zitverhogers met de leuning (die vanaf 3 jaar)....

Ik hoop idd ook dat de kleine zich nog even gaat draaien, T lag ook heel lang in stuit, en is met 34 weken nog gedraaid..

Weet niet meer wie het vroeg, over proberen voor een natuurlijke stuitbevalling..

Maar dat is iets wat ik niet ga doen. Kan niet precies uitleggen waarom niet eigenlijk.. Heb wel eens gehoord dat daar ook risico's aan zitten, of dat zo is weet ik niet...

Maar heb altijd gezegd dat ik absoluut geen stuitbevalling ga doen.. Weet ook niet of dat gaat met een kind wat in de V-vorm zit...

Zal het volgende keer wel met de vk opnemen in elk geval.
Husk, ow wat lijkt mij dat ongeloofelijk frustrerend! je wilt toch wel dat ze genoeg binnenkrijgt he

deb, een stuitbevalling is prima te doen hoor. Ik vond de bevalling van J2 beter te doen dan die van J1.

Er is geloof ik een iets groter risico voor de baby, maar bij een ks weer voor de moeder.

Maar die kleine draaid gewoon nog en dan hoef je niet te kiezen.

Ik hoorde vandaag dat t niet zo goed gaat met mn nieuwe neefje. Ze krijgen zn bloedsuikers niet goed. Moest vandaag wel beter zijn anders moest hij naar ic in groningen. Vandaag paar keer gebeld naar het zh (telefoon op haar kamer), maar daar kreeg ik ze niet te pakken. Kan natuurlijk dat ze gewoon steeds op de kinderafdeling zitten. Zal straks even proberen of zwager thuis is
Vriend is vanmorgen om 5 uur weggegaan en nu bijna thuis. Lange dag! Morgen moet hij weer naar Helmond toe...

Ik heb geen verhoging meer. Voel kleine weer beetje bewegen, maar nog steeds behoorlijk pijn...

Rest van de week niks op programma, dus hopelijk knapt het dan op.

Sorry van de ego laatste dagen, maar niet veel puf om alles bij te lezen.

Wat me wel opviel en ff voor wil geven is Hus! Hoop dat R snel door krijgt hoe ze uit fles moet drinken!
Maya: das niet best met je nieuwe neefje! Hopelijk kon je ze niet bereiken omdat ze op de kinderafdeling waren, en is er niets ernstigs aan de hand.

En idd: de baby gaat gewoon nog draaien, dan kan ik gewoon bevallen! Dat hoop ik heel hard, want een stuitbevalling lijkt me niets, maar een ks lijkt me vreselijk... Brrrr.. alleen de gedachte aan.

Char: fijn dat je de kleine weer gevoeld hebt! Heel rustig aan blijven doen he!
oh maya, schrikken van je neefje! Heb je ze al te pakken kunnen krijgen?

Justdeb, jou baby gaat gewoon nog draaien hoor! (en ik zou ook geen stuitbevalling (meer) aan durfen, maar dat komt omdat H met de vacuum gehaald is en het niet echt soepel ging allemaal (ondanks dat ze klein was).

Maar bij een normale eerste bevalling zou ik het wel gedaan/aangedrufd hebben. Maar goed zo ver gaat het bij jou gewoon niet komen!

De autostoeltjes test van de adac staat volgens mij gewoon online.

En op limango hebben ze nu die zitjes van cybex in de aanbieding, die komen hier als beste uit de test.

Wow murron, die N groeit ook aardig goed op jouw melk! Heb je nog over een draagsysteem nagedacht?

Oh en zo fijn mijn ouders zijn vandaag (en gisteren) hier geweest (man cursus) en nu hangen eindelijk mijn schilderijen/lithos's en mijn hippe gordijnen in de keuken! Wihoe fijn!
quote:germanwings schreef op 23 november 2011 @ 20:04:

Justdeb, jou baby gaat gewoon nog draaien hoor! (en ik zou ook geen stuitbevalling (meer) aan durfen, maar dat komt omdat H met de vacuum gehaald is en het niet echt soepel ging allemaal (ondanks dat ze klein was).

Maar bij een normale eerste bevalling zou ik het wel gedaan/aangedrufd hebben. Maar goed zo ver gaat het bij jou gewoon niet komen!

Precies mijn gedachte,.. T is ook met de vacuum gehaald, en dat ging ook niet heel soepel en makkelijk, en zij was gemiddeld..

GW: fijn trouwens dat je spullen nu hangen. Hebben je ouders dat voor je gedaan??

En ik denk dat je bij Murron toch niet N bedoelt, die is wel al iets ouder hoor, hihi ...
yep, mijn vader gedaan! Heerlijk zo'n klusjesman

(beetje jammer dat H een beetje hyper van hele dag oma is en nu iedere keer weer wakker wordt)
En ik bedoel idd M van murron
Deb, ik snap dat je niet staat te springen om een KS... lijkt mij ook doodeng. Alleen heb ik de keus niet als ik er ooit een tweede komt
Weetje Fan, ik denk dat niemand om een ks staat te springen, want dat is natuurlijk een behoorlijke aanslag op je lijf, en je moet er een aantal weken van herstellen.

Maar zoals jij, jij hebt dan geen keuze en je moet dan, ondanks dat het je doodeng lijkt. Lijkt me ook bepaald geen fijn idee.

Maar als dat eigenlijk de enige manier is (voor wie dan ook) dat het kindje goed ter wereld kan komen, dan natuurlijk alles voor het kindje.

Het enige waar ik zo ontzettend bang voor ben, is de ruggenprik die je dan gaat krijgen. Dat is plaatselijke verdoving... En ik heb meerdere ervaringen bij mezelf met operaties (kleine operaties dan wel) onder plaatselijke verdoving, waarbij ik het idee had dat het niet goed werkte, en ik alles kon voelen! En dus door de grond ging van de pijn..

Dus mijn angst is dan ook dat dat niet zal werken....

Magoed, zoals hier al gezegd wordt, die kleine eigenwijs van mij draait zich nog wel hoor :):)
Een ruggeprik doet niet zoveel pijn hoor, de verdoving dient volgens mij alleen om de huid wat te verdoven. En een KS is mij 100% meegevallen, ik was na 3 dagen alweer aardig op de been, en ik geloof dat Duuv bij wijze van de dag na de KS alweer stond te huppelen naast haar bed..

Maar wel een vreemd idee dat je bij een stuit een KS op afspraak krijgt, dan heb je wel veel tijd om je zenuwachtig te maken..

Snap t wel hoor, maar t zal achteraf wel meevallen denk ik. Zo zie ik eigenlijk best op tegen een natuurlijke bevalling, maar ook dat zal achteraf vast meevallen (als dat dit keer lukt).

Maar goed, hopelijk draait die kleine eigenwijs nog (was toch al lekker aan t bewegen begreep ik?) en kun je gewoon op de natuurlijke wijze bevallen!

Morgen echo, best wel zin in eigenlijk.. Dan zal t allemaal wel wat werkelijker worden. Houd nu mentaal nog even afstand, eerst maar even zien hoe t er daar binnen uitziet!
Morgen al echo kath, spannend! Hoeveel weken ben je nu? 8?

En ruggenprik is niet alleen maar voor je huid hoor...... al je pijnzenuwen beneden het punt van je ruggeprik worden verdoofd.

En ik zou me daar echt niet druk over maken justdeb, dat stelt echt niets voor.
Morgen al 10 weken! Gaat hard hoor!
ik kan de 18e niet meer (zie haif). nu heeft de 28e de meeste stemmen
Moom, de 28e heeft volgens mij sowieso minder stemmen t ging tussen de 18e en de 29e

Deb, ik denk dat je niet eens natuurlijk mag bevallen als t in een stuit blijft liggen. Gyn zei dat t alleen kon als er geen complicaties oid waren bij de 1e. Ik had bij j1 alleen geen persdrang, maar dat was geen probleem mocht dat weer gebeuren (gebeurde niet) dan kreeg ik gewoon weeopwekkers.

Kath, jij wilt geen keizersnee op bestelling? Mag jij wel ivm 1e keer ks.Maar daar ga je vast niet voor

net met zwager gebeld. Ab was alweer gestopt want kleine had geen infectie. Waarschijnlijk heeft mn schoonzusje zwangerschapsdiabetes gehad, waardoor zijn bloedsuiker nu ontrecheld is. Hij heeft nog steeds infuus en heeft naast zn flesjes ook sonde voeding. Zn bloedsuiker was vandaag de hele dag goed geweest en als dat morgen nog zo was dan mocht hij vt infuus en dan nog alleen sonde
oh die bedoelde ik maya.

jemig, heftig van nieuw neefje!
quote:DJ.Momo schreef op 23 november 2011 @ 21:50:

ik kan de 18e niet meer (zie haif). nu heeft de 28e 29e de meeste stemmen
Och Maya wat sneu voor je neefje, zo klein en dan al dat gedoe. Maar het gaat wel de goede kant op dus, als hij morgen misschien van 't infuus af mag!
Zo, S is alweer wakker
En wil niet meer slapen. Één groot drama...
vroeg char

Nog een dagje werken !
Goed, blijkbaar zijn er ineens meer stemmen voor de 29e dus dan moeten jullie die datum maar gaan meeten. Ik kan die dag niet dus ga het dan ook niet meer regelen/reserveren. Je kunt het helaas nooit iedereen tegelijkertijd naar de zin maken.
Oef, Char, das wel heel erg vroeg!! Weet je ook waarom ze telkens zo vroeg wakker is??

Hmmm.. het enige wat minder is aan het feit dat T in haar grote bed slaapt, is dat haar knuffels er steeds uitvallen! Dus elke morgen als ze wakker wordt, begint ze meteen te huilen en te roepen dat haar knuffel is gevallen en dat ze er niet bijkan.

Ze komt dan niet zelf uit bed om het te pakken.... En dat laten we nog maar even zo... hihi..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven