hartige pannenkoeken

24-11-2011 12:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, wil vanavond pannenkoeken bakken maar dan wel hartige pannenkoeken. Wat stoppen jullie allemaal op en in je pannenkoek?
Spek en appel met stroop
Spek en kaas.
alles van alle andere pannenkoekentopics.
Pannenkoek met spinazie, zalm en bressot

Pannenkoek met spek, appel, geitenkaas en walnoten

Pannenkoek met paddestoelen, gegrillde paprika en oude kaas
Uitje, kaas, champignons meebakken en dan suiker of stroop erop
spinazie & geitenkaas

zalm, kaviaar, zure room, dille en een glaasje wodka
quote:thee schreef op 24 november 2011 @ 12:22:

alles van alle andere pannenkoekentopics.zoals deze Pannenkoeken met...
En deze (is van MV, dus moet goed zijn) Pannenkoekendag.
ok bedankt.

Maken jullie ook wel eens een gevulde pannenkoek. Dus gewoon alle ingredienten eerst bakken, pannenkoek apart bakken. Dan de vulling op de helft van de pannenkoek leggen en dan dubbelklappen. Of maken jullie gewoon een pannenkoek zoals je hem in het pannenkoekenhuis krijgt? Ik dacht namelijk alleen aan het laatste maar lees nu op internet ook veel over de dubbelgeklapte pannenkoek.
Klinkt allemaal al best lekker!

Even een vraagje dan aan de pannekoekenbakkers: de spek en kaas en al het andere, gaat die dan al door het beslag voordat je die in de pan doet, of roer je het door de pan als je net het beslag in de pan hebt, of als het al een goede pannenkoek is geworden? Ben ik benieuwd naar, heb geen idee namelijk.

(oh, en welke mix is dan het lekkerst? Meergranen, ei...)

Vragen, vragen, vragen...
potsiedikkie in ""Volwassen" pannenkoeken"

Ik zocht naar het topic van MissPhoebe, die had dacht ik laatst een topic geopend over hartige pannenkoeken. Zal zo wel even zoeken, stonden ook lekkere variaties in.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:tulpje21 schreef op 24 november 2011 @ 12:28:

ok bedankt.

Maken jullie ook wel eens een gevulde pannenkoek. Dus gewoon alle ingredienten eerst bakken, pannenkoek apart bakken. Dan de vulling op de helft van de pannenkoek leggen en dan dubbelklappen. Of maken jullie gewoon een pannenkoek zoals je hem in het pannenkoekenhuis krijgt? Ik dacht namelijk alleen aan het laatste maar lees nu op internet ook veel over de dubbelgeklapte pannenkoek.Lees nou die bestaande topics 'ns door. Daar staan zooooo veel tips in!
Spek eerst in de pan. Dan beslag erbij. Wachten tot bovenkant droog is, draaien en dan gelijk kaas erover. Als je nog even moet wachten met eten kan je de pannenkoek aan de kaaskant dubbelvouwen.
sorry zal eerst andere topics lezen.
Wat GDLT zegt... alleen wachten met eten.... Daar doe ik niet aan
spinazie en feta door het beslag. Heb ik laatst gegeten, was echt super lekker!
Pannenkoek met brie, spek en bieslook. Machtigggggg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven