midweek ceter parcs kindje 2 jaar???

24-11-2011 14:41 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welk park zouden jullie aanraden? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Welk park is t meest geschikt voor een kindje van 2 jaar?

We twijfelen tussen de parken uit de poll..

welk park met 2-jarig kind?

Totaal aantal stemmen: 14

Kempervennen (36%)
Heijderbos (7%)
Meerdal (7%)
Vossemeren Geen stemmen
Erperheide (50%)
Voor jou persoonlijk mss niks GDLT....maar wij vinden het prettig dat we een lekker borreltje(s) kunnen drinken en daarna zo terug naar het huisje kunnen lopen.

Wij hebben een puber die een speelhal wel leuk vindt en voor een weekendje neem ik al veel boodschappen van huis mee, dus de supermarkt daar is voor vergeten dingen (wat toch wel heel handig is).

Een chloorlucht heb ik btw in de Plaza zelf nog nooit geroken, ja mss vlakbij de ingang van het zwemparadijs, maar verder niet.

Sinds het rookverbod gaan wij echter niet zo vaak (eigenlijk nooit) meer. Niet zo gezellig als je steeds omstebeurt buiten een peukie moet doen.
Elk van die parken is even geschikt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, die Plaza in Mol was ehhh *kuch* ...

Huisje viel mee, maar Landal is gewoon fijner. Met pubers wordt het inderdaad een ander verhaal en wat GdlT zegt: dan is alleen daar naar toe mogen echt supergaaf

Wij zijn weer met vrienden aan het kijken voor een weekje volgend jaar. Hangt nog een beetje van andere omstandigheden (studies, andere afspraken) af waar we precies gaan uitkomen maar het moet wel iets zijn waar jonge kinderen lol aan hebben want naast Timanni gaan dan twee jongens van 6 en 8 mee.
Parc Sandur bij Emmen is ook leuk Tia....hele mooie huisjes en best nog een behoorlijk Plaza. Ook een behoorlijk speelparadijs erbij en het zwembad is ook best groot. Ook voor die 2 jongens leuk, zit ook een speelhal bij.

Het ligt alleen niet in bossen, maar aan water.
Het kind heeeft echt nog nergens weet van. Selectuur dus een park op jullie volwassen behoeftes, niet op die van het kind. In elke Centerparcs is genoeg te doen voor kleintjes.
Bazinga!
Tja, het klopt dat de huisjes in Landal meestal mooier zijn. Toch ben ik ook al jaren CP fan. Heb alle parken al zo'n beetje gehad en de meeste zelfs meerdere keren. Ik vind Erperheide echt veruit het mooiste park, zeker voor mensen met jonge kinderen dan. Kempervennen heeft meer sportgelegenheden enzo. Ach, wat hier al gezegd is, elk CP heeft genoeg voor jonge kinderen in huis.

Wat wil je persé aanwezig hebben op het park, TO? Misschien kan ik je nog meer advies geven
quote:mmmoi25 schreef op 24 november 2011 @ 20:29:

Tja, het klopt dat de huisjes in Landal meestal mooier zijn. Toch ben ik ook al jaren CP fan. Heb alle parken al zo'n beetje gehad en de meeste zelfs meerdere keren. Ik vind Erperheide echt veruit het mooiste park, zeker voor mensen met jonge kinderen dan. Kempervennen heeft meer sportgelegenheden enzo. Ach, wat hier al gezegd is, elk CP heeft genoeg voor jonge kinderen in huis.

Wat wil je persé aanwezig hebben op het park, TO? Misschien kan ik je nog meer advies geven

Sowieso een kinderboerderij, voldoende speeltuinen, liever niet al te druk/massaal.. verder iets als waterfietsen, maar dat is volgens mij overal wel aanwezig? En niet al te verouderde huisjes ;)

Welk park in Nederland zou je t meest aanraden met kleintjes? Vinden Belgie eigenlijk net iets te ver vanuit Drenthe. Het kan wel hoor, maar we willen t liefst in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven