Ik ben Henk niet.
donderdag 24 november 2011 om 22:11
Hé Henkie gozer, hoe is 't nu met je...?
Leuk hoor zo'n nieuwe telefoon. Direct ook maar een nieuw nummer. Ik werd een beetje gek van al die telefonische aanbieders, en ach afwisseling kan geen kwaad.
Maar nu word er dus steeds gebeld voor Henk. En ik ben Henk niet. Ik klink zelfs niet als een Henk (mag ik hopen).
Maar goed. Hoe kom ik hier nu weer vanaf?
Leuk hoor zo'n nieuwe telefoon. Direct ook maar een nieuw nummer. Ik werd een beetje gek van al die telefonische aanbieders, en ach afwisseling kan geen kwaad.
Maar nu word er dus steeds gebeld voor Henk. En ik ben Henk niet. Ik klink zelfs niet als een Henk (mag ik hopen).
Maar goed. Hoe kom ik hier nu weer vanaf?
donderdag 24 november 2011 om 22:25
Geen idee! Maar ik houd me aanbevolen voor tips. Wij hebben ons vaste nummer nu zo'n 6 of 7 jaar. In het begin werden we meerdere keren per week gebeld voor een bepaalde familie. Dat werd langzaam aan minder maar zelfs nu, na al die jaren, worden we nog wel eens door instanties gebeld. En ook echt de raarste dingen! Niet alleen maar verkopers oid maar ook GGZ, logopedie, banken, KPN (wij hebben notabene een KPN abbonnement, zij zouden toch moeten weten wie ze bellen??), mensen over steunzolen en ik weet niet wat allemaal.
donderdag 24 november 2011 om 22:28
quote:cheerlesscard schreef op 24 november 2011 @ 22:26:
Provider bellen voor een nieuw nr.
Na een tijd worden vervallen nummers Hergebruikt.
Ik heb het ook wel eens gehad. Zo vervelendWist ik niet! Vet lullig voor de persoon die mijn oude nummer geeft, want dat geef ik nog heel erg vaak op, in de categorie: ''ik moet een telefoonnummer invullen maar ik wil helemaal niet dat jullie me bellen, hahaha ik schrijf lekker mijn ouder nummer op!''
Sorry!
Provider bellen voor een nieuw nr.
Na een tijd worden vervallen nummers Hergebruikt.
Ik heb het ook wel eens gehad. Zo vervelendWist ik niet! Vet lullig voor de persoon die mijn oude nummer geeft, want dat geef ik nog heel erg vaak op, in de categorie: ''ik moet een telefoonnummer invullen maar ik wil helemaal niet dat jullie me bellen, hahaha ik schrijf lekker mijn ouder nummer op!''
Sorry!
donderdag 24 november 2011 om 22:31
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 22:28:
[...]
Wist ik niet! Vet lullig voor de persoon die mijn oude nummer geeft, want dat geef ik nog heel erg vaak op, in de categorie: ''ik moet een telefoonnummer invullen maar ik wil helemaal niet dat jullie me bellen, hahaha ik schrijf lekker mijn ouder nummer op!''
Sorry!Ben jij soms Henk?
[...]
Wist ik niet! Vet lullig voor de persoon die mijn oude nummer geeft, want dat geef ik nog heel erg vaak op, in de categorie: ''ik moet een telefoonnummer invullen maar ik wil helemaal niet dat jullie me bellen, hahaha ik schrijf lekker mijn ouder nummer op!''
Sorry!Ben jij soms Henk?
donderdag 24 november 2011 om 22:40
quote:cheerlesscard schreef op 24 november 2011 @ 22:26:
Na een tijd worden vervallen nummers hergebruikt.
Dat wist ik niet, van dat hergebruiken. Als het te gek word, ga ik inderdaad maar vragen of ik weer een nieuw nummer zou kunnen krijgen. Wel jammer, want ik heb wel wat met deze. Henk dus blijkbaar ook.
Na een tijd worden vervallen nummers hergebruikt.
Dat wist ik niet, van dat hergebruiken. Als het te gek word, ga ik inderdaad maar vragen of ik weer een nieuw nummer zou kunnen krijgen. Wel jammer, want ik heb wel wat met deze. Henk dus blijkbaar ook.
donderdag 24 november 2011 om 22:59
Herkenbaar. Ik heb een zakelijk mobiel abonnement afgesloten (ook bij KPN trouwens, weet niet wie het nog meer noemde). Ik krijg sms'jes, WhatsApp-berichtjes en telefoontjes voor Hylke. Ik leg steeds netjes uit dat ik Hylke niet ben...
Door die WhatsApp-berichtjes krijg ik wel het vermoeden dat het nummer al erg snel weer is uitgegeven. Niet handig.
Door die WhatsApp-berichtjes krijg ik wel het vermoeden dat het nummer al erg snel weer is uitgegeven. Niet handig.
donderdag 24 november 2011 om 23:10
quote:gemini2011 schreef op 24 november 2011 @ 23:08:
En Henk van Theo is geweldig.
Moet altijd weer lachen dat ie zo jaloers is op de vrouw van Henk, want die heeft oogschaduw.
Maar ik zou hem ook d’r wel eens in willen flatsen bij een vrouw met oogschaduw, Henk. Zou ik ook wel eens willen: met oogschaduw en maskerade. Ik krijg het er bij onze Cor krijg ik het er niet opgesmeerd, krijg het niet vur mekaar. Henk wel, die smeert het er gewoon op. Elke ochtend weer en nog nooit één minuut te laat op zijn werk.
En Henk van Theo is geweldig.
Moet altijd weer lachen dat ie zo jaloers is op de vrouw van Henk, want die heeft oogschaduw.
Maar ik zou hem ook d’r wel eens in willen flatsen bij een vrouw met oogschaduw, Henk. Zou ik ook wel eens willen: met oogschaduw en maskerade. Ik krijg het er bij onze Cor krijg ik het er niet opgesmeerd, krijg het niet vur mekaar. Henk wel, die smeert het er gewoon op. Elke ochtend weer en nog nooit één minuut te laat op zijn werk.