kid's swinger
woensdag 16 november 2011 om 22:16
@lieverdanlief, hou op hoor! 2 jaar! Ze zijn niet van porselein! En het is juist een fijne houding.... Ik woubdat ik er in mocht.
@zusenzoo, hij moet kort boven de vloer. En tja vallen misschien wel, maar dat doen ze ook van de bank, de stoel, de trap. Mag dat ook niet? Hij moet zelf toch echt leren wat wel en niet kan en soms gaat het dan mis.....
@zusenzoo, hij moet kort boven de vloer. En tja vallen misschien wel, maar dat doen ze ook van de bank, de stoel, de trap. Mag dat ook niet? Hij moet zelf toch echt leren wat wel en niet kan en soms gaat het dan mis.....
woensdag 16 november 2011 om 22:23
quote:Poffertjes schreef op 16 november 2011 @ 22:16:
@lieverdanlief, hou op hoor! 2 jaar! Ze zijn niet van porselein! En het is juist een fijne houding.... Ik woubdat ik er in mocht.
Die bovengenoemde bewegen niet onverwacht enz, ik zie mijn jongens echt al hangen, als een ware Tarzan.
Je hebt wel gelijk hoor, dat ze dat soort dingen moeten leren, maar je moet er niet aan denken dat ze verkeerd terecht komen.
Die bovengenoemde bewegen niet onverwacht enz, ik zie mijn jongens echt al hangen, als een ware Tarzan.
Je hebt wel gelijk hoor, dat ze dat soort dingen moeten leren, maar je moet er niet aan denken dat ze verkeerd terecht komen.
dinsdag 6 december 2011 om 16:51
Yes hij hangt en is een super succes!!!!!! Mijn zoontje is er niet uit te krijgen. Gister zat hij er steeds in te spelen, beetje schommelen, er in en er uit. Vandaag is hij niet zo lekker en zit hij er een beetje in te hangen. Zo is hij er toch bij en komt hij toch tot rust. Ben er echt super blij mee. En Jusa hangt hij bij jou al? Helaas wacht poffertjes tot 10 dec. Ben echt benieuwd hoe jullie de kid's swinger vinden.
woensdag 7 december 2011 om 11:11
Yeah, hij is hier ook een succes hoor. Zoals met al haar nieuwe speelgoed is hij het ene moment zwaar favoriet en het andere moment kijkt ze er niet naar om. Heb hem bijna op de grond gehangen zodat ze er zelf in kan "klimmen". In uit, in uit maar het is dan ook een echte doerak dus had ook niet verwacht dat ze er rustig een boekje in zou lezen.
Poffertjes, ben ook benieuwd hoe tarzan hem vindt.
Poffertjes, ben ook benieuwd hoe tarzan hem vindt.