kid's swinger
maandag 14 november 2011 om 21:12
Maar wat zouden jullie zeggen over die kid's swinger. Doen of niet voor de Sint. Hij is nu in de aanbieding. Met 15 procent korting komt hij uit rond de 42 euro. Als ik het doe durf ik ook niet te lang te wachten. Straks is hij weer uit de korting. Dat zou weer echt iets voor mij zijn. Ik kan nogal besluiteloos zijn en pies daardoor regelmatig naast de pot.
anoniem_141202 wijzigde dit bericht op 14-11-2011 21:16
Reden: wat vergeten
Reden: wat vergeten
% gewijzigd
maandag 14 november 2011 om 21:17
quote:noorderzonlicht schreef op 14 november 2011 @ 21:07:
Oh een soort hangstoel ofzo. Voor volwassenen of kinderen.
Zoiets? of iets heel anders. Hier heb ik voor mezelf toen ik zwanger was nog naar gekeken maar uiteindelijk niet gedaan. Ik wist niet waar hem te hangen
[afbeelding]Ja, zoiets! Die van ons is iets kleiner maar wel heerlijk om in weg te duiken met een boekje. Onze jongste doet dat dus ook regelmatig. Of liever deed, want bij ons hangt hij buiten. Weer correctie: hing hij buiten. Zucht....
Oh een soort hangstoel ofzo. Voor volwassenen of kinderen.
Zoiets? of iets heel anders. Hier heb ik voor mezelf toen ik zwanger was nog naar gekeken maar uiteindelijk niet gedaan. Ik wist niet waar hem te hangen
[afbeelding]Ja, zoiets! Die van ons is iets kleiner maar wel heerlijk om in weg te duiken met een boekje. Onze jongste doet dat dus ook regelmatig. Of liever deed, want bij ons hangt hij buiten. Weer correctie: hing hij buiten. Zucht....
maandag 14 november 2011 om 21:25
Als je een wildebras hebt is het inderdaad wel een goede tip er een matrasje of zo onder te leggen. Deze zoon van mij is heel bedacht zaam. Zijn oudere broer had op die leeftijd zeker veel wilder er in willen rausen. Deze is heel rustig en houdt van boekjes lezen of muziekjes luisteren. Heel grappig. zo een contrast met zijn oudere broer.