kid's swinger

14-11-2011 20:48 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie een kid's swinger. En vinden kinderen het ook echt leuk. Ik wil er misschien een aanschaffen voor sinterklaas voor mijn zoontje van 2 1/2. Maar wil wel weten of het echt kans heeft op succes.

Heb het gedaan. Ben erg benieuwd wat hij er van gaat vinden. Leuk dat jij er ook een besteld. Ben ook benieuwd wat jou kindje er van vindt.
Wat een top idee! Eindelijk een leuk Sint cadeau gevonden :-) ik ga er ook mooi eentje bestellen. Leuk voor nummer 1 en nummertje 2 kan er over 2 jaar ook in!
quote:noorderzonlicht schreef op 14 november 2011 @ 21:07:

[afbeelding]Hoe kom je hier (veilig!) uit met je kind?
Waar maak je zoiets dan aan vast in je woning ?
Aan het plafond met de haak die erbij te bestellen is!
Aan de veranda.
daydream volgens mij als ik het zo bekijk kan je als je je benen eruit doet zo opstaan. Toch?

Grappig dat ik kennelijk meerdere mensen een idee heb gegeven met de kid's swinger.

Ik heb hem gister besteld. Kan niet wachten tot hij binnen is en het 5 dec is.
Hij is bij mij vandaag ook verstuurd! Zo leuk!
Hoe oud is jou zoontje/ dochtertje?
Mijn mannetje is 20 maanden, maar motorisch goed ontwikkeld!
Leuk zo een ondernemend mannetje. Die zal het vast fantastisch vinden het te ontdekken.
Is een abonnement op een speelotheek niet een idee? Dan kun je geregeld een nieuw stuk speelgoed uitzoeken, en als ze er mee uitgespeeld zijn, breng je het terug en haal je iets anders?
Speel o theek zit bij ons niet in de buurt! Maar speelgoed zat al!

Ik wilde altijd wel zoiets voor binnen, maar kon nooit wat stoers vinden. Hij komt bij ons tussen de keuken en de woonkamer te hangen. Ik zie hem al lekker liggEn straks :-)
Mijn kids swing is binnen gekomen!!
Ja de mijne is ook al binnen. Super snel zeg. Ik kan ook niet wachten tot de mijne er lekker in kan chillen. Ik heb drie kinderen, dus er zal vast veel gebruik van gemaakt worden. Grappig dat je het al kende. Ik had voor ik het op internet zag, nog nooit gezien. Ik kreeg er ook nog een cadeau bon van ¤5 bij in een enveloppe. Ik denk dat ik voor mijn zoontje van 12 weken nog zo een leuk mutsje bestel met dasje en bijpassend spenenkoort. Ik hou altijd wel van setjes. Heb ik voor hem ook gelijk wat voor in de zak.

En Jusa heb jij ook nog eentje besteld?
Yes besteld maar gisteren pas betaald dmv overboeking. Zal dus waarschijnlijk wat langer duren maar iig voor 5 dec er weer een cadeautje bij :-)
Oh leuk zeg. Het kan dan iid wel iets langer duren, maar ze leveren naar mijn idee wel snel uit. Ik had het na 1 dag binnen.
Wat goed dat je het zei van de bon :-) had niet gekeken naar de envelop!

Hier trouwens ook gisteren besteld en betaald en vandaag al ontvangen!!
Oh gelukkig maar dan. Anders zonde toch. Omdat we tot de eerste honderd klanten behoren, mazzel toch!
Misschien hoor jij daar ook nog bij jusa
Hmmmm, nog geen verzendmail gehad dus hij zal morgen niet bezorgd worden. Vrijdag misschien?
Ik kreeg hem 's avonds het mailtje. Volgens mij was ik order acht (te zien op de pakbon).
Lijkt me voor de rug geen goed item!
Zou voor mijn jongens echt te gevaarlijk zijn, die gaan daar echt stunten op uithalen.

Zit er wel iets van een riempje ofzo in, want met een bijna 2 jarige is dat vragen om ongelukken toch? Of mis ik nu iets?
quote:lieverdanlief schreef op 16 november 2011 @ 21:47:

Lijkt me voor de rug geen goed item!Wat een onzin. Hele volksstammen liggen in hangmatten. Daarbij, ik neem niet aan dat je je kind 12 uur lang in dat ding laat liggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven