Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Speec: Het ís ook heel fijn als je kindje gaat begrijpen wat je zegt of bedoelt, en dingen uitlegd. Scheelt voor haar een hoop frustratie en huilen, en voor mij scheelt het af en toe wat frustratie!

Wat betreft K: ja ik zou hem ook niet zomaar laten liggen te huilen als hij duidelijk honger heeft. Wel fijn dat hij na de fles dan weer verder slaapt.

GW vind het niet raar dat kinderen daarna weer gewoon verder slapen...

Nou, GW, ik kan je vertellen, in de tijd dat T nog zo klein was, en rond die tijd nog wakker werd voor een fles (rond half 6), dat ze daarna dus écht niet meer ging slapen..

Hoop dus dat nr 2 dat hier anders gaat doen

Nadat T vanmorgen vroeg zo goed kon luisteren, is de rest van de morgen een drama geweest.. pffff... eerst had ze al een heel pak billendoekjes leeggetrokken (had ze uit de luiertas gevist), en toen ik vroeg wat ze aan het doen was, kreeg ik als antwoord: pop schoonmaken , had ze beide poppen uitgekleed en die was ze aan het 'wassen' met billendoekjes

Nou probeer dan maar es niet te gaan lachen....

Verder trekt ze al de hele dag alles overhoop, wil niets meer opruimen, luistert ze niet als ik wat zeg of vraag, en was het keihard gillen toen ik na een uurtje de tv uitdeed....

Inmiddels slaapt ze alweer bijna een uur, dus hoop dat ze straks wat beter te pas is
Ohw Moom, gaat Atje weer niet slapen vanmiddag??
Zielige H! Slaapdeprivatie is ook een vorm van mishandeling he?

Oke, 's nachts melk kan dus nog wel. Ik denk niet dat ie water zou accepteren, maar dat zouden we tzt eens kunnen proberen. Wanneer zijn jullie eigenlijk van 3x naar 2x melk per dag gegaan? En vervalt de melk na het avondeten dan het eerste?
Ja, arm h'tje (maar het was wel schattig als ze dan weer wakker werd als ik zei, H nog even wakker blijven.....). Maar goed, is dus mishandeling dus ik zal het maar neit meer te vaak doen

H krijgt nog steeds 3x melk ....

's ochtends voor ontbijt, 's middags bij de lunch en een voor het slapengaan. Die laatste ga ik denk ik na onze vakantie afbouwen. (al is ze wel heel dol op die, en zit het wel echt in het gaan slapen ritueel...)
Aan beterende hand hier. Net al even een boodschap gedaan. Ben nog wel kortademig, maar wordt ook beter.

Hus: lijkt me zo naar als ze geen fles wil drinken. Kan me voorstellen dat je alles probeert. Ze moet toch op een gegeven moment trek krijgen?! Krijgt ze al bijvoeding. Anders op die manier extra vocht aanbieden? Gelukkig drinkt ze wel gewoon bij jou, dus dat heeft ze in elk geval binnen.

Speec: wij lieten eerst de ochtendfles vallen, kreeg ze brood, maar je kan ook pap doen. Ze heeft heel lang ook nog tussen de middag een fles gehad voor het slapen gaan, maar nu krijgt ze beker melk bij het eten. 's avonds krijgt ze nog steeds fles voor het naar bed gaan, vindt ze heerlijk en wij vinden het ook nog een fijn moment (en daarna tanden poetsen).
Nope justdeb. Die kolere clown staat al weer op.
Oh: avondfles was er met 11 maanden af, en sinds 7maanden krijgt hij 's ochtends pap.
H krijgt trouwens alleen nog 's avonds melk uit de fles, rest gewoon uit beker,

maar 's avonds is echt haar "flesje" moment zoals ze het zelf ook noemt.

Ik moet eigenlijk vandaag nog bieb boeken terug brengen van haar... bieb is tot 17 uur open, kijken of we dat nog gaan redden.
Saai hier

ze slaapt nog steeds
Saai hier

Hij slaapt nog steeds niet
Hier gewoon vier uur geslapen!!!

En dan nog niet uitgeslapen zijn
Ik heb al heel de dag zo'n enorme pijn in mijn maag... en af en toe ook echt hele aanvallen dat ik het ineens super warm krijg...

Volgens mij word ik ziek... lekkere planning van mezelf... not
Verschil moet er zijn. Inmiddels wel aan het worden hier.
A mag ook wel in de leer komen bij h hoor

fan vier je dit weekeinde ms verjaardag? Niet ziek worden dan
N krijgt ook nog een avondfles, dat is echt haar rustmoment voor het slapen gaan. S ochtends pap uit een fles. Zelf eten is geen optie iig. Duurt me te lang. S middags een beker soja melk en s avonds fles.

Husk, is de fles aangekomen?
Becky, J1 hebben we ook wel eens wat laten huilen (hij mekkerde dan meer wat dan echt huilen), maar zo vroeg als N is hij nooit wakker geweest

J1 vindt Sinterklaas en Zwarte Piet ook helemaal geweldig. Hij zingt nu ook Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, sinterklaasje bonne bonne, sinterklaas kapoentje en zwarte piet ging uit fietsen. Zo schattig om te horen

Speec, kindjes kunnen met deze leeftijd ook s nachts wakker worden omdat ze gedroomd hebben en dan ineens beseffen dat ze alleen zijn en daarom gaan huilen, maar dan zou t met even troosten wel klaar moeten zijn. Als hij echt honger heeft, zou ik hem idd gewoon wat melk geven.

J1 heeft tot ruim 1,5 nog wel een fles melk om 19 uur gehad. 's ochtends bij het ontbijt en tussen de middag bij broodeten kreeg hij toen wel al bekertje melk. Nu krijgt hij nog 2x een bekertje melk en s avonds vraag ik wat hij wil melk, water of niets. Vaak wil hij dan nog een bekertje water.

J2 krijgt nog 3 flessen melk à 250 ml. 's avonds vaak met pap en als we s ochtends vlug moeten dan ook met pap

Deb, zo herkenbaar wat je schrijft! J1 wil ook niets wat ik zeg of vraag doen. Opruimen is een tijdje heel leuk geweest, nu wil hij niet meer helpen en kiepert soms de bak met speelgoed (die ík net heb opgeruimd) weer onderste boven.

Fan, hopelijk wordt je niet ziek!

Vanmorgen fotoshoot gedaan met de kids, die niet echt mee wilden werken, waren beide moe en beide op een gegeven moment aan het huilen. Ze had al aantal op hyves gezet, die zijn wel leuk. Ze gaat ze nog bewerken (snottebellen weghalen, mijn hand staat er af en toe bij op om j2 vast te houden) en dan brengt ze dinsdag de CD met alle foto’s. En dan neemt ze ook nog even haar camera mee om hier nog wat foto;s van de kids te maken
Becky, heb de fles gekregen met de post vandaag, dankjewel! Gat het morgen proberen!

Speec, R. heeft dus ook doorgeslapen van 6 weken tot 5 maanden en kwam toen opeens weer 's nachts soms. Ik voed haar dan ook maar gewoon. Terwijl ik I. op die leeftijd als die 's nachts wakker werd nooit een fles gaf eigenlijk... I. heeft tot ruim een jaar 's avonds om 19 uur nog melk gehad, toen wilde ze opeens zelf niet meer.

Heb R. de afgelopen 3 dagen maar gewoon zelf gevoed. Vandaag werkte ik bij het bedrijf waar ik in het voorraadhok op een lege bierkrat moet kolven en dat is 3 minuten bij ons huis vandaag. Aangezien man en dus de kids gewoon thuis waren, ben ik maar even thuis gaan voeden ipv daar kolven.

De afgelopen 3 dagen heeft ze dus weer gewoon goed gedronken en afgelopen nacht ook weer doorgeslapen. Even terug in het oude ritme hoor. En dan probeer ik weer opnieuw de fles (die van Becks). Want anders was het echt overdag huilen en niet drinken en 's nachts 2 keer voeden, lijkt me ook niet de bedoeling.

Ben na het eten vandaag met I. naar de supermarkt geweest om een wortel te kopen voor het paard van Sinterklaas. Zo schattig! "Wortel paardje Klaas!" riep ze de hele tijd. Achter in de auto was ze zelf al aan de wortel begonnen maar goed. Tekening gemaakt, alle schoenen op een rij voor de kachel (ze kroop er zo ongeveer in toen ik zei dat Piet door de schoorsteen kwam), en een sinterklaasliedje gezongen. En toen wilde I. nog een bakje water, want paardje moest nog water drinken.

Oh en het heuglijke nieuws, sinds weeeeken heeft I. vanavond weer avondeten gegeten! Een bord vol bloemkool en aardappels! Dus ik zei "I. wat heb je lekke gegeten, dat is fijn!" en erachteraan "of kan papa soms beter koken en is het nu lekkerder?" waarop I. meteen heel uitbundig riep "jaaaaa!!" Dat is toch jammer...

Leuk Maya een fotoshoot!! Ik wil dat ook nog laten doen, maar wacht even tot R. goed zelf kan zitten.

Vroeg naar bed Fan vanavond! Dat kun je niet hebben nu, ziek worden!

Annika, fijn dat het de goede kant op gaat. Dat mag ook wel na 3 weken!

R. krijgt idd wel bijvoeding, groente en fruit, maar daar eet ze nog niet zo heel veel van.

GW nog op tijd bij de bieb geweest? Wij hebben ook vandaag boeken teruggebracht, maar geen nieuwe meegenomen want ik kon I. haar pasje niet zo snel vinden.

A. zal nu toch wel slapen Moom?

Maris ik ben hartstikke te laat, maar ook van mij nog een heeeele fijne vakantie gewenst!
Husk, ik hoop dat het wat uithaalt met die fles, volgens de kenners moet het DE fles zijn die de borst nabootst. Succes mop!
Nee, niet meer gehaald husk, ze heeft van 1 tot 5 geslapen.....

dus toen waren we al te laat en nog meer slaapdeprivatie wou ik haar niet aan doen, bang dat speec dan het AMK belt.
hhaha GW!

Ben kapot! wat een week weer, en ik haat vroeg opstaan, al jaren maar ik moet me er maar echt echt echt bij neerleggen dat uitslapen voorlopig verleden tijd is.

*en een spannend weekend in het kader van no2, we moeten/mogen weer echt aan de bak*
go becks go becks

(mss nu even kort tukje doen zo dat je fit bent als vent thuis komt?)

H heeft gewoon een mega snotneus, is natuurlijk de tijd van het jaar ervoor maar ze zegt zelf ook de hele tijd "nase"

hoop dat ze er niet te veel last van gaat hebben tijdens landen/dalen.
Ik sprak vandaag mijn kleine nichtje even over de telefoon en omg wat een dialect spreekt die...

ze gaat sinds kort naar school zal het daar wel oppikken want haar mama en papa zijn daar beide import.....

ik hoop niet dat H straks een duits accent gaat krijgen...
*smeltmoment: de kleine trapt best hard en iedere keer daar waar ik mn hand leg. Voel 'het' draaien en dan weer trappen op plek waar mn hand dan ligt!
Langslaper H. we moeten meeten met kiddo's want H moet N echt vertellen hoe het nou zit met lang slapen. Lijkt mij wel leuk om nog eens te meeten met kindjes en dan weer een kleedfoto te maken zoals bij Husk.
Ja GW, het wordt dit weekend gevierd, want ze is dit weekend natuurlijk ook jarig, ben gelijk in bed gaan liggen toen ik thuis kwam, maar voel me nog steeds niet echt optimaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven