Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mamz je spreekt in raadselen. En ik kan het niet ontcijferen.

Lijkt me ook wel heftig om met de psych van je ex gepraat te hebben. Wat een complex mens moet het zijn geweest. wel fijn dat oudste zijn gevoelens wat betreft zijn vader bij jou kwijt kan.

En dan een heel leven in zo'n beetje zak en een doos, moet ook erg heftig zijn om dat uit te moeten zoeken. Ik hoop dat er voor de jongens nog iets waardevols bij zat waar ze iets mee kunnen.

Wat een heftig dagje voor jou.

Gold morgen hoor je meer.

Coetje hoe is het bij jou? Kun je het een beetje händelen allemaal?

Shadow, doe rustig aan en we zien je wel weer verschijnen.

Geniet van de feestdagen.

Ik ga naar bed, heb om negen uur al de botscan. Duurt de hele morgen, dus ik ben er pas morgenmiddag weer.

Slaap lekker allemaal.
Gisteravond vulde ik de vragenlijst in voor de botscan. Bij het nalezen kwam ik erachter dat er een sticker op zit met een andere naam. Lekker dan. Niemand te bereiken natuurlijk en ook vanmorgen niet. Pas vanaf negen uur en ik heb de scan al om half negen. Ik ga maar evengoed. Maar ik snap de fout niet. Ze hebben toch een foto van mij op de pc staan. Ik neem nu maar een afsprakenlijst mee waar mijn patiëntennummer en alles op staat. Als ik voor niets ga heb ik pech. Ik neem niet aan dat die mevrouw van de sticker op de afspraak is. Geen idee hoe ze dat in dat andere ziekenhuis op gaan lossen. Mijn probleem ook niet. Of wel natuurlijk. Ik kan hoogstens voor niets gaan. Nou ja, ik heb er wel een slapeloze nacht van gehad.

Jullie horen het wel. Ben zo weg.
Moggu...

Mijn laptop had gister geen zin,muis deed erg raar.Verspringt steeds naar waar ik hem niet hebben wil.Vandaag maar een externe muis halen en dan zal het wel weer goed gaan.

Zoeb,succes met de scan vandaag.Ik denk aan je.:flower:

Gold,jij succes bij de ha vandaag,ik hoop dat ie wat voor je kan betekenen.

Mamz,wat heftig allemaal!

Maandag is de uitzending he,ben benieuwd of dat wat oplevert.

Shadow,fijn dat het zo lekker gaat met je!

Geniet van de feestdagen.

Nu even kinderen aan het ontbijt zetten voordat Uk zijn buik vol heeft met pepernoten en schuimpjes.(strooipiet is langsgeweest vannacht)

Tot over een uurtje ofzo...
Mogguh!

Ik lees net op twitter dat volgens Sanoma de mods en de communitymanager zijn weggepest op het forum?!

Volgens mij is er toch wat anders gebeurd, of ben ik nu gek?
Zoeb, succes vandaag, wat een chaos zeg! Hoop dat je vandaag gewoon terecht kunt
Het was natuurlijk wel mijn afspraak. En ik werd ook meteen om 8 uur al geholpen want er was iemand uitgevallen Gelukkig wel. Nu moet ik tot half elf wachten tot de volgende fase. Her nucleare spul zit erin en ik zit nu bij de Hema aan het ontbijt. Er was verder nog niets open in de stad. En dacht wel wat is het hier druk. Maar ik snap het nu Nou ja, ontbijt (Frans/Engels) want het is een croissant met jam en een pistolet bacon/ei met thee voor 1 euro. Ik moet om half elf terug zijn. Dus ik hebnog even.
Mogguh

Zoebie, die raadselen waren simpelweg dat een gemiddelde vrouw 2000 kcal. nodig heeft en jij dus nog wel wat kunt bij eten voordat je 'teveel' eet als je gemiddelde 1465 is.

Mag je straks meekijken naar het resultaat? Ik vond dat best wel grappig, je eigen organen oplichtend op een schermpje. Nou ja, in jouw geval natuurlijk je botten, of een deel daarvan.

MissM, nou ja... Arme zielen Zouden er nu commando's als moderatoren opgezet worden of zouden ze gewoon in harnas komen? Of godbetert eens een standaard cursusje effectieve communicatie oppakken

Coe, als mijn laptop dit doet helpt uitzetten en weer aanzetten. Bij jou niet?

Mijn familierechercheur heeft goede hoop ten aanzien van het programma. Dus laat ik dan maar met haar mee hopen.

Vandaag weer een snerpje koppijn. Vanmiddag moet ik thuis zijn voor de wasmachine die nu echt kaduuk dreigt te gaan en straks ga ik die zakken maar te lijf. De kinderen zijn erg benieuwd naar welke kleding erin zit en willen het ook houden. Van mij mogen ze (op zolder, dan). Gisteren de foto's bekeken en dat is ook gewoon fijn omdat er nog foto's van hun papa tussen zaten die wij kwijt waren en omdat er ook erg leuke babyfoto's van hun tussen zaten. Al wordt Middelste dan ineens heel stil en onbenaderbaar. Gelukkig hielp een knuffel. Vandaag zijn ze weer met goede zin vertrokken.
Dit moet heel moeilijk voor jou en je jongens zijn, Mamzie.

Ik duim voor Zoeb dat de botscan gewoon goed is.

Verstel eens wat meer over dat Twitter-bericht MissM?

En ik ben net terug van de ha.

Hij heeft geluisterd, was vol begrip en zei goede en lieve dingen (en dat had ik uit zijn mond ook best even nodig) en heeft me doorverwezen naar een psycholoog.

En nu ben ik moe van het janken.
Ga je dan ook even lekker lief zijn voor jezelf, Goldie? Is er iemand thuis of wil haarbal even met je wandelen?
Gold kan je al snel terecht bij de psych?

Fijn dat je bij de ha een luisterend oor vond.

Zoeb,scan achter de rug?Nu nog even spannend tot de uitslagen.(duim voor je hoor)

Ik ben met Uk nieuwe schoenen gaan kopen,leuk hoor de uitverkoop.2 paar schoenen,normaal bij elkaar 179 euro en nu voor 50 euro.Zo komt Uk de winter wel door.En hij heeft al maat 29...jeej wat een voeten heeft dat kind.

Morgen even terug met middelste,die kan voor dat geld ook nog wel een paar gebruiken.Moet er wel een stukje voor rijden maar dat geeft niet.

Verder voel ik me niet lekker,snothoofd,hoofdpijn en al 2 keer overgegeven.Beetje spanning wat eruit moet denk ik.

Uk is nu met vriend mee dus ik ga even op de bank liggen.
Kijk, dát zijn koopjes Coetje!

Wel balen dat je een beetje ziekjes bent.

Ik ben wel lief voor mezelf hoor Mamzie. Althans dat probeer ik.

Het janken heeft me ook wel een beetje opgelucht geloof ik.

Met Haarbal moet ik sowieso naar het park en ik ben alweer een was of twee aan het wegwerken.

Stofzuigen moet echt gebeuren.

Eigenlijk moet ik ook wel eens dweilen.

Voor vanavond heb ik een kaart voor een toneelvoorstelling.
Wat is dat voor winkel van die schoenen Coe?

Een landelijke keten?
Het is inderdaad heftig, die zakken. Hij had behoorlijk wat bij zich op zijn slaapplek. Het idee
Jeetje Mamz, sleepte hij alles mee? Ja dat moet dan wel. Wat fijn dat er toch nog leuke dingen zoals de foto's tussen zaten. Dat is ook een opsteker voor de jongens. Het zeker weten dat pappa ze niet was vergeten.

Ik ben net op een heel heftig ongeluk gestuit. Het stond vol met ambulances, politie, brandweer en een traumaheli. Akelig naar om te zien en ik ben na een snelle blik heel hard een binnenweggetje ingereden. Op de gok want ik wist er helemaal de weg niet. Maar ik ben zigzaggend langs de weilanden en boerderijen door thuisgekomen. We horen het wel op het nieuws.

Nu even snel boodschappen doen.
Gold heftig, maar wel fijn hé een huisarts die naar je luistert.

Coetje waar koop jij die schoenen?

Jammer van je hoofdpijn.
voor Mamzie.

Ik heb was gevouwen en opgeruimd

Ik ben met Haarbal naar het park geweest (korte ronde)

Ik heb gestofzuigd én

ik heb gedweild. (Het was hard nodig, zag ik aan het zwarte water )
Shoerama Goldie,volgens mij zit hij alleen in B en een plaatsje wat verderop.

Mamz,wat heftig om zo het leven van ex in zakken te zien.

Hoop dat ze je op een of andere manier ook een beetje troost kunnen brengen.

Zoeb,ook heftig zo'n ongeluk!

Ik heb wat op de bank gelegen en zometeen de warme douche in,lekker stomen!
Nog een avondje werken en dan vakantie. Wat heerlijk.

Ik was weer eens uit mijn broeken gegroeid. Nou ja erin is beter gezegd. Heb nu twee nieuwe en een nieuw vestje. Moet morgen de sinterklaasmiddag weer presenteren en dat kan ik niet in een broek die drie maten te groot is.
Al mijn kinderen zijn weer thuis Heb vanmiddag nog wat uitgerust en kan er nu weer tegen. Volgens mij zijn niet alle kleren van hem, maar dat zoek ik later wel uit.

Zoebie, heftig, zo'n ongeluk.
Lieffe meissies.

Ik ga jullie vandaag nog één keer verwaarlozen.

Ik ben de hele dag weg. Eerst zes Pieten aankleden op Scouting. (Omdat schminken met mijn pols niet meer gaat)

Dan de cadeautjes van de kinderen van het werk ophalen bij de speelgoedwinkel.

Even naar huis om de hondjes uit te laten en dan door naar het werk om daar alles voor te bereiden op het grote Sintfeest.

Gelukkig hoef ik op mijn werk maar één Piet te schminken. Dat kan ik nog net. Maar ik moet wel de middag presenteren. (Snappen jullie nu mijn nieuwe outfit). Er zijn 31 kinderen inclusief ouders en grootouders. Dus druk.

De spullen van de zwarte Piet op mijn werk zijn verder al daar. Die heb ik gisteravond meegenomen. De nieuwe schmink heb ik nu in een beautycase zitten,. Dus die raak ik nooit meer kwijt.

Na vandaag krijg ik een beetje rust. **Zucht**
Moggu..

Wat een bezige bij ben je toch Zoebie.Maar vandaag klinkt wel heel leuk,al die Sintfeestjes.

Goed dat je je schmink hebt veilig gesteld.X-D

Wij hebben vandaag ook een Sintfeestje.

Bij vrienden van de cafetaria dus daar eten we ook gelijk,lekker friet met stoofvlees(nu al zin in,erg he..)

Man van A en haar kinderen gaan ook mee,zeker voor haar jongste moet alles gewoon doorgaan.

Middelste moet zo gaan voetballen,ik moet ook nog wat boodschapjes doen.

Tot later en een fijne dag
Mogguh maisjes...

Zal toch een vreemde middag zijn zo zonder A erbij Coetje.

Zoeb, veel plezier vandaag!

Ga je vandaag weer verder met het uitzoeken van de zakken Mamzie, of hou je een paar dagen rust?

De toneelvoorstelling waar ik gisteren was was leuk. Deed me goed om even mijn zinnen te verzetten.

Vandaag gaan we ook op nieuwe schoenen jacht. Bij Scapino is het tweede paar voor 1 euro.

Vanavond eten we bij tante, ze maakt peeënstamp.

En gebezemd wordt er vandaag niet.

Oh, ik was nog vergeten om even naar Shadow te zwaaien. Tot gauw!!!

Fussie, heb je het nog steeds zo druk?
Mogguh

Zou wel leuk zijn als werk (of TLbalk) waardering uitspreekt voor dat je bereid bent om zo'n Sintfeest te organiseren, Zoeb. Nou ja, vandaag zul je dat wel te horen krijgen.

Coe, veel sterkte en plezier vandaag.

Goldie, het is weer (het houdt maar niet op) een prachtige dag om op schoenenjacht te gaan.

Ik heb een redelijk rustig dagje. Hooguit Middelste en Oudste helpen met surprises. Muis is nu met een vriendje mee en vanavond heeft 'ie een feestje. De zakken die er nu nog liggen kan ik samen met de kinderen doorneuzen, dat zijn de spullen die ex bewust heeft bewaard. Maar of dat dit weekend gaat gebeuren weet ik niet.
Mijn gezin is goed geslaagd voor schoenen en laarzen. Ieder heeft één of meer paar, maar ik kon voor mezelf niks vinden.

Daarna nog wel even terug te voet de stad in.

Er is deze week hier in mijn stadje sinds kort een Action, dus die moesten we even gaan 'uitproberen'.

Ook nog even op terras vertoefd, dus de dag is wel oke .

En nu gaan we dus peeënstamp eten bij tante.
Pee en ui hebben wij morgen

Kamer is onttroept, er zijn twee surprises van een beschaafd formaat in de maak. De heren halen daarvoor nog wat. Nu ik met Muis even eten en dan gaat 'ie naar zijn feestje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven