vodafone code Friends&family

23-11-2011 20:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik en mijn vriendin willen graag allebei een iphone 4s kopen, bij vodafone.nl, en we zagen dat er een aanbieding was voor als je friends en/óf family bent bij vodafone. Kan iemand ons helpen die bij vodafone werkt en de code weet. Iedereen kan een dergelijke code één keer gebruiken, en je kan m als werknemer of werkneemster 10x per jaar voor iemand aanvragen.

Zou iemand ons alsjeblieft ;) kunnen helpen..?
Hmm, eens denken. Trek je meest sexy jurkje aan, liefst met rode pumps erbij. Zoek uit waar zo'n Vodafone-kantoor zit, hang rond in de buurt van de ingang en zoek een leuke, jonge knul uit die er werkt. Dan bied je 'm een sigaretje aan, of een chocoladeletter, en dan vraag je 'm voor een date. En als-ie dan wil, dan ben je friends
Ik denk dat als mikemike dat doet, hij een klap voor zn kanis krijgt ipv een code.
quote:mademoisellelexie schreef op 23 november 2011 @ 21:10:

Hmm, eens denken. Trek je meest sexy jurkje aan, liefst met rode pumps erbij. Zoek uit waar zo'n Vodafone-kantoor zit, hang rond in de buurt van de ingang en zoek een leuke, jonge knul uit die er werkt. Dan bied je 'm een sigaretje aan, of een chocoladeletter, en dan vraag je 'm voor een date. En als-ie dan wil, dan ben je friends Is mikemike een travestiet dan?
Hoezo een aanbieding? Je krijgt gewoon extra korting als je een vriend of familie bent. En aangezien jij dat niet bent krijg jij geen korting.
Ben je blond ofzo!!!
Bedankt voor de reacties, maar waarom zulke negatieve reacties van sommige? Is toch niet raar dat ik dat hier even vraag. We kunnen elkaar toch helpen...

fijne dag nog,
Het is niet voor niks voor familie & vrienden. Dus pech voor jou! Moet je maar zorgen dat er mensen bij Vodafone werken die je kent! & ik heb dat geluk dus weer wel!
anoniem_142111 wijzigde dit bericht op 24-11-2011 13:34
Reden: de helft was weg
% gewijzigd
minniemouse, bedankt voor je reactie (en dat je daarvoor speciaal een account hebt aangemaakt). Beetje jammer dit. Je zou ook kunnen zeggen. Ow ik ken iemand, ik laat het je weten.. maargoed zo gaat het tegenwoordig niet meer dus.

fijne dag nog
In andere topics gebeurt het wel hoor, delen van codes. Het is je niet gegund hier blijkbaar, zou ook niet weten waarom. Jammer!
Misschien omdat iedereen nog wacht op een foto van Mikemike in meest verleidelijk jurkje met rode pumps
Graag gedaan! Dit is een code wat je niet zomaar weg kan geven aan iemand! Maar helaas snap je dat niet
haha, tjoepatjoep. Ik heb het heel even overwogen, maar toch maar niet gedaan. Geen foto's dus ;)

Tja Emaille ik kan het altijd proberen he, bedankt voor je begrip in ieder geval.

En ach minniemouse86, Het is het account aanmaken zeker waard geweest, want opeens snap ik nu dat je die code niet zomaar weg kan geven. Zou een ramp voor Vodafone betekenen zeg! stel je voor: een nieuwe klant erbij voor 2 jaar...zucht..

Ben maar even een Vodafone winkel binnengelopen en er gewoon naar gevraagd. Voor de moeite toch gewoon de code gekregen. Elkaar iets gunnen. Maar helaas snap je dat niet.

Fijn weekend allemaal!
quote:minniemouse86 schreef op 24 november 2011 @ 19:01:

Graag gedaan! Dit is een code wat je niet zomaar weg kan geven aan iemand! Maar helaas snap je dat niet

wtf is your problem...

goed van je mikemike
Wtf is jullie probleem! Ga gewoon naar de winkel en koop een abo bij vodafone krijg je 8 mnd 50 % korting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven