Ipad 2
vrijdag 25 november 2011 om 17:54
vrijdag 25 november 2011 om 17:57
Ik heb een iPad, wel een 1, maar qua opslag maakt dat niet uit. Ik heb een 16GB en kom daar over het algemeen prima mee uit.
Wil je er veel films en foto's op zetten, dan zou ik een 32GB nemen. Kijk eens wat je er allemaal op wilt zetten aan muziek en filmpjes en hoeveel ruimte dat in beslag zou nemen.
Wil je er veel films en foto's op zetten, dan zou ik een 32GB nemen. Kijk eens wat je er allemaal op wilt zetten aan muziek en filmpjes en hoeveel ruimte dat in beslag zou nemen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 25 november 2011 om 18:13
Sjongejonge, wat een belachelijke reacties. TO vroeg niet hoe je iPad schreef, reageer dan lekker niet!
On topic: ik heb er 1 met 16gb geheugen gekregen en vind dit toch niet erg veel, zeker niet als je er wat films of foto's op wilt zetten. Als ik zelf 1 zou kopen zou ik er zeker 1 met 32gb geheugen nemen.
On topic: ik heb er 1 met 16gb geheugen gekregen en vind dit toch niet erg veel, zeker niet als je er wat films of foto's op wilt zetten. Als ik zelf 1 zou kopen zou ik er zeker 1 met 32gb geheugen nemen.
vrijdag 25 november 2011 om 18:15
quote:eiscoolo schreef op 25 november 2011 @ 18:02:
Oke, thanks X
Hoeveel filmpjes, liedjes, spelletjes opzitten Juultje?
Poeh, geen idee. Nu even geen films, omdat ik 'm pas heb geupdatet en dan gooit ie alles eraf dat niet in de app store is gekocht. Maar ik heb er eerder wel een stuk of 5 films op gehad, muziek doe ik via spotify en apps een stuk of 50? En dan was hij nog niet vol.
Foto's heb ik er niet op staan.
Oke, thanks X
Hoeveel filmpjes, liedjes, spelletjes opzitten Juultje?
Poeh, geen idee. Nu even geen films, omdat ik 'm pas heb geupdatet en dan gooit ie alles eraf dat niet in de app store is gekocht. Maar ik heb er eerder wel een stuk of 5 films op gehad, muziek doe ik via spotify en apps een stuk of 50? En dan was hij nog niet vol.
Foto's heb ik er niet op staan.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 25 november 2011 om 18:25
vrijdag 25 november 2011 om 18:29
O damn mijn post staat er niet helemaal op! Nog een keer dan! Alles wat in mijn vorige post staat en dan nog 54 app's er staat nu nog 9,9 gb vrij van de 13,8 gb (andere 2,2 gb is al verbruikt met de standaart app's die er op staan als je m koopt) als je veel muziek en films erop wil zetten raad ik je een 32gb aan! Voor mij is 16gb meer dan voldoende omdat ik geen films erop zet en ook niet veel muziek.
vrijdag 25 november 2011 om 18:29
Ik heb een samsung tablet 10.1 ( evenduur en zo veel beter dan iPad) en ik heb aan 16gb echt genoeg. Heb er wel 30 apps op staan .
Ik heb er op dit moment ook 4 films en 5 afleveringen van series (a 40 min) op. Lekker makkelijk overgezet van laptoppie naar tablet. Geen geouwehoer met itunes.
Oh en zo'n 200 nummers aan musica.
Ik heb er op dit moment ook 4 films en 5 afleveringen van series (a 40 min) op. Lekker makkelijk overgezet van laptoppie naar tablet. Geen geouwehoer met itunes.
Oh en zo'n 200 nummers aan musica.