Ipad 2

25-11-2011 17:45 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOi,

Ik ben van plan om een ipad 2 te kopen.

Maar als ik een ipad 2 met 16gb koop heb ik dan genoeg ruimte voor alle spelletjes, muziek, filmpjes enz... OF heb je echt die 32gb nodig?

Gisteren de Samsung gekocht! Hij is mooi, stevig en functioneert prima! Nou alles uitvinden ermee.
Ik twijfel ook tussen een I-pad en een samsung, god wat is dat moeilijk!
Een week of twee geleden kreeg ik een iPad van mijn werkgever ivm storingsdiensten. Nu krijg ik alle meldingen al op mijn BB, dus niet nodig. Wel mee gespeeld, is mooi ding. Werkt heel vriendelijk, wel een beetje omslachtig dat je met Itunes veel dingen erop moet zetten. Ook leuk voor Ebooks, internetten, mails en spelletjes.

Gister weg gegeven aan een kennisje. Ben zelf meer een pc man. Met zo iPad kan je zelf weinig rommelen. Ze was er heel blij mee, weer iemand gelukkig gemaakt.

Ik heb geen ervaring met Samsung, maar het schijnt volgens mijn zus een mooi apparaat te zijn.
Ze zijn allebei prachtig. Wat je ook neemt Wageningen, ze zijn allebei mooi!
Als je er wat films en veel foto's op wilt zetten dan zou ik voor de 32 gb gaan. De apps en boeken nemen op zich niet zo veel ruimte in, dan is 16 gb voldoende. Ik heb zelf de 32gb met wifi en vind het zo een top apparaat. Heb ook de Samsung geprobeerd, maar is het toch nét weer niet. Ben nu helemaal over op Apple (MacBook, iPhone, iPad etc.) en het is gewoon een niet te overtreffen systeem in alle opzichten. Kwalitatief superieur en ik heb zowel privé als professioneel al heul veul langs zien komen!
Welke Samsung heb je precies gekocht madamemicmac? Galaxy 10.1, welke kleur en met hoeveel geheugen?

Ik ga denk ik voor de Galaxy P1000 met 32Gb
Ik heb de Galaxy 10.1 kleur wit en dan 16GB.( En 3G.)

Het is echt een superding!
quote:mirjamn schreef op 29 november 2011 @ 16:08: