Ipad 2
zaterdag 3 december 2011 om 00:03
Een week of twee geleden kreeg ik een iPad van mijn werkgever ivm storingsdiensten. Nu krijg ik alle meldingen al op mijn BB, dus niet nodig. Wel mee gespeeld, is mooi ding. Werkt heel vriendelijk, wel een beetje omslachtig dat je met Itunes veel dingen erop moet zetten. Ook leuk voor Ebooks, internetten, mails en spelletjes.
Gister weg gegeven aan een kennisje. Ben zelf meer een pc man. Met zo iPad kan je zelf weinig rommelen. Ze was er heel blij mee, weer iemand gelukkig gemaakt.
Ik heb geen ervaring met Samsung, maar het schijnt volgens mijn zus een mooi apparaat te zijn.
Gister weg gegeven aan een kennisje. Ben zelf meer een pc man. Met zo iPad kan je zelf weinig rommelen. Ze was er heel blij mee, weer iemand gelukkig gemaakt.
Ik heb geen ervaring met Samsung, maar het schijnt volgens mijn zus een mooi apparaat te zijn.
zondag 4 december 2011 om 07:06
Als je er wat films en veel foto's op wilt zetten dan zou ik voor de 32 gb gaan. De apps en boeken nemen op zich niet zo veel ruimte in, dan is 16 gb voldoende. Ik heb zelf de 32gb met wifi en vind het zo een top apparaat. Heb ook de Samsung geprobeerd, maar is het toch nét weer niet. Ben nu helemaal over op Apple (MacBook, iPhone, iPad etc.) en het is gewoon een niet te overtreffen systeem in alle opzichten. Kwalitatief superieur en ik heb zowel privé als professioneel al heul veul langs zien komen!
maandag 5 december 2011 om 13:56
woensdag 7 december 2011 om 10:58
Ik ben zelf een iPad 2 bezitter maar mijn vader heeft onlangs de Samsung Galaxy Tab genomen. Als iPad gebruiker kijk je toch met een scheef oog naar andere tablets, maar eigenlijk werkt de Samsung (in mijn opinie) net zo goed. Kwestie van wennen hoor, niet meer.
Weten jullie overigens nog goede en vooral betrouwbare sites voor Tablet hoezen??? Voor m'n iPad heb ik nu al twee hoezen, maar ik wil mijn lieve vadertje er één cadeau doen voor Xmas.