Ipad 2
zaterdag 3 december 2011 om 00:03
Een week of twee geleden kreeg ik een iPad van mijn werkgever ivm storingsdiensten. Nu krijg ik alle meldingen al op mijn BB, dus niet nodig. Wel mee gespeeld, is mooi ding. Werkt heel vriendelijk, wel een beetje omslachtig dat je met Itunes veel dingen erop moet zetten. Ook leuk voor Ebooks, internetten, mails en spelletjes.
Gister weg gegeven aan een kennisje. Ben zelf meer een pc man. Met zo iPad kan je zelf weinig rommelen. Ze was er heel blij mee, weer iemand gelukkig gemaakt.
Ik heb geen ervaring met Samsung, maar het schijnt volgens mijn zus een mooi apparaat te zijn.
Gister weg gegeven aan een kennisje. Ben zelf meer een pc man. Met zo iPad kan je zelf weinig rommelen. Ze was er heel blij mee, weer iemand gelukkig gemaakt.
Ik heb geen ervaring met Samsung, maar het schijnt volgens mijn zus een mooi apparaat te zijn.
zondag 4 december 2011 om 07:06
Als je er wat films en veel foto's op wilt zetten dan zou ik voor de 32 gb gaan. De apps en boeken nemen op zich niet zo veel ruimte in, dan is 16 gb voldoende. Ik heb zelf de 32gb met wifi en vind het zo een top apparaat. Heb ook de Samsung geprobeerd, maar is het toch nét weer niet. Ben nu helemaal over op Apple (MacBook, iPhone, iPad etc.) en het is gewoon een niet te overtreffen systeem in alle opzichten. Kwalitatief superieur en ik heb zowel privé als professioneel al heul veul langs zien komen!
maandag 5 december 2011 om 13:56
woensdag 7 december 2011 om 10:58
Ik ben zelf een iPad 2 bezitter maar mijn vader heeft onlangs de Samsung Galaxy Tab genomen. Als iPad gebruiker kijk je toch met een scheef oog naar andere tablets, maar eigenlijk werkt de Samsung (in mijn opinie) net zo goed. Kwestie van wennen hoor, niet meer.
Weten jullie overigens nog goede en vooral betrouwbare sites voor Tablet hoezen??? Voor m'n iPad heb ik nu al twee hoezen, maar ik wil mijn lieve vadertje er één cadeau doen voor Xmas.
Weten jullie overigens nog goede en vooral betrouwbare sites voor Tablet hoezen??? Voor m'n iPad heb ik nu al twee hoezen, maar ik wil mijn lieve vadertje er één cadeau doen voor Xmas.
woensdag 7 december 2011 om 13:12
quote:chicky012 schreef op 25 november 2011 @ 18:13:
Sjongejonge, wat een belachelijke reacties. TO vroeg niet hoe je iPad schreef, reageer dan lekker niet!
Dat doe je gewoon, iPad/iPhone/iPod schrijven zoals het hoort. Uit respect voor de overleden Steve Jobs. Maar ook toen hij nog niet overleden was. Hij heeft het zo verzonnen, dan moet je het ook zo schrijven. Ik ga jouw naam toch ook niet zonder hoofdletter schrijven?
Sjongejonge, wat een belachelijke reacties. TO vroeg niet hoe je iPad schreef, reageer dan lekker niet!
Dat doe je gewoon, iPad/iPhone/iPod schrijven zoals het hoort. Uit respect voor de overleden Steve Jobs. Maar ook toen hij nog niet overleden was. Hij heeft het zo verzonnen, dan moet je het ook zo schrijven. Ik ga jouw naam toch ook niet zonder hoofdletter schrijven?
woensdag 7 december 2011 om 22:52
quote:nokiafan schreef op 07 december 2011 @ 13:12:
[...]
Hahahahaha
(ik hoop toch dat je een grapje maakt.....)
Enneh, hoesjes bij Xenos (goed zo? Met hoofdletter?) voor 10euro. Hoesjes met toetsenbord voor 30. Prima kwaliteit!
[...]
Hahahahaha
(ik hoop toch dat je een grapje maakt.....)
Enneh, hoesjes bij Xenos (goed zo? Met hoofdletter?) voor 10euro. Hoesjes met toetsenbord voor 30. Prima kwaliteit!
zaterdag 10 december 2011 om 08:22
Ik heb een Samsung gekocht.
Nu merk ik alleen als ik bij "weeronline" kijk, dat ik niet verder kom dan de eerste pagina. Ik kan dus geen andere plaats invullen en ook niet van de 5 daagse voorspelling naar de 48 uurs voorspelling.
Ik kan wel onderaan de uitgebreide weersverwachting lezen.
Hebben meer mensen dit? Is dit alleen bij de Samsung of werkt dit bij een iPad ook zo (niet) ?
Nu merk ik alleen als ik bij "weeronline" kijk, dat ik niet verder kom dan de eerste pagina. Ik kan dus geen andere plaats invullen en ook niet van de 5 daagse voorspelling naar de 48 uurs voorspelling.
Ik kan wel onderaan de uitgebreide weersverwachting lezen.
Hebben meer mensen dit? Is dit alleen bij de Samsung of werkt dit bij een iPad ook zo (niet) ?
zaterdag 10 december 2011 om 13:36
dinsdag 13 december 2011 om 11:17
dinsdag 13 december 2011 om 12:40
Ik heb een 64gb, maar er staat nog niet zo veel op. Ik heb 'm nog maar kort. Een hoes heb ik bij Hema gekocht, 15 euro, prima ding.
Het viel me wel een beetje tegen dat ik heel veel programma's niet via uitzendinggemist kan bekijken op de iPad. Maar ach, ik heb 'm vooral voor het werk gekocht.
xYella.
Het viel me wel een beetje tegen dat ik heel veel programma's niet via uitzendinggemist kan bekijken op de iPad. Maar ach, ik heb 'm vooral voor het werk gekocht.
xYella.