Ipad 2

25-11-2011 17:45 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOi,

Ik ben van plan om een ipad 2 te kopen.

Maar als ik een ipad 2 met 16gb koop heb ik dan genoeg ruimte voor alle spelletjes, muziek, filmpjes enz... OF heb je echt die 32gb nodig?

Gisteren de Samsung gekocht! Hij is mooi, stevig en functioneert prima! Nou alles uitvinden ermee.
Ik twijfel ook tussen een I-pad en een samsung, god wat is dat moeilijk!
Een week of twee geleden kreeg ik een iPad van mijn werkgever ivm storingsdiensten. Nu krijg ik alle meldingen al op mijn BB, dus niet nodig. Wel mee gespeeld, is mooi ding. Werkt heel vriendelijk, wel een beetje omslachtig dat je met Itunes veel dingen erop moet zetten. Ook leuk voor Ebooks, internetten, mails en spelletjes.

Gister weg gegeven aan een kennisje. Ben zelf meer een pc man. Met zo iPad kan je zelf weinig rommelen. Ze was er heel blij mee, weer iemand gelukkig gemaakt.

Ik heb geen ervaring met Samsung, maar het schijnt volgens mijn zus een mooi apparaat te zijn.
Ze zijn allebei prachtig. Wat je ook neemt Wageningen, ze zijn allebei mooi!
Als je er wat films en veel foto's op wilt zetten dan zou ik voor de 32 gb gaan. De apps en boeken nemen op zich niet zo veel ruimte in, dan is 16 gb voldoende. Ik heb zelf de 32gb met wifi en vind het zo een top apparaat. Heb ook de Samsung geprobeerd, maar is het toch nét weer niet. Ben nu helemaal over op Apple (MacBook, iPhone, iPad etc.) en het is gewoon een niet te overtreffen systeem in alle opzichten. Kwalitatief superieur en ik heb zowel privé als professioneel al heul veul langs zien komen!
Welke Samsung heb je precies gekocht madamemicmac? Galaxy 10.1, welke kleur en met hoeveel geheugen?

Ik ga denk ik voor de Galaxy P1000 met 32Gb
Ik heb de Galaxy 10.1 kleur wit en dan 16GB.( En 3G.)

Het is echt een superding!
quote:mirjamn schreef op 29 november 2011 @ 16:08:

Ik zou ook voor die van Samsung gaan. Goedkoper dan de iPad, maar qua specificaties echt prima. Menu is erg gebruiksvriendelijk en hij is erg licht.

Ik vind trouwens ook niet de tablet plastic lijkt, maar dat is ook persoonlijk.Allebei ¤479 .
MicMac, gefeliciteerd met je tablet .
Dank je eleine, lief van je. Ik ben er erg blij mee.
Ik ben zelf een iPad 2 bezitter maar mijn vader heeft onlangs de Samsung Galaxy Tab genomen. Als iPad gebruiker kijk je toch met een scheef oog naar andere tablets, maar eigenlijk werkt de Samsung (in mijn opinie) net zo goed. Kwestie van wennen hoor, niet meer.

Weten jullie overigens nog goede en vooral betrouwbare sites voor Tablet hoezen??? Voor m'n iPad heb ik nu al twee hoezen, maar ik wil mijn lieve vadertje er één cadeau doen voor Xmas.
Gewoon kopen bij de media markt of saturn? Misschien kan dat daar ook online.
quote:chicky012 schreef op 25 november 2011 @ 18:13:

Sjongejonge, wat een belachelijke reacties. TO vroeg niet hoe je iPad schreef, reageer dan lekker niet!

Dat doe je gewoon, iPad/iPhone/iPod schrijven zoals het hoort. Uit respect voor de overleden Steve Jobs. Maar ook toen hij nog niet overleden was. Hij heeft het zo verzonnen, dan moet je het ook zo schrijven. Ik ga jouw naam toch ook niet zonder hoofdletter schrijven?
Hahahahaha nokiafan, meen je dit? Maak je niet zo druk. Steve Jobs kent jou en chicky niet hoor en respect voor Steve Jobs, kom op zeg. Omdat je iPad verkeerd schrijft? We weten toch wat ze bedoeld?
Ik ben er wel voor dat je dingen schrijft zoals ze bedoelt zijn, maar niet uit respect voor Steve Jobs..............
@Marit, bij de saturn heb ik een prachtige hoes van Puro gekocht.

Ik ben zéér tevreden! (+/- ¤50)
quote:nokiafan schreef op 07 december 2011 @ 13:12:

[...]

Dat doe je gewoon, iPad/iPhone/iPod schrijven zoals het hoort. Uit respect voor de overleden Steve Jobs. Maar ook toen hij nog niet overleden was. Hij heeft het zo verzonnen, dan moet je het ook zo schrijven. Ik ga jouw naam toch ook niet zonder hoofdletter schrijven?

Hahahahaha

(ik hoop toch dat je een grapje maakt.....)

Enneh, hoesjes bij Xenos (goed zo? Met hoofdletter?) voor 10euro. Hoesjes met toetsenbord voor 30. Prima kwaliteit!
Ik heb een Samsung gekocht.

Nu merk ik alleen als ik bij "weeronline" kijk, dat ik niet verder kom dan de eerste pagina. Ik kan dus geen andere plaats invullen en ook niet van de 5 daagse voorspelling naar de 48 uurs voorspelling.

Ik kan wel onderaan de uitgebreide weersverwachting lezen.

Hebben meer mensen dit? Is dit alleen bij de Samsung of werkt dit bij een iPad ook zo (niet) ?
Haantje, ik ben ook even naar weeronline gegaan en kon ook niet naar 48 uur. Wel naar het europese weer etc. dus ligt denk ik aan de site van weeronline. Ik heb niet de app van weeronline dus heb gewoon op de site gekeken. Maar ligt niet aan de samsung hoor.
Das gek.. Ik kan het geloof ik wel.. Ik heb sowieso 2 plaatsen waarvoor ik het weer doorkrijg..
quote:eleine schreef op 07 december 2011 @ 22:49:

@Marit, bij de saturn heb ik een prachtige hoes van Puro gekocht.

[afbeelding]

Ik ben zéér tevreden! (+/- ¤50)Leuke hoes inderdaad... Patroon is wel mooi. Ik kijk toch uit naar iets meer flair...
Ik heb een 64gb, maar er staat nog niet zo veel op. Ik heb 'm nog maar kort. Een hoes heb ik bij Hema gekocht, 15 euro, prima ding.

Het viel me wel een beetje tegen dat ik heel veel programma's niet via uitzendinggemist kan bekijken op de iPad. Maar ach, ik heb 'm vooral voor het werk gekocht.

xYella.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven