Ipad 2
vrijdag 25 november 2011 om 19:27
Even back on topic .
Ik heb een IPad2 met 16Gb en ben meer dan tevreden! Ik heb er veel foto's en Apps op staan. Wat minder muziek, maar daar gebruik ik de shuffle voor. Ik zet er ook wel films en series op, maar als ik deze heb gezien, dan haal ik ze er weer af.
Ik vond die 100 euro extra net iets teveel van het goede en tot nu toe mis ik die extra 16Gb absoluut niet...
Ik heb een IPad2 met 16Gb en ben meer dan tevreden! Ik heb er veel foto's en Apps op staan. Wat minder muziek, maar daar gebruik ik de shuffle voor. Ik zet er ook wel films en series op, maar als ik deze heb gezien, dan haal ik ze er weer af.
Ik vond die 100 euro extra net iets teveel van het goede en tot nu toe mis ik die extra 16Gb absoluut niet...
vrijdag 25 november 2011 om 19:31
vrijdag 25 november 2011 om 20:09
Ik twijfel nog tussen de Samsung en de iPad2. Heb ze van de week allebei bekeken en mee gespeeld maar ze zijn allebei goed. Ik hou niet zo van het iPad gegeven dat Apple bepaald wat ik wel en niet er op zet. Samsung heeft het voordeel van de USB en de vrijheid om alles zelf te bepalen wat je doet en er op zet. Wat ze echter weer over Apple zeiden was dat de iPad snel is en wat je er ook opzet ook snel blijft.
Morgen maar weer eens kijken.
Morgen maar weer eens kijken.
vrijdag 25 november 2011 om 22:06
quote:madamemicmac schreef op 25 november 2011 @ 20:09:
Samsung heeft het voordeel van de USB en de vrijheid om alles zelf te bepalen wat je doet en er op zet.
Een Samsung heeft geen USB aansluiting, volgens mij...
Zag wel ergens staan dat hij een USB 2.0 heeft, maar dat schijnt geen gewone USB aansluiting te zijn.
Samsung heeft het voordeel van de USB en de vrijheid om alles zelf te bepalen wat je doet en er op zet.
Een Samsung heeft geen USB aansluiting, volgens mij...
Zag wel ergens staan dat hij een USB 2.0 heeft, maar dat schijnt geen gewone USB aansluiting te zijn.
vrijdag 25 november 2011 om 22:30
Ik snap de kritiek op Apple wat betreft de geslotenheid van het systeem nooit zo, eerlijk gezegd. Een iPad is een tablet en je moet hem niet vergelijken met een laptop of een PC waar je naar hartelust aan kunt sleutelen (mocht je dat willen dan, ik heb liever gewoon een computer die werkt zonder dat ik 'm eerst moet tweaken, maar da's een andere discussie).
iPad dus... Gesloten systeem, ja. En daardoor kan er heel weinig mee fout gaan. En je kunt het zo gek niet verzinnen of er is een app voor te vinden in de AppStore (die nog altijd meer apps bevat dan de Android marketplace); allemaal door Apple goedgekeurd, zodat ze het doen.
Dus schaf nou maar een iPad aan. Krijg je echt geen spijt van
iPad dus... Gesloten systeem, ja. En daardoor kan er heel weinig mee fout gaan. En je kunt het zo gek niet verzinnen of er is een app voor te vinden in de AppStore (die nog altijd meer apps bevat dan de Android marketplace); allemaal door Apple goedgekeurd, zodat ze het doen.
Dus schaf nou maar een iPad aan. Krijg je echt geen spijt van
zaterdag 26 november 2011 om 16:33
Flash is binnen niet al te lange tijd geschiedenis. Zelfs Adobe zelf zet inmiddels in op HTML5 ipv Flash. Moet ook altijd een beetje lachen als ik die reclame van Samsung hoor. "Met Flash". Als dàt nou het verschil moet maken...
Maar goed, ik heb ze beide geprobeerd omdat ik vind dat je dan pas kan oordelen. Mijn keus is de iPad.
Maar goed, ik heb ze beide geprobeerd omdat ik vind dat je dan pas kan oordelen. Mijn keus is de iPad.
zaterdag 26 november 2011 om 17:53
Ik weet het nog niet. Ik koop ze denk ik maar allebei.
Ze hebben allebei voordelen en ik ga eerst eens goed op een rijtje zetten wat ik en man er mee willen. Mijn man heeft op z'n werk bijv. Word en van z'n desktop comp. op z'n werk moet ie notulen kunnen overzetten op de iPad/Samsung. En dan niet te ingewikkeld graag.
Verder hebben we er thuis gewoon een laptop naast en gaat het dus om surfen/apps/spelletjes.
Films en muziek zal er denk ik niet opgaan. Hoogstens wat liedjes.
ik wil er wel uitzending gemist en youtube op kunnen bekijken.
Ze hebben allebei voordelen en ik ga eerst eens goed op een rijtje zetten wat ik en man er mee willen. Mijn man heeft op z'n werk bijv. Word en van z'n desktop comp. op z'n werk moet ie notulen kunnen overzetten op de iPad/Samsung. En dan niet te ingewikkeld graag.
Verder hebben we er thuis gewoon een laptop naast en gaat het dus om surfen/apps/spelletjes.
Films en muziek zal er denk ik niet opgaan. Hoogstens wat liedjes.
ik wil er wel uitzending gemist en youtube op kunnen bekijken.