Ipad 2

25-11-2011 17:45 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOi,

Ik ben van plan om een ipad 2 te kopen.

Maar als ik een ipad 2 met 16gb koop heb ik dan genoeg ruimte voor alle spelletjes, muziek, filmpjes enz... OF heb je echt die 32gb nodig?

iPad, iPhone en android (telefoons en samsung tablet)
Even back on topic .

Ik heb een IPad2 met 16Gb en ben meer dan tevreden! Ik heb er veel foto's en Apps op staan. Wat minder muziek, maar daar gebruik ik de shuffle voor. Ik zet er ook wel films en series op, maar als ik deze heb gezien, dan haal ik ze er weer af.

Ik vond die 100 euro extra net iets teveel van het goede en tot nu toe mis ik die extra 16Gb absoluut niet...
Ja die, de gratisversie heeft advertenties, maar boeie..
OT:

Nouja ik vind 'm niet hoor. Alleen maar Finders en Helpers in allerlei talen.....
@Sept

Als je vrienden hebt toegevoegd (ff hun wordfeud naam vragen of de jouwe geven) moet je ze nog uitnodigen om een partijtje te spelen.
Ik heb geen idee of iemand het al genoemd heeft, maar ik heb ergens gelezen (ik snap zelf namelijk niets van iphones en ipads) dat je een dropbox kunt gebruiken en dan geen problemen qua geheugen hebt!?
quote:Eindeloos schreef op 25 november 2011 @ 19:23:

Hier 16 gb, maar heb 'm alleen voor Wordfeud. Welke App heb jij voor WordFeud?
quote:eleine schreef op 25 november 2011 @ 19:30:

@Sept

Als je vrienden hebt toegevoegd (ff hun wordfeud naam vragen of de jouwe geven) moet je ze nog uitnodigen om een partijtje te spelen.Pff, ik ben er bij voorbaat al klaar mee, stomme app, kan 'm niet eens vinden.
Wordfeud 4 is het..
Bij Goossens Wonen krijg je een iPad2 gratis.

Ik neem aan als je er iets koopt voor en bepaald bedrag.
Wordfeud staat in de gratis apps top 25.
Heb ook eentje met 16 gb. Voor mij is het meer dan genoeg. Maar als je van plan bent er meerdere films op te zetten is ie natuurlijk zo vol...
Nee vrienden die dat ook op iPad, iPod, iPhone of galaxy tab/android telefoon hebben! Super verslavend! Kan ook met willekeurige mensen trouwens
Bovenste was voor SeptemberGirl ben waarschijnlijk ontzettend mosterd
Ik twijfel nog tussen de Samsung en de iPad2. Heb ze van de week allebei bekeken en mee gespeeld maar ze zijn allebei goed. Ik hou niet zo van het iPad gegeven dat Apple bepaald wat ik wel en niet er op zet. Samsung heeft het voordeel van de USB en de vrijheid om alles zelf te bepalen wat je doet en er op zet. Wat ze echter weer over Apple zeiden was dat de iPad snel is en wat je er ook opzet ook snel blijft.

Morgen maar weer eens kijken.
Asus Transformer Prime, zegt mijn digiman naast me. Bestaat nog niet, komt 6 januari in de winkel. Veel beter dan de iPad 2.
quote:madamemicmac schreef op 25 november 2011 @ 20:09:

Samsung heeft het voordeel van de USB en de vrijheid om alles zelf te bepalen wat je doet en er op zet.

Een Samsung heeft geen USB aansluiting, volgens mij...

Zag wel ergens staan dat hij een USB 2.0 heeft, maar dat schijnt geen gewone USB aansluiting te zijn.
Ik snap de kritiek op Apple wat betreft de geslotenheid van het systeem nooit zo, eerlijk gezegd. Een iPad is een tablet en je moet hem niet vergelijken met een laptop of een PC waar je naar hartelust aan kunt sleutelen (mocht je dat willen dan, ik heb liever gewoon een computer die werkt zonder dat ik 'm eerst moet tweaken, maar da's een andere discussie).

iPad dus... Gesloten systeem, ja. En daardoor kan er heel weinig mee fout gaan. En je kunt het zo gek niet verzinnen of er is een app voor te vinden in de AppStore (die nog altijd meer apps bevat dan de Android marketplace); allemaal door Apple goedgekeurd, zodat ze het doen.

Dus schaf nou maar een iPad aan. Krijg je echt geen spijt van :-)
En Samsung? Really??? Met zo'n plastic achterkant?
Nou, zo'n achterkant vind ik lekker boeien. En het merk Apple ook.

Ik ga morgen weer kijken en vragen etc. En ik zie wel...
Oh ik ben trouwens nog iets heul belangrijks vergeten.

De Samsung is ook beter omdattie adobe flash heeft .

Betere weergave van websites dus.

En van dat plastic achterkantje merk ik niets met mijn mooie hoesje .
Flash is binnen niet al te lange tijd geschiedenis. Zelfs Adobe zelf zet inmiddels in op HTML5 ipv Flash. Moet ook altijd een beetje lachen als ik die reclame van Samsung hoor. "Met Flash". Als dàt nou het verschil moet maken...

Maar goed, ik heb ze beide geprobeerd omdat ik vind dat je dan pas kan oordelen. Mijn keus is de iPad.
Ik weet het nog niet. Ik koop ze denk ik maar allebei.

Ze hebben allebei voordelen en ik ga eerst eens goed op een rijtje zetten wat ik en man er mee willen. Mijn man heeft op z'n werk bijv. Word en van z'n desktop comp. op z'n werk moet ie notulen kunnen overzetten op de iPad/Samsung. En dan niet te ingewikkeld graag.

Verder hebben we er thuis gewoon een laptop naast en gaat het dus om surfen/apps/spelletjes.

Films en muziek zal er denk ik niet opgaan. Hoogstens wat liedjes.

ik wil er wel uitzending gemist en youtube op kunnen bekijken.
Ik zou ook voor die van Samsung gaan. Goedkoper dan de iPad, maar qua specificaties echt prima. Menu is erg gebruiksvriendelijk en hij is erg licht.

Ik vind trouwens ook niet de tablet plastic lijkt, maar dat is ook persoonlijk.
Ja, ga denk ik ook voor de Samsung. Ach plastic, mensen die een Apple hebben vinden het soms nodig om mensen die geen Apple willen af te kraken.Alles wat geen Apple is is slecht...( In hun ogen). De Samsung komt er soms zelfs beter uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven