MS?
maandag 14 november 2011 om 16:35
maandag 14 november 2011 om 21:57
Ik had ook zulke klachten en het was waarschijnlijk stress.
Mijn dochter had zulke klachten en het was soort burnout
(daardoor ga ik er nu van uit dat het bij mij stress was, er is nl. niets gevonden)
Ik wil niet zeggen dat dit bij jou zo is, en de klachten zijn echt heel echt en echt heel erg vervelend. Maar denk niet gelijk het ergste! En sterkte ermee
Mijn dochter had zulke klachten en het was soort burnout
(daardoor ga ik er nu van uit dat het bij mij stress was, er is nl. niets gevonden)
Ik wil niet zeggen dat dit bij jou zo is, en de klachten zijn echt heel echt en echt heel erg vervelend. Maar denk niet gelijk het ergste! En sterkte ermee
Later is nu
vrijdag 25 november 2011 om 22:50
Ik heb soortgelijke klachten gehad, tintelingen in de linkerkant van mn gezicht, evenwichtsstoornissen, wazig gevoel, krachtverlies (links). Bleek naderhand onbewuste hyperventilatie te zijn. Aantal maanden therapie gehad en alle klachten zijn weg!
Succes bij de neuroloog, hopelijk is het niets ernstigs
Succes bij de neuroloog, hopelijk is het niets ernstigs
zaterdag 26 november 2011 om 08:13
Ik ben in tien jaar tijd twee keer in de mri geweesr voor dit soort klachten.
Gelukkig geen ms. Ik heb mensendieck gedaan voor mijn nek/bekken en ik bleek te veel spierspanning op te bouwen. Veroorzaakt ook spierpijnen. Mijn oog ziet nog steeds geen 100%, geen idee waar dat wazige zien vandaan komt (oogarts geweest). Ik zit nu ook veel beter in mijn vel, ontspannen gaat beter. Hoop dat t voor jou ook niets is.
Ooow, en google is not your best friend. Deze klachten passen bij tal van ziektes
Gelukkig geen ms. Ik heb mensendieck gedaan voor mijn nek/bekken en ik bleek te veel spierspanning op te bouwen. Veroorzaakt ook spierpijnen. Mijn oog ziet nog steeds geen 100%, geen idee waar dat wazige zien vandaan komt (oogarts geweest). Ik zit nu ook veel beter in mijn vel, ontspannen gaat beter. Hoop dat t voor jou ook niets is.
Ooow, en google is not your best friend. Deze klachten passen bij tal van ziektes