het is eindelijk duidelijk

26-11-2011 03:21 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
De jongen waarmee ik al 2 jaar het elke keer gezellig en goed heb, waarmee het de laatste tijd super ging dus waar wel een relatie ooit aan zat te komen, is vanavond heel erg duidelijk geweest! Ik sprak hem haast nooit tussen het uitgaan door en hij deed al best lullig en stoer vanavond, toen heb ik eruit gegooid dat ik het zat was dat er naar 2 jaar nog steeds niks in zit en dat het waarschijnlijk ook niet gaat komen vanuit zijn kant want het was duidelijk dat de dingen die hij altijd heeft gezegt tegen mij niet waar waren. Hij deed zo onbeschoft, echt respectloos, vertelde dat hij nooit een vrouw wil, dat ik beter verdien, dat ik nu de stomme was en dat hij mij niet hoeft, zo erg dat ik boos ben geworden op hem. Hij zei; ik ga nu naar de wc en daarna naar huis. Tuurlijk hoopte ik dat hij terug zou komen bij mij maar nee, hij is echt naar huis gegaan. Het is duidelijk! Hij heeft altijd gelogen, mij gebruikt en het ergste is nog dat ik weer valse hoop heb gehad! Mijn vriendinnen hebben altijd al gewaarschuwd dat ik niet achter zo'n player aan moet lopen, maar tuurlijk heb ik hem mooier gemaakt dan hij is. Zo gedraagd een man van 25 zich niet! Wat een lul! Sorry dit moest er even uit. Ik weet nu eindelijk hoe het zit, al hoopte ik op een relatie met hem want hij was altijd zo lief en ik voelde stiekem wel kriebels! Zijn praatjes dat hij het wel ziet zitten tussen ons en dat ik meer voor hem beteken mag hij ver weg stoppen! Ik kan hem niet ontlopen want hij woont in het zelfde dorp en als ik hem ken probeert hij het ooit wel weer, maar nu moet ik de slimste zijn; ik verdien 10 keer beter! En dat is mij vaak verteld!
Praatjes vullen geen gaatjes. Je hebt toch niet 2 jaar achter hem aan gelopen? Zonder dat er iets tussen jullie was? Ging er toen al geen belletje ringelen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je 2 jaar lang achter een vent aanhobbelt zonder dat er een relatie is, dan weet je toch ook wel hoe het zit?

Je kunt wel roepen hoe slecht deze jongen is, maar je hebt het ook jezelf aangedaan hoor. De naïviteit spat er vanaf. Een beetje helder nadenken voortaan.
quote:itsssme schreef op 26 november 2011 @ 03:21:

De jongen waarmee ik al 2 jaar het elke keer gezellig en goed heb, waarmee het de laatste tijd super ging dus waar wel een relatie ooit aan zat te komen,

Ja?

Denk je?

Na twee jaar al?

Je vriendin had gelijk. Niet achter een player (of een ander type man) aanlopen. Krijg je verdriet van.

Nou, het is duidelijk nu.

Klaar.

Uithuilen en opnieuw beginnen.
Lekker nuchter Eleonora. Maar zo eens
Het is altijd lastig als je het elke keer zo gezellig hebt samen dat je denkt 'nu begint t echt een relatie te worden'. Maar je hebt gelijk; je verdient 100 keer beter en je moet niet je tijd verdoen met iemand die niet 200% voor je gaat.

T is even lastig maar blijf trouw aan jezelf. Die droom man komt heus een keer langswaaien
quote:eleonora schreef op 26 november 2011 @ 06:52:

[...]

Ja?

Denk je?

Na twee jaar al?

Je vriendin had gelijk. Niet achter een player (of een ander type man) aanlopen. Krijg je verdriet van.

quote:Mylene_Valerie schreef op 26 november 2011 @ 03:55:

Praatjes vullen geen gaatjes.

In de herhaling.

Geen woorden maar daden.
Ja, dat is heel duidelijk.
Never give up hope.
En weer wat geleerd!
Het leven is 1 grote les.
This was your wake-up call..... Je was gewoon een beschikbaar neukertje. En je maakte het hem wel heel erg makkelikk, he?

Hou nu dat laatste stukje eer aan jezelf en loop hem niet meer achterna.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Of je moet van drama houden..
quote:asma schreef op 26 november 2011 @ 09:36:

This was your wake-up call..... Je was gewoon een beschikbaar neukertje. En je maakte het hem wel heel erg makkelikk, he?

Hou nu dat laatste stukje eer aan jezelf en loop hem niet meer achterna.
Balen voor je!!

Nu jezelf goed bijelkaar houden en niet voor de bijl gaat als hij weer mooie praatjes heeft.. Echt niet doen he, dat is zo zonde van je tijd. Die kan je aan leukere mannen besteden.
Is dit diezelfde vent als waarmee je het al 3 jaar alleen op feestjes gezellig had, die begin november hinte naar een relatie en waarvan jij je afvroeg wat je ermee moest?

Nou, dan heb je nu in ieder geval je antwoord.
Mestal zijn het hier vrouwen die na 2 dagen al denken dat het een relatie is/wordt. Dat is snel, maar 2jaar dan heb je toch of veel geduld, of een plank voor je hoofd.

En je kunt wel zeggen dat dat geen gedrag is voor een man van 25, maar zelf ben je ook niet slim bezig geweest door dat te accepteren(aannemend dat jij ongeveer even oud bent).

Denk eigenlijk dat die schuld meer bij jou dan bij hem ligt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
2 jaar!?!? Dat soort verhalen snap ik nooit. Waarom zou je 2 jaar van je leven achter iemand aanlopen die nooit sjoege geeft.
De koele realiteit lijkt te zijn, dat hij gewoon wil scharrelen en geen relatie wil. Jij bent daar twee jaar lang in meegegaan.

Dat jij het nu anders wilt, maar hij niet, dat is geen reden om hem een lul te noemen. Duidelijk is niet onbeschoft en respectloos.

Accepteer het gewoon zoals het is: na twee jaar gewoon een beetje neuken wil jij meer, maar hij niet. Even goede vrienden, en ga met opgeheven hoofd, zonder hard feelings, uit elkaar. Wees een vrouw van de wereld.
Lijkt me dat je kwader op jezelf moet zijn dan op hem.

JIJ hebt oogkleppen op gehad.
Ja ikbenanoniem, dat is de zelfde! Een neukertje was ik niet want dat hebben we nooit gedaan. Wel andere dingen. Ik heb zo vaak gehoord dat het niks word maar ik dacht dat hij wel was veranderd en dat die wel voor mij ging, of tenminste ooit zou gaan. Achjaa er zijn genoeg andere mannen en hoe hij zich gedroeg gisteren was gewoon respectloos. Het is niet zo dat ik 2 jaar alleen achter hem aan loop, hij liep ook steeds achter mij aan. Ik heb waarschijnlijk dus een plank voor mij hoofd gehad al die tijd. Ik ben duidelijk geweest gisteren wat ik wil met hem, en nu weet ik het antwoord! Ga er ook niet om janken want dat is die niet waard.
Waarom wacht jij 2 jaar op een vent?

Geen enkele man heeft zoveel potentie om daar 2 jaar van je leven aan te vergooien, lijkt me.

Kom op... wat ben je nou eigenlijk verloren nu?

Doorgaan
Hoezo respectloos? Hij geeft je duidelijkheid, wees er blij mee.

Drama dus.. wat ik je brom.
quote:flukehydra schreef op 26 november 2011 @ 10:53:

De koele realiteit lijkt te zijn, dat hij gewoon wil scharrelen en geen relatie wil. Jij bent daar twee jaar lang in meegegaan.

Dat jij het nu anders wilt, maar hij niet, dat is geen reden om hem een lul te noemen. Duidelijk is niet onbeschoft en respectloos.

.Precies, dat dus.
Hij heeft niet echt duidelijk gezegt dat hij niks wil maar heeft dat duidelijk gemaakt door gekke dingen te zeggen zoals; ik hoef tot mijn 40e geen kinderen want dan zit je vast geplakt aan een vrouw, dus dan moet ik maar een keer vreemd gaan. En dat vrouwen niks zijn dus dat hij liever vrijgezel is. Ik heb ook wel gevraagt wat die nu wil, of we stoppen met dat gescharrel, of we beginnen iets. Toen draaide hij er een beetje om heen enzo. Heeft wel 10 keer gezegt dat hij o zo knap is en dat hij wel snapt waarom ik op hem val. Ik ben niks kwijt geraakt en kan ook wel veel beter krijgen. Hij kon tenminste wel op een goede manier zeggen dat hij het niet ziet zitten tussen ons. Wat ben ik 2 jaar blind geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven