Gezondheid alle pijlers

Gebroken hand, en nu?

26-11-2011 13:10 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Gister een botje in mijn hand gebroken, heb nu gips voor drie weken.

Eerste keer dat ik gips heb. De pijn valt mee, maar wat onhandig zeg! Ik loop tegen zoveel ongemakken aan. Wie wilt zijn ervaringen met mij delen? Hoe draag je bijvoorbeeld een jas?
quote:elninjoo schreef op 26 november 2011 @ 14:43:

[...]

Nee, ik woon ergens waar nauwelijks OV is en die enkele bus per dag die rijdt, doet er dubbel zolang over als met de auto (en dan moet je ook nog het lopen naar de bushalte meetellen) Is nooit 'n optie geweest dus.Ik snap m, hier wordt je 'doodgegooid'met bussen dus dat leek me voor de hand liggend, vandaar
quote:elninjoo schreef op 26 november 2011 @ 14:43:

[...]

Nee, ik woon ergens waar nauwelijks OV is en die enkele bus per dag die rijdt, doet er dubbel zolang over als met de auto (en dan moet je ook nog het lopen naar de bushalte meetellen) Is nooit 'n optie geweest dus.Maar gelukkig hebben ze er wel internet Elninjoo
Geen concrete tips, wel ervaring met gips. Neem vooral wat meer tijd voor alles, en je zal ook zien dat je volgende week om deze tijd een heel stuk vaardiger (en inventiever) bent geworden!

Sterkte!
Bedankt voor de tips allemaal! Net even in slaap gevallen en onhandig gelegen, raar wakker worden met zo'n gipspoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven