berightje vor Miezemus
zondag 30 oktober 2011 om 11:01
woensdag 2 november 2011 om 14:47
zondag 20 november 2011 om 21:45
Zjena, wat heftig. Ik heb Zyprexa even gegoogled omdat ik niet wist wat het was en las over de bijwerkingen van de vervlakking van gevoel en de gewichtstoename. Het schijnt dat je dan je bloedsuiker regelmatig moet laten testen, omdat het zou kunnen uitmonden in diabetes type II.
Is bij jou de diagnose gesteld die de voorschrijving van Zyprexa nodig maakt? Ik had de indruk dat je eerder een neurologisch probleem hebt dan een psychisch.
In ieder geval veel sterkte en een dikke
Is bij jou de diagnose gesteld die de voorschrijving van Zyprexa nodig maakt? Ik had de indruk dat je eerder een neurologisch probleem hebt dan een psychisch.
In ieder geval veel sterkte en een dikke
zondag 20 november 2011 om 21:56
Zjena, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben maar jouw klachten leken mij meer van neurologische aard (ook omdat ze zoveel onderzoeken hebben verricht). Als het voor het manische is, is er misschien een beter alternatief dan Zyprexa? Ik zeg maar wat, hoor, ik heb er verder geen verstand van, dus excuses als ik helemaal verkeerd zit.
donderdag 24 november 2011 om 11:15
Lieve Zjeen,
ontzettend kl** zeg! Wat je schrijft herken ik wel van een tijdje geleden. Als ik in de spiegel keek zag ik een zombie, en zo voelde ik mij ook letterlijk. Heeft maandenlang geduurd maar was niet enkel toe te schrijven aan de medicijnen. De effecten van medicatie moet je weliswaar even aankijken, echter bij te veel klachten wederom naar je arts stappen hoor! Gewoon je klacht op tafel gooien. Wellicht is er een andere optie die beter bij je past. Het kan even zoeken zijn, maar dan moet je zelf ook aangeven dat je niet tevreden bent anders gebeurd er meestal weinig.
Sterkte
ontzettend kl** zeg! Wat je schrijft herken ik wel van een tijdje geleden. Als ik in de spiegel keek zag ik een zombie, en zo voelde ik mij ook letterlijk. Heeft maandenlang geduurd maar was niet enkel toe te schrijven aan de medicijnen. De effecten van medicatie moet je weliswaar even aankijken, echter bij te veel klachten wederom naar je arts stappen hoor! Gewoon je klacht op tafel gooien. Wellicht is er een andere optie die beter bij je past. Het kan even zoeken zijn, maar dan moet je zelf ook aangeven dat je niet tevreden bent anders gebeurd er meestal weinig.
Sterkte
zaterdag 26 november 2011 om 18:27
Mayela, ben jij gestopt met de medicatie?Of zijn de bijwerkingen minder geworden na verloop van tijd?
Gaia, ook een zombie geweest? Maandenlang, jeetje wat erg. Hoe gaat het nu?
En MIEZEMUIS!!!
Ben je er nog?
Ik las net weer dat je een tijd geleden voor je intake gesprek zou gaan.
Hoe was dat? (sorry dat ik het niet eerder vroeg...vergeten...sorry sorry sorry)
Gaia, ook een zombie geweest? Maandenlang, jeetje wat erg. Hoe gaat het nu?
En MIEZEMUIS!!!
Ben je er nog?
Ik las net weer dat je een tijd geleden voor je intake gesprek zou gaan.
Hoe was dat? (sorry dat ik het niet eerder vroeg...vergeten...sorry sorry sorry)