Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerend ondergoed

23-08-2011 22:31 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wie heeft er goede ervaringen met corrigerend ondergoed?

Het is voor onder een trouwjurk.

Ik weet dat ze bij de Action van die onderbroeken hebben, volgens mij zijn die van onder de oksel tot aan de knie (in elk geval ergens daar tussen)..

Heeft iemand daar goede ervaringen mee?

Of met een ander product?

(Het liefst niet te duur!)

Alvast bedankt!
Welk model heeft je jurk? Da's eigenlijk best belangrijk om te weten want wat voor de ene jurk superondergoed is, is voor de andere jurk helemaal niks.

Ik heb zelf ooit eens een huidskleurige corrigerende body van Triumph gekocht. Een afschuwelijk ding om te zien, maar het werkt wel.

Alvast heel veel succes / plezier met je voorbereidingen, maak er een mooie dag van
Ik heb een fishtail jurk met een sleep.

De stof is glad en wit, het bovenste stuk van de jurk is van doorzichtige stof met pareltjes, dit loopt door naar de achterkant.

Niet heel laag hoor.

Ik kan zo even geen goed vergelijkingsmateriaal vinden maar qua model rond het lichaam lijkt het wel op deze

(Bovenstuk en stof is dus anders!)

Wouw! prachtige jurk! hier bij zeker geen corrigerend ondergoed nodig.
Het leven is een droom, dus laat mij slapen!
quote:Kuzu schreef op 23 augustus 2011 @ 22:31:

Hi,

Wie heeft er goede ervaringen met corrigerend ondergoed?

Het is voor onder een trouwjurk.

Ik weet dat ze bij de Action van die onderbroeken hebben, volgens mij zijn die van onder de oksel tot aan de knie (in elk geval ergens daar tussen)..

Heeft iemand daar goede ervaringen mee?

Of met een ander product?

(Het liefst niet te duur!)

Alvast bedankt!Ik heb in het verleden ook zo'n ( dure ) onderbroek gehad. Zowel bij de benen als bij de buik rolde hij. Dan krijg je alsnog rolletjes. Ik vond het niks.
Wow wat een mooie jurk!!!

Heb verder niet bijgelezen dus misschien mosterd... Hema heeft goed spul. Evt. corrigerende panty dragen (ligt aan het geheel maar het werkt soms beter dan enkel de slip) met corrigerend hemd erboven (evt. bandjes afhalen) tegen de rolletjes..

Een hele mooie dag gewenst!!
Ik heb een corrigerend ding - geen idee hoe dit heet - dat ik over mijn buik en heupen schuif bij een strak jurkje dan valt mijn buikje minder op. Heb deze vorig jaar gekocht op de lingerie-afdeling van de Bijenkorf was iets van 29,95. Het is elastisch in huidkleur en het zit nog niet eens heel beroerd.
Ik heb uiteindelijk een corrigerend ding gekocht bij Hunkemuller en het zat perfect.

Zat echt mooi onder de jurk, iedereen was verbaasd hoe slank ik was en naar zitten deed het ook niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven