Corrigerend ondergoed
dinsdag 23 augustus 2011 om 22:31
Hi,
Wie heeft er goede ervaringen met corrigerend ondergoed?
Het is voor onder een trouwjurk.
Ik weet dat ze bij de Action van die onderbroeken hebben, volgens mij zijn die van onder de oksel tot aan de knie (in elk geval ergens daar tussen)..
Heeft iemand daar goede ervaringen mee?
Of met een ander product?
(Het liefst niet te duur!)
Alvast bedankt!
Ik weet dat ze bij de Action van die onderbroeken hebben, volgens mij zijn die van onder de oksel tot aan de knie (in elk geval ergens daar tussen)..
Alvast bedankt!
woensdag 24 augustus 2011 om 21:44
Welk model heeft je jurk? Da's eigenlijk best belangrijk om te weten want wat voor de ene jurk superondergoed is, is voor de andere jurk helemaal niks.
Ik heb zelf ooit eens een huidskleurige corrigerende body van Triumph gekocht. Een afschuwelijk ding om te zien, maar het werkt wel.
Alvast heel veel succes / plezier met je voorbereidingen, maak er een mooie dag van
Ik heb zelf ooit eens een huidskleurige corrigerende body van Triumph gekocht. Een afschuwelijk ding om te zien, maar het werkt wel.
Alvast heel veel succes / plezier met je voorbereidingen, maak er een mooie dag van
woensdag 24 augustus 2011 om 22:56
Ik heb een fishtail jurk met een sleep.
De stof is glad en wit, het bovenste stuk van de jurk is van doorzichtige stof met pareltjes, dit loopt door naar de achterkant.
Niet heel laag hoor.
Ik kan zo even geen goed vergelijkingsmateriaal vinden maar qua model rond het lichaam lijkt het wel op deze
(Bovenstuk en stof is dus anders!)
De stof is glad en wit, het bovenste stuk van de jurk is van doorzichtige stof met pareltjes, dit loopt door naar de achterkant.
Niet heel laag hoor.
Ik kan zo even geen goed vergelijkingsmateriaal vinden maar qua model rond het lichaam lijkt het wel op deze
(Bovenstuk en stof is dus anders!)
vrijdag 25 november 2011 om 07:54
quote:Kuzu schreef op 23 augustus 2011 @ 22:31:
Hi,
Alvast bedankt!Ik heb in het verleden ook zo'n ( dure ) onderbroek gehad. Zowel bij de benen als bij de buik rolde hij. Dan krijg je alsnog rolletjes. Ik vond het niks.
Hi,
Alvast bedankt!Ik heb in het verleden ook zo'n ( dure ) onderbroek gehad. Zowel bij de benen als bij de buik rolde hij. Dan krijg je alsnog rolletjes. Ik vond het niks.
zaterdag 26 november 2011 om 10:55
zaterdag 26 november 2011 om 18:37
Ik heb een corrigerend ding - geen idee hoe dit heet - dat ik over mijn buik en heupen schuif bij een strak jurkje dan valt mijn buikje minder op. Heb deze vorig jaar gekocht op de lingerie-afdeling van de Bijenkorf was iets van 29,95. Het is elastisch in huidkleur en het zit nog niet eens heel beroerd.