Good Luck
zaterdag 26 november 2011 om 21:58
Vent is naar begrafenis nu. Eetje heeft het nog niet door (en vond nijn toch doodeng ) en Ceetje was wel verdrietig. Heeft een tekening gemaakt en ballonnen opgeblazen en die moesten mee naar crematorium vanmorgen. Dat vond ze dan weer reuze interessant en kreeg zelfs een rondleiding losgepeuterd
Bart en zijn matties? Hema toch maar niet gedaan? Je wilde toch poppenhuis?
Bart en zijn matties? Hema toch maar niet gedaan? Je wilde toch poppenhuis?
zaterdag 26 november 2011 om 22:06
zaterdag 26 november 2011 om 22:47
Meetje ziek, arm schaap. Hopelijk morgen weer opgeknapt.
Wij hebben 3 ronde's van de klaas.. morgen de eerste.. Ik ben ook zeer benieuwd hoe het hier aan het eind van de rit gaat..
Weer actie van Juul.... Hij heeft al zijn schoenen maar gezet vanavond.. onder het mom dat staat gezellig MAM .. Ja ja
... maar ondertussen
Wij hebben 3 ronde's van de klaas.. morgen de eerste.. Ik ben ook zeer benieuwd hoe het hier aan het eind van de rit gaat..
Weer actie van Juul.... Hij heeft al zijn schoenen maar gezet vanavond.. onder het mom dat staat gezellig MAM .. Ja ja
... maar ondertussen
zondag 27 november 2011 om 16:30
Hallooooooooooooooooo!
Compu, hoe gaat het met jullie?
Latoya, ik ut niet snappuh van dood sterretje. Whatsup?
Mal, wat een gave fiets. Die hebben ze hier ook op de kita bij de grotere kinderen. Stoer ding! Tot welke leeftijd kun je daar ongeveer op?
Bam, goed je best gedaan op die cadeaus. Erg gaaf kookspul!
Suus, sint is hier al weer weg, ik had mijn buik er van vol. Gisteren grote zak gedaan en in de middag leuk feest op mijn werk en nu is het klaar! Iedereen is hier vol van de 1e advent en alle huizen zijn al in de kerst-mood. Ik wil een week zonder versiersels en dan gaan we er beschaafd voor.
Compu, hoe gaat het met jullie?
Latoya, ik ut niet snappuh van dood sterretje. Whatsup?
Mal, wat een gave fiets. Die hebben ze hier ook op de kita bij de grotere kinderen. Stoer ding! Tot welke leeftijd kun je daar ongeveer op?
Bam, goed je best gedaan op die cadeaus. Erg gaaf kookspul!
Suus, sint is hier al weer weg, ik had mijn buik er van vol. Gisteren grote zak gedaan en in de middag leuk feest op mijn werk en nu is het klaar! Iedereen is hier vol van de 1e advent en alle huizen zijn al in de kerst-mood. Ik wil een week zonder versiersels en dan gaan we er beschaafd voor.