nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha..... Boedel aars = borstplaat!

klinkt inderdaad erg vies.....

Beterschap Soezie, wat voor kleur lappen zijn het?
ach soezie beterschap. heeft mijn lekprikactie van een tijdje terug daar nog mee te maken? niet dat ik me daar overigens schuldig over voel want je wilde het zelf.

feestje viel gelukkig 100% mee, het was gelukkig ook niet zo heel druk. geen diepzinnige gesprekken gehad helaas.

en ik had 1 proseco op en meteen daarna nog een wit wijntje. aangezien ik niet zo veel drink (bijna 3 jaar helemaal niks ivm antidepressiva en nu af en toe weer een glaasje) viel dat helaas niet zo heel erg goed. kan het drinken wel weer rustig op gaan bouwen, maar aangezien het helemaal niet gezond is en ik moe een draaierig word ervan vind ik teruggaan naar de geheelonthouding ook wel weer erg verleidelijk.

zit me nu nog ff te buigen over sintgedichten. had ze al af maar ben over 1 niet tevreden. als hier een dichtkampioen schuilt wil diegene dan mij even helpen?
Beterschap voor Soezie. Hoe kan je nou in de lappenmand terecht komen? Niet uitgekeken toen je van de keuken naar de kamer liep en daar lag je opeens? Middenin de lappenmand? Wie zet hem daar dan ook neer!

Borstplaat (bahbahbah: Boedel aars klink heel vies) is mislukt. Althans: ik heb nu heerlijke toffees, maar dat was niet helemaal wat ik in gedachten had.

@MissPhoebe: Ik heb ook een tijdje minder alcohol gedronken en moet zeggen dat ik twee glazen achter elkaar wel heel veel vind klinken dan. Ik heb soms dat ik na één glas al aangeschoten ben. Geheelonthouding is helemaal niet zo slecht.

Straks nog naar een concert, maar ik heb niet zo veel zin. Hoewel ik weet dat het heel mooi wordt. En als ik er ben vind ik het weer leuk.

GedichtenPiet zei tegen Miss:

Het kan zijn dat de inspiratie er nu nog niet is,

Maar als je even wacht,

Dan komt hij om kwart over acht.

(met andere woorden: Vraag mij niet om hulp
Jamjam, toffees! Wat voor concert isadoro?

(of is dat te nuttig missphoebe?)

Wij zijn dit jaar ook in de gelukkige omstandigheden dat we enkel hoeven te dichten dit jaar. Fijn dat feestje meeviel trouwens!

Er is nog meer goed nieuws: de erwtensoep smaakte erg goed. Gisteren smaakte hij nog erg naar doperwten, maar een nachtje in de koelkast doet blijkbaar wonderen.....

Dus..... mocht 1 van jullie eens naar doperwt smaken, ga dan een nachtje de koelkast in! O ja, en gooi er nog een rookworst tegenaan!
Even een snelle zwaai, en weg was ik weer!

hahaha het is gelukt met het dichten hoor. heb dit jaar toch topwerk geleverd al zeg ik het zelf.....

yuk, erwtensoep...... daar gruwel ik mn hele leven al van. al moet ik zeggen dat ik het niet meer zo goor vind als vroeger..
Missphoebe, nee het lekprikken kan ik wel tegen gelukkig. Anders zou ik er ook niet om vragen. Overigens ben ik een selectieve geheelonthouder. Bevalt me prima .

Isa, ik viel in de lappenmand bij mijn ouders... Die zijn aan het verhuizen en dan staan de meest rare dingen op de meest rare plaatsen. Dat zal de reden zijn denk ik... Overigens is het de afgelopen dagen bal met slecht nieuws, dus de lappen zijn helaas niet zo vrolijk gekleurd. Ik lijk meer terecht te zijn gekomen in de zwarte was.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
soezie met alle respect maar als je een selectieve geheelonthouder bent ben je in mijn groene oogjes dus geen geheel onthouder of zeg ik nu iets heel doms ??

zucht. ik moet het toetje maken met kerst. geen zin in. haat die stomme verplichte feestdagen.... niet dat het niet gezellig is, maar het is verplicht en als je er niet aan mee doet voel je je ook zo'n dummie....... wat heb ik toch een zwaar leven........

mijn gedichten zijn overigens wel gelukt. waren al klaar maar ik ben nogal perfectionistisch dus verander het tig x....
quote:Missphoebe schreef op 28 november 2011 @ 14:07:

soezie met alle respect maar als je een selectieve geheelonthouder bent ben je in mijn groene oogjes dus geen geheel onthouder of zeg ik nu iets heel doms ??

zucht. ik moet het toetje maken met kerst. geen zin in. haat die stomme verplichte feestdagen.... niet dat het niet gezellig is, maar het is verplicht en als je er niet aan mee doet voel je je ook zo'n dummie....... wat heb ik toch een zwaar leven........

missdubbelfris: das wel errug nutteloos

mijn gedichten zijn overigens wel gelukt. waren al klaar maar ik ben nogal perfectionistisch dus verander het tig x....
Missphoebe, you got my point ...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
m.a.w. ik was weer erg wakker

verder nutteloos nieuws: tralalalalalalalala..... (ben vrolijk)
Wat voor toetje wordt het?

Je kunt altijd nog ijslollies meenemen....

*vind ijslollies een waardevolle topictip*
ik heb een zwaar humeur.....

overigens zonder rede.....
Ik doe met je mee Missphoebe, maar dan met rede. Ben alweer ziek. Mijn hele maagdarmstelsel is er klaar mee. En daar ben ik dan weer klaar mee. Ik was redelijk beter gisteren, heb ook gewoon gewerkt, maar vandaag heeft man mij weer mijn bedje ingeschopt. Kotsmisselijk. En nee, niet zwanger...
ach arme soezie....... buikgriep heb ik helaas ook een jaarlijks abonnement op. vriendje van mn zus studeert voor gastroendroloog (maag lever darm arts dus das wel handig)

weet niet of je bedoelt dat je buikgriep hebt: veel drinken, en liever geen schijteritus remmers, want het virus moet lichaam uit.

verder willen oude donald duchies, jan jans en de kinderen en leuke dvdtjes ook helpen

en beterschap natuurlijk.......
Missphoebe, gelukkig heb ik er niet zovaak last van, maar gisteren was echt goed prut. Veel te weinig gedronken, maar werd ook van alles misselijk. Mag het bekopen met een flinke hoofdpijn vandaag. Probeer het nu weer bij te tanken. Gelukkig vandaag niet meer misselijk, maar beter is anders. Hopelijk morgen wel, want heb kaartjes voor de golden earring...

Remmers neem ik nooit, ik geloof ook wel in het idee: wat eruit moet, moet eruit...

Heb gisteren uit pure ellende maar Winny the Pooh opgezet, en ik moet zeggen dat ik daar wel vrolijk van werd.
hahaha winny the pooh, die soezie.....

aangezien dit toch een nutteloos topic is geef ik dan maar

meteen doe dat ik het niet erg vind dat kindernet weer on channel is met errug veel jeugd sentiment

mijn rij examen komt trouwens steeds dichterbij en ik heb

er nog steeds helemaal geen zin in. liever een wortelkanaalbehandeling of een verjaardagsfeestje van mijn oma. dat mens is overigens al een paar jaar dood, maar die feestjes waren zoooooooooo ontzettend k*t met peren...... geen idee waarom ik dat zeg trouwens......
Jaaaaa...... Vrouwtje theelepel! Ik kwam er vooral achter tijdens het kijken van die oude tekenfilms dat ze zo kort zijn! Voor mijn gevoel waren het vroeger hele verhalen...

Kan me voorstellen dat je opziet tegen je examen. Ik ga ook liever naar een verjaardagsfeestje van mijn oma. Maar ik heb dan ook een erg gezellige oma . En ze is bijna jarig.
een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren

ik vind vooral Dommel nog steeds erg leuk. en boes, hihihi.

vannacht weer flink over liggen piekeren, heb er echt geen zin in.

maar goed dat weten we nu wel, ik doe het gewoon en we zien wel......

zit op mn werk me kapot te vervelen want er is bijna niemand.
Was de andere 22% te nuttig Missphoebe?
Let ik twee seconden niet op, heeft MissPhoebe opeens een andere avatar!

Rijexamen is een hel, maar de beloning is een rijbewijs. Zo moet je het maar zien. En niet te veel over wakker liggen: ik reed weg met de handrem nog omhoog en ben toch geslaagd.

Boes! Da's lang geleden...Ik was vooral fan van Maja de Bij. En de smurfen. Ik heb een berg neefjes die dol zijn op Buurman & Buurman. Ik kijk graag met ze mee.

Allen die ziek zijn: Snel beter worden! Is veel leuker dan ziek zijn. Allen die slecht nieuws hoorden: Wat vervelend voor jullie!

Allen die chagrijnig zijn: Eet eens wat cappucinokruidnoten (die ontdekte ik gisteren bij de AH en ze zijn echt lekker!)

Ik sla Sinterklaas dit jaar over en ben het huis aan het inrichten voor Kerst. Dat komt door een paar daagjes Duitsland waar het al volop Kerst is.
Zit een rijstewafel te eten.

Dat jullie dat even weten....
jazeker soezie

ik wil een ban toch voorkomen

feestje van mn nichtje overleefd.

vind ik heel knap van mezelf aangezien de helft

van die lui werkelijk idioten zijn.

dat ik geen strotten doorgesneden heb vind ik erg knap van mezef
Heeft Missphoebe een andere avatar? Mijn computer heeft die nog niet geregistreerd blijkbaar. Ik zie nog steeds die blonde dame...
aaaah nee joh die heb ik al heel lang niet meer.

denk dat jouw pjoeter behoefte heeft aan aan raam-uit-gooi-sessie

Dat helpt wel is bij pjoeters

*geeft laptop Soezie stiekem een zet richting raam*

(dit is trouwens missphoebe incognito. vergeten uit te loggen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven