nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
maandag 5 december 2011 om 11:31
Ah, de vernieuwknop wil wel eens helpen. Inderdaad...
Grrr... Ik baal. Heb eindelijk mezelf over de drempel geworpen om te bellen naar een vacature die ik wel zie zitten, blijkt dat die vacature al (heeeeeeel erg) oud is, en allang vervuld. AAAAAAAAHHHHHH!!!!!
Grrr... Ik baal. Heb eindelijk mezelf over de drempel geworpen om te bellen naar een vacature die ik wel zie zitten, blijkt dat die vacature al (heeeeeeel erg) oud is, en allang vervuld. AAAAAAAAHHHHHH!!!!!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 6 december 2011 om 13:29
Ja hallo, eerst mijn flaptop uit het raam mikken en dan verwachten dat ik hier weer kan komen? Tis dat ik nog een iPad heb...
Leuk detail: op mijn iPad heb je weer gewoon je blonde dame terug... mijn compu's spannen samen namelijk.
Leuk detail: op mijn iPad heb je weer gewoon je blonde dame terug... mijn compu's spannen samen namelijk.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 6 december 2011 om 13:30
dinsdag 6 december 2011 om 17:37
quote:Soezie81 schreef op 06 december 2011 @ 13:30:
Hahahahaha! Nu wordt ie helemaal mooi. Ik druk op vernieuwen, en wat denk je? Je limoentje is terug!!! Er gebeuren rare dingen hier...
ja dat kan kloppen, die had ik zelf weer teruggedaan. die was toch wel het leukste...
en flaptop was stuk dus heb je een dienst bewezen.
en heb heel erg geen zin in morgen. beval liever van een olifant of een wortelkanaalbehandeling, of iets anders ergs
Hahahahaha! Nu wordt ie helemaal mooi. Ik druk op vernieuwen, en wat denk je? Je limoentje is terug!!! Er gebeuren rare dingen hier...
ja dat kan kloppen, die had ik zelf weer teruggedaan. die was toch wel het leukste...
en flaptop was stuk dus heb je een dienst bewezen.
en heb heel erg geen zin in morgen. beval liever van een olifant of een wortelkanaalbehandeling, of iets anders ergs
dinsdag 6 december 2011 om 21:17
dinsdag 6 december 2011 om 21:46
woensdag 7 december 2011 om 17:29
helaas pindakaas, niet gelukt.
ik vond het persoonlijk helemaal niet slecht gaan, maar rare zeikexaminator vond dat blijkbaar niet.
had niet zoveel zin om met die man in discussie te gaan.
ik was tijdens de rit niet eens zo zenuwachtig, daar ben ik nog wel het meest trots op.
ben er vrij nuchter onder, en ga het lekker nog een x proberen
(alleen dan wel een faalangstexamen...)
bedankt voor het duimen
ik vond het persoonlijk helemaal niet slecht gaan, maar rare zeikexaminator vond dat blijkbaar niet.
had niet zoveel zin om met die man in discussie te gaan.
ik was tijdens de rit niet eens zo zenuwachtig, daar ben ik nog wel het meest trots op.
ben er vrij nuchter onder, en ga het lekker nog een x proberen
(alleen dan wel een faalangstexamen...)
bedankt voor het duimen
woensdag 7 december 2011 om 20:59
Jammer MP!! Volgende keer ga je het gewoon halen.
pufcursus is hilarisch: open van onderen.... moest gelijk denken aan het boek van Kluun. *proest*
Die steekt er in zijn boek ook enorm de draak mee.
Gelukkig is dat puffen nu voorbij, dus klaar voor het echte werk!! (nou ja over een paar weken dan he).
pufcursus is hilarisch: open van onderen.... moest gelijk denken aan het boek van Kluun. *proest*
Die steekt er in zijn boek ook enorm de draak mee.
Gelukkig is dat puffen nu voorbij, dus klaar voor het echte werk!! (nou ja over een paar weken dan he).
woensdag 7 december 2011 om 21:08
Ik denk dat de examinator heel erg ongesteld was en ruzie had met zijn vrouw die ochtend en belachelijk is gemaakt door zijn kinderen..... En dat op jou afreageren, tsssssss! Ik ga hem voor je lekprikken.
*prikt examinator lek*
Mevr dubbelfriss, is kortjakje altijd ziek bij jullie pufclub? of mag je een eigen liedje puffen?
*prikt examinator lek*
Mevr dubbelfriss, is kortjakje altijd ziek bij jullie pufclub? of mag je een eigen liedje puffen?
woensdag 7 december 2011 om 21:13
@ MP, nog niet gezien of gelezen, maar ik ben er nog erg nuchter onder hoor. Ik sta nog niet op ploffen hoor, ik vind het ook wel prima zo; geen kwaaltjes, geen ergernissen. Nog 5 weken te gaan tot uitgerekende datum
@ OET, wij moesten met puffen 'Deze wee komt nooit meer terug' puffen, echt wel een beetje triest dus. Bij de partneravond had ik man verboden om mee te puffen. Meedoen dat mocht hij nog net, maar puffen niet. Hoe moet ik dan mijn stoere kerel serieus nemen met het beeld van mijn puffende man voor me *proest*
liefs MDF
@ OET, wij moesten met puffen 'Deze wee komt nooit meer terug' puffen, echt wel een beetje triest dus. Bij de partneravond had ik man verboden om mee te puffen. Meedoen dat mocht hij nog net, maar puffen niet. Hoe moet ik dan mijn stoere kerel serieus nemen met het beeld van mijn puffende man voor me *proest*
liefs MDF
donderdag 8 december 2011 om 19:38
donderdag 8 december 2011 om 20:08
donderdag 8 december 2011 om 20:25
Ja, ik heb al een kerstboom! En neppert, dat wel. En er hangen ook nog geen ballen in. Het opzetten van de boom zelf kostte al een middag... Ik zie het helemaal gebeuren dat hij na de kerst nog steeds geen bal gezien heeft. Letterlijk.
Ik zal maar niet zeggen wat mijn uiteindelijke carrièredoel is.... Straks vlieg ik ook nog uit het raam! Hahahaha!
Ik zal maar niet zeggen wat mijn uiteindelijke carrièredoel is.... Straks vlieg ik ook nog uit het raam! Hahahaha!