Ben ik paranoia?

28-11-2011 12:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms maak je dingen in je hoofd erger dan dat ze zijn, dus even een reality check van jullie.

Ik krijg een beetje het idee dat mijn vriend me wilt vormen naar zijn ex. We hebben nu zo'n 3 kwart jaar een relatie en het is al wel even uit mijn zn ex waar hij 7 jaar mee heeft gehad.

Onlangs was ik uit nieuwsgierigheid naar haar fb gesurft en eens gaan kijken watvoor vrouw het is, daarvan schrok ik een beetje.

Zo zei hij laatst, is het niet iets voor jou om in de gemeenteraad te gaan...zijn ex zit daar blijkbaar ook in. Hij wilde laatst naar een specifiek museum met me...zag dat zij daar was ingecheckt vlak voordat hij dat aan me voorstelde..zij is fan van een bepaalde band...hij wilde graag een film kijken met die band in de hoofdrol...wat een toffe muziek he?...hij zei, je hebt toch kuiltjes in je wangen...eh nee, maar zijn ex dus wel.

Goed, wat moet ik hiervan denken?
Het is uit met zijn ex, maar daar wil hij nog niet aan, en probeert jou idd op zijn ex te laten lijken. Eng.
Inderdaad ieuw. Ik zou me daar niet fijn bij voelen. Heb je hem er naar gevraagd?
Zou 't ook toeval kunnen zijn?
Kan eng zijn.

Maar kan het wellicht ook zo zijn dat hij ook fan is van die band? Dat hij ook naar dat museum wou? Dat hij ergb geïnteresseerd is in politiek? Omdat dat gewoon ook zijn interesses zijn?
quote:LulaJacobs schreef op 28 november 2011 @ 12:58:

Hij wilde laatst naar een specifiek museum met me...zag dat zij daar was ingecheckt vlak voordat hij dat aan me voorstelde..'Inchecken' voor een museum? En kun je zoiets zien dan? Hoe zag je dat?
Toeval..zou kunnen, al zijn het wel vrij specifieke dingen.

Moet wel even relativeren en zeggen dat dit wel een beetje het enige is in de afgelopen 2 maanden. Daarvoor weet ik het eigenlijk niet.

Inchecken kan op facebook...kan iedereen zien waar je bent.
quote:Twinkle1001 schreef op 28 november 2011 @ 13:05:

[...]

'Inchecken' voor een museum? En kun je zoiets zien dan? Hoe zag je dat?Dat kun je op Facebook zien.
Het is niet geheel ongewoon om als stel een paar dezelfde interesses en hobby's te hebben. En als je daarna uit elkaar gaat blijven die interesses en hobby's. Op basis van je voorbeelden zou ik dus niet gelijk een wenkbrauw optrekken.

Tenzij er meer speelt wat je nog niet geschreven hebt.
Het is wel wat toevallig allemaal. Ik zou zeggen kijk het even aan en spreek hem er indien nodig op aan.
Misschien wil hij met je pronken tegenover ex?

Hebben zij nog contact? Hoe is het uit gegaan tussen hen?
Je hebt wel van die mannen die altijd op hetzelfde type vrouw vallen. Die zie je altijd met (bijvoorbeeld) weer een nieuwe tante Sidonia variant...

Maar hoe is jullie relatie verder?
Het lijkt er eerder op dat hij haar wil zien (misschien met jou naast hem).
Ze hebben geen ruzie, zij heeft het uitgemaakt. Zien elkaar nog wel eens op verjaardagen maar spreken niet samen af.

Wel reageren ze op elkaars facebook berichtjes en of ze nog smsen of bellen weet ik eigenlijk niet. Bellen niet denk ik, dan had ik dat wel geweten.

We lijken qua uiterlijk niet opelkaar gelukkig ;)

Maar goed, ik ga het inderdaad nog eens aankijken..moet er natuurlijk wel voor waken dat ik geen muggen ga fabriceren van olifanten ;p
Hmmm klinkt mij eerder in de oren dat hij nog verliefd is op zijn ex en jou gebruikt om over haar heen te komen.

Ik zou het niet vertrouwen in ieder geval.
quote:LulaJacobs schreef op 28 november 2011 @ 12:58:

Zo zei hij laatst, is het niet iets voor jou om in de gemeenteraad te gaan...

Ik neem aan dat hij dit niet zo voorstellen aan jou als jij zelf geen enkele politieke interesse hebt, of wel??

quote:Goed, wat moet ik hiervan denken?

Nog niets. eea kan best toeval zijn. Ik zou in ieder geval stoppen met haar FB pagina regelmatig te bekijken, daarmee focus je zelf nl. ook op haar doen en laten.

Verder zou ik het op zijn beloop laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven