Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
maandag 28 november 2011 om 14:28
Fijn Zoeb, al dat goede nieuws!
MissM, ik ga zo dat topic eens opzoeken.
En wat schattig he, als zo'n kleintje nog vol in de Sint gelooft.
Ik zou ook terug gaan Coe.
En? Wat zeiden ze?
Ik ben bij de osteopaat geweest. Hij heeft me weer flink onder handen genomen.
Meteen bij de Hallfords om nieuwe wieldoppen want ik ben er alweer een verloren.
En daarna om hondenbrokken voor Haarbal. Die eet bij gebrek aan hondenvoer al een heel weekend kattenbrokken die we nog hadden staan . Nou ja, hij vind het geen probleem en at het met smaak, dus waar maak ik een probleem van.
Nu staat er nog een Mount Everwash om te vouwen.
En er moet gestofzuigd.
Oh, en ik had vorige week een beetje te enthousiast plantjes water gegeven want ik ontdekte net dat ze allemaal stonden te verzuipen. Nu staan ze dus allemaal uit te lekken in het aanrecht. Oeps...
MissM, ik ga zo dat topic eens opzoeken.
En wat schattig he, als zo'n kleintje nog vol in de Sint gelooft.
Ik zou ook terug gaan Coe.
En? Wat zeiden ze?
Ik ben bij de osteopaat geweest. Hij heeft me weer flink onder handen genomen.
Meteen bij de Hallfords om nieuwe wieldoppen want ik ben er alweer een verloren.
En daarna om hondenbrokken voor Haarbal. Die eet bij gebrek aan hondenvoer al een heel weekend kattenbrokken die we nog hadden staan . Nou ja, hij vind het geen probleem en at het met smaak, dus waar maak ik een probleem van.
Nu staat er nog een Mount Everwash om te vouwen.
En er moet gestofzuigd.
Oh, en ik had vorige week een beetje te enthousiast plantjes water gegeven want ik ontdekte net dat ze allemaal stonden te verzuipen. Nu staan ze dus allemaal uit te lekken in het aanrecht. Oeps...
maandag 28 november 2011 om 20:12
Zo,de rust is hier wedergekeerd..
Na het eten vriend met de troep laten zitten en boodschappen gedaan
Gold,hier gaan al mijn planten dood...zelfs die,die ik al heel lang had.Tis nu wel kaal maar volgende week de kerstboom binnen dus dan zie je daar niks meer van.Nieuwe planten komen daarna weer wel.
Kado is geruild,was geen probleem.
Na het eten vriend met de troep laten zitten en boodschappen gedaan
Gold,hier gaan al mijn planten dood...zelfs die,die ik al heel lang had.Tis nu wel kaal maar volgende week de kerstboom binnen dus dan zie je daar niks meer van.Nieuwe planten komen daarna weer wel.
Kado is geruild,was geen probleem.
maandag 28 november 2011 om 22:40
Zoeb, fijn, een hele hoop geruststellende berichten.
Na kinderbedtijd het programma op de lokale tv bekeken. Ze hebben uiteindelijk onze foto's niet gebruikt en dat is mss maar goed ook: ze hadden een heel duidelijke van elders.
Helaas het enige duidelijke beeld al hoop ik dat er tips op binnenkomen.
Na kinderbedtijd het programma op de lokale tv bekeken. Ze hebben uiteindelijk onze foto's niet gebruikt en dat is mss maar goed ook: ze hadden een heel duidelijke van elders.
Helaas het enige duidelijke beeld al hoop ik dat er tips op binnenkomen.
dinsdag 29 november 2011 om 08:45
Ik hoop het ook Mamz. Ik heb vanmorgen naar jullie tv zitten kijken maar er was niets op. Is het vanavond wel?
Ik kan ook geen planten houden. Ik probeer het wel steeds, maar het lukt me niet om ze te laten overleven. Dan loop ik er langs en denk: " Oh ja, ze moeten water" en dan vergeet ik het net zo snel weer.
Wat fijn dat je het cadeau om hebt kunnen ruilen. Ik kan daar ook niet zo goed tegen. Maar je moet het durven. Maar wat een verschil zeg, absurd gewoon. En dan ook nog eens een spel erbij. Ik ben bang dat jij niet de enige bent.
Gold helpt het bij de osteopaat? Wanneer moet je naar de psych?
Whaha een haarbal die gaat miauwen.
Mamz heb je al in de kringloop gekeken? Daar staan er best wel eens te koop. Hier tenminste.
Coetje je zult de laatste tijd veel berichten dubbel hebben moeten lezen.
Ik zal mijn leven beteren. Nu heerlijk een dagje niets doen en genieten van mijn vakantie.
Morgen weer een drukke dag voor Jan en voor mij ook want ik moet daarna om half twee weer in Maastricht zijn. Maar dan verder alleen de uitslagen en dan ga ik heerlijk genieten. Ik heb hele goede hoop dat er ook niets uit de botscan komt. Omdat er op de MRI helemaal niets te zien was van de plek op het bekken. Dus kan het niets ernstigs zijn. Ik had en heb er ook helemaal geen fout gevoel over gehad, dus heb ik me er ook niet al te druk over gemaakt. Ik ga nu gewoon genieten van mijn kilootjes minder. Goh daar ben ik echt zooooo blij mee.
Mijn fysio gaat er hard tegenaan. Ik heb oefeningen meegekregen en ik moet dingen gaan doen die ik nog steeds niet mocht doen. Ook voor de krampen in mijn vingers. Het is een hele leuke en aardige jongen. Het badmintonnen gisteren ging niet zo heel goed, omdat mijn vingers nog verkrampt waren. En dat was wel een keertje goed ook. Nu zag hij het eens. Alleen was ik helemaal verkrampt toen hij ze recht wilde buigen. Want dat doet verrekte pijn. Doorademen en schouders naar beneden. Ook als ik het zelf moet doen en ik moet het ook doen meteen als ik wakker wordt en er niet de hele dag mee blijven lopen. De internist schrok erg van mijn hand en vond dat ik het er met de orthopeed over moest hebben. En bij haar was ik 68 kilo met kleren aan. Over zes weken terug komen.
Ja dat zal best wel, meteen na kerst en oud en nieuw.
Ik kan ook geen planten houden. Ik probeer het wel steeds, maar het lukt me niet om ze te laten overleven. Dan loop ik er langs en denk: " Oh ja, ze moeten water" en dan vergeet ik het net zo snel weer.
Wat fijn dat je het cadeau om hebt kunnen ruilen. Ik kan daar ook niet zo goed tegen. Maar je moet het durven. Maar wat een verschil zeg, absurd gewoon. En dan ook nog eens een spel erbij. Ik ben bang dat jij niet de enige bent.
Gold helpt het bij de osteopaat? Wanneer moet je naar de psych?
Whaha een haarbal die gaat miauwen.
Mamz heb je al in de kringloop gekeken? Daar staan er best wel eens te koop. Hier tenminste.
Coetje je zult de laatste tijd veel berichten dubbel hebben moeten lezen.
Ik zal mijn leven beteren. Nu heerlijk een dagje niets doen en genieten van mijn vakantie.
Morgen weer een drukke dag voor Jan en voor mij ook want ik moet daarna om half twee weer in Maastricht zijn. Maar dan verder alleen de uitslagen en dan ga ik heerlijk genieten. Ik heb hele goede hoop dat er ook niets uit de botscan komt. Omdat er op de MRI helemaal niets te zien was van de plek op het bekken. Dus kan het niets ernstigs zijn. Ik had en heb er ook helemaal geen fout gevoel over gehad, dus heb ik me er ook niet al te druk over gemaakt. Ik ga nu gewoon genieten van mijn kilootjes minder. Goh daar ben ik echt zooooo blij mee.
Mijn fysio gaat er hard tegenaan. Ik heb oefeningen meegekregen en ik moet dingen gaan doen die ik nog steeds niet mocht doen. Ook voor de krampen in mijn vingers. Het is een hele leuke en aardige jongen. Het badmintonnen gisteren ging niet zo heel goed, omdat mijn vingers nog verkrampt waren. En dat was wel een keertje goed ook. Nu zag hij het eens. Alleen was ik helemaal verkrampt toen hij ze recht wilde buigen. Want dat doet verrekte pijn. Doorademen en schouders naar beneden. Ook als ik het zelf moet doen en ik moet het ook doen meteen als ik wakker wordt en er niet de hele dag mee blijven lopen. De internist schrok erg van mijn hand en vond dat ik het er met de orthopeed over moest hebben. En bij haar was ik 68 kilo met kleren aan. Over zes weken terug komen.
Ja dat zal best wel, meteen na kerst en oud en nieuw.
dinsdag 29 november 2011 om 11:39
Zoeb,ik zal je even hyven waar je de uitzending kan bekijken.
Vandaag op zoek naar een linkse oefenschaar,overal uitverkocht.
Verder even wat gewerkt en nu even zitten totdat ik Uk mag gaan halen.
Verwend nest is dat zeg...zat een puzzel in zijn schoen.
Kijkt met een heel ernstig gezicht,die wou ik ook al niet,ik geef hem vanavond wel terug....
Toen ik zei dat we dan vanmiddag samen gaan puzzelen was ie wel weer blij gelukkig...
Vandaag op zoek naar een linkse oefenschaar,overal uitverkocht.
Verder even wat gewerkt en nu even zitten totdat ik Uk mag gaan halen.
Verwend nest is dat zeg...zat een puzzel in zijn schoen.
Kijkt met een heel ernstig gezicht,die wou ik ook al niet,ik geef hem vanavond wel terug....
Toen ik zei dat we dan vanmiddag samen gaan puzzelen was ie wel weer blij gelukkig...
dinsdag 29 november 2011 om 12:38
Tja gek ventje hoor die Uk
Hij heeft vandaag op school zijn kado voor mij afgemaakt(duurt nog 3 weken eer ik jarig ben maar goed)
Dus ik zeg,dat moet je samen met papa verstoppen en als ik dan jarig ben mag je het aan me geven.
Ondertussen ben ik even gaan plassen,kom net terug de kamer in...
Tadaa mama,kado lag al uitgepakt op tafel..
Hij snapt ook niet dat je niet alles krijgt van de Sint,ook al staat dat wel op je verlanglijstje.
Gelukkig hoor ik meer van zulke verhalen.
Ik kan me dat van vroeger niet herinneren,ik was al blij met een paar sokken.
Hij heeft vandaag op school zijn kado voor mij afgemaakt(duurt nog 3 weken eer ik jarig ben maar goed)
Dus ik zeg,dat moet je samen met papa verstoppen en als ik dan jarig ben mag je het aan me geven.
Ondertussen ben ik even gaan plassen,kom net terug de kamer in...
Tadaa mama,kado lag al uitgepakt op tafel..
Hij snapt ook niet dat je niet alles krijgt van de Sint,ook al staat dat wel op je verlanglijstje.
Gelukkig hoor ik meer van zulke verhalen.
Ik kan me dat van vroeger niet herinneren,ik was al blij met een paar sokken.
dinsdag 29 november 2011 om 12:49
Hij kon natuurlijk niet meer zo lang wachten.
Tsja vroeger was je inderdaad al blij met je paar wanten, want dan had je tenminste geen kouwe jatten meer.
Hoewel ik wel weet dat het bij ons altijd groots werd gevierd. Meer nog als onze verjaardagen.
Hoe mijn moeder dat klaar kreeg is me eigenlijk een raadsel. Moet ik haar toch eens vragen.
Tsja vroeger was je inderdaad al blij met je paar wanten, want dan had je tenminste geen kouwe jatten meer.
Hoewel ik wel weet dat het bij ons altijd groots werd gevierd. Meer nog als onze verjaardagen.
Hoe mijn moeder dat klaar kreeg is me eigenlijk een raadsel. Moet ik haar toch eens vragen.
dinsdag 29 november 2011 om 14:21
Misschien spaarde jouw moeder een heel jaar hard om jullie kadootjes te bekostigen?
Mijn moeder vertelde eens dat zij een heel jaar het geld van de emballagebonnen opzij legde voor de dure decembermaand.
Ik ben daar nu een 6 weken mee bezig en het schiet best lekker op ,moet ik zeggen
Nu tijd voor een bakkie en een peuk(jaja ik rook weer...baal er wel een beetje van maar goed...)
Mijn moeder vertelde eens dat zij een heel jaar het geld van de emballagebonnen opzij legde voor de dure decembermaand.
Ik ben daar nu een 6 weken mee bezig en het schiet best lekker op ,moet ik zeggen
Nu tijd voor een bakkie en een peuk(jaja ik rook weer...baal er wel een beetje van maar goed...)
dinsdag 29 november 2011 om 14:41
Ik snap het niet echt. Mijn moeder had altijd geld tekort. Geen idee eigenlijk of mijn vader dan eens uit zijn slof schoot. Dat was ook een echte december-vierder. Eigenlijk is na de dood van mijn vader het kerstdiner op 1e kerstdag ook weggevallen. Langzaam maar zeker. Maar mijn vaders wil was wet, dus als hij zei, 1e kerstdag met zijn allen kerstdiner dan deed je dat. En het was altijd ook wel supergezellig moet ik zeggen.
De internist vroeg gisteren of ik niet wilde stoppen?? Ehh nou ehh nee, want dan kom ik weer 12 kilo bij en dat vind ik dan pas echt jammer. Waarop ze lachend zei, dat ik maar moest nadenken wat belangrijker was. Maar ze snapte het dan weer wel.
De internist vroeg gisteren of ik niet wilde stoppen?? Ehh nou ehh nee, want dan kom ik weer 12 kilo bij en dat vind ik dan pas echt jammer. Waarop ze lachend zei, dat ik maar moest nadenken wat belangrijker was. Maar ze snapte het dan weer wel.
dinsdag 29 november 2011 om 14:48
Ik voelde me zo rot vorige week dat ik gewoon moest roken.
Dom,want het ging heel goed.Probeer wel "bewuster"te roken,dus niet klakkeloos een peuk opsteken
En idd,zou zonde zijn als die kilo's er weer bij komen.
Ik krijg,per sms,spijtbetuigingen van broer en schoonzus.
Weet niet wat ik daarmee moet hoor...er verandert toch niks ben ik bang.
Dom,want het ging heel goed.Probeer wel "bewuster"te roken,dus niet klakkeloos een peuk opsteken
En idd,zou zonde zijn als die kilo's er weer bij komen.
Ik krijg,per sms,spijtbetuigingen van broer en schoonzus.
Weet niet wat ik daarmee moet hoor...er verandert toch niks ben ik bang.
dinsdag 29 november 2011 om 15:37
dinsdag 29 november 2011 om 18:12
Ik zou er ook zomaar niet in trappen. Ze kunnen het recht tegen je zeggen. Ik vind het via sms erg makkelijk na wat ze je allemaal hebben aangedaan. En ze mogen dit van mij ook nog eens best lezen. Zo'n schat van een mens als jij bent. Kom op zeg.
Denk er inderdaad maar eens goed over na.
Want wij hebben natuurlijk wel makkelijk praten. het is toch jou broer.
Denk er inderdaad maar eens goed over na.
Want wij hebben natuurlijk wel makkelijk praten. het is toch jou broer.
dinsdag 29 november 2011 om 19:59
Mijn eerste gedachte was ook,wat zouden ze nu weer van mij nodig hebben?Erg om te zeggen maar wel de waarheid.
Ik kan dit echt niet zomaar van me afschudden en daar doet zo'n simpel smsje niets aan af.
Laat mij maar lekker even met rust en dan zie ik wel hoe ik me later voel en hoe ik er dan over denk.
Ik heb een bliksembezoek aan Mamz gebracht,echt binnen en weer buiten want vriend moest nog eten en weer werken.Stress dat ie dan heeft....(was wel te merken he Mamz)
Ik kan dit echt niet zomaar van me afschudden en daar doet zo'n simpel smsje niets aan af.
Laat mij maar lekker even met rust en dan zie ik wel hoe ik me later voel en hoe ik er dan over denk.
Ik heb een bliksembezoek aan Mamz gebracht,echt binnen en weer buiten want vriend moest nog eten en weer werken.Stress dat ie dan heeft....(was wel te merken he Mamz)
dinsdag 29 november 2011 om 21:36