Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mamz dat leek mij ook niet, dat ze een verdachte oppakken.

Het wordt voor jou ook wel tijd voor meer duidelijkheid.

Coe, succes met oudste. Raar is dat je het hoorde kraken. ieuw. Kan behoorlijk pijn doen.

Gold tennis je binnen? Lijkt me nu niet echt lekker weer voor.

Uitslagen komen allemaal volgende week.

Ben alleen woedend op neurologie die gewoon even een afspraak verzetten naar volgend jaar, zonder overleg. Straks een afspraak met mijn huisarts en ik ben alweer een kilo afgevallen. Ik wil dus alles zo snel mogelijk achter de rug hebben. Mijn zusje werd toen ook steeds afgescheept en die is er niet meer. Niet dat ik nu denk dat ik iets neurologisch heb, maar ik wil het wel uitsluiten. En ik vind dit gewoon niet kunnen.
Heb je al contact gehad met neurologie over het zomaar verzetten van die afspraak Zoeb?

Zomaar zonder overleg, vind ik ook echt niet kunnen.

Mijn lijst:

Tennis

Koffieleut

Met haarbal nar het park

Badkamer in orde

Zieke Golman van vitamientjes voorzien. (Lekker dat het weer mandarijnen-tijd is!)

Wasmachine draait

Zwarte Piet-kleding bij elkaar zoeken (handschoenen, coltruitje)

Even naar de Appie om Bonusaanbiedingen.

Stofzuigen

Keuken aan kant maken

Koken

Finale ER!!!

Sinterklaas en zijn Pieten (waaronder ik dus) vertrekken dit jaar vanuit mijn huis, vandaar dat de badkamers schoon moesten ivm af-schminken (al zullen ze na dat karwei wel wéér aan een schoonmaakbeurt toe zijn...) . En de keuken moet ook schoon want daar zal het schminken wel plaatsvinden.

Oh en ik kreeg net mail dat er morgenochtend om 8.30 een brandweerauto bij me op de stoep staat omdat Sint dit jaar in een brandweerwagen naar school vertrekt (er was eerder sprake van een sportauto... )
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 01-12-2011 14:26
Reden: Wegstrepen.
% gewijzigd
Neurologie doet er niets aan en de huisarts ook niet dus.

Ben er wel een beetje teleurgesteld over moet ik zeggen.

en ik ben stom geweest, want ik heb de huisarts niets gezegd van de krampen in mijn vingers. Ik wacht nu maar af wat de orthopeed zegt en misschien dat die wel iets kan doen.

Baal er stevig van.
Terecht balen Zoeb.

Stilletjes hier vandaag....

Mijn lijst:

Tennis

Koffieleut

Met haarbal naar het park

Badkamer in orde

Zieke Goldman van vitamientjes voorzien. (Lekker dat het weer mandarijnen-tijd is!)

Wasmachine draait

Zwarte Piet-kleding bij elkaar zoeken (handschoenen, coltruitje)

Even naar de Appie om Bonusaanbiedingen.

Stofzuigen

Keuken aan kant maken

Koken

Finale ER!!!

Mijn lijst is dus klaar!
Nou ben er ook weer,net weer een half huis kunnen dweilen want afvoer van de badkamer zit weer verstopt.

Word er gillend gek van

Zoeb,waar slaat dat nu weer op?Wat een trutten/eikels daar zeg.(sorry voor mijn taalgebruik)Het mag toch onderhand weleens ophouden.

Gold,wat leuk,morgen met de brandweerauto!

Sterkte met Goldman

MissM,hoe was het bij Sinterklaas?

Hier komt de Sint morgen op school en Uk is natuurlijk helemaal hyper!

Uk: Mama mag ik mannenparfum?

Ik:Waarom wil je dat dan?

Uk:Sssst er is een meisjespiet waar ik verliefd op ben en dan gaat ze me misschoen wel kussen

Dat wordt dus flink sprayen morgenvroeg met de mannenparfum!
Mamz,hoe was jouw dag?

Kinderen allemaal klaar met de surprise's?
Hihi, wat schattig van Ukkie en zijn meisjespiet!!!

Wij hebben dit jaar een surprise-vrij jaar.

En dat vind ik helemaaaaaal niet erg!
Ha ha, die Uk komt zwart thuis, wat ik je brom. De versierder.

Had hij die meisjespiet wel eens vaker gezien dan?

Ik hoop echt voor hem dat ze morgen ook komt. Het zou zo'n teleurstelling zijn als dat niet zo was.

Coe kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Het houdt bij jou anders ook niet op hé.

Ik moet voor mijn achterneefje nog een surprise maken met een gedicht. Hij heeft een meisje (ja ook al) en daar wil hij indruk op maken. Schoonzus is niet zo'n knutselaar.

Zal er straks maar eens aan beginnen.

Even op het WWW kijken voor wat ideetjes, want ik heb nog geen flauw idee.
Moggu...
De Pieten zijn vorige week ook al een keer op school geweest dus dat zit wel goed met de meisjespiet.

Gold,heel veel plezier vandaag met het Pieten.

Zoeb,geniet jij van je heerlijke kleinzoon!En als je niks te doen hebt mag je best foto's spammen hoor

Ben je al begonnen met je surprise? Ik had voor middelste een paardenrozet geknutseld,echt leuk geworden.

Vanochtend komt de wb een camerainspectie uitvoeren ivm de verstoppingen,benieuwd wat eruit komt.

Tot later
Wij zijn om half 9 bij u,mevrouw.

Nu,een uur later nog geen man te zien....

Grrr als ik dat geweten had was ik even op school gebleven om een glimp van het Sintfeest mee te krijgen.

Uk heeft mannenparfum op hoor
Mogguh! Heb nog een hoofd vol watten maar zit aan de koffie dus.. komt hopelijk allemaal goed

Leuk om de sinterklaassfeer via jullie toch een beetje mee te krijgen, wij doen er niets aan maar geloof dat ik dat eigenlijk toch wel jammer vind.

Mamz, nu eerst voor jou eens even een hele dikke

Zoeb, balen zeg dat ze niks doen aan die verschoven afspraak.. kan me voorstellen dat je er goed van baalt.

Gold, hoe is het met je? Nog heel dipperig of gaat het?

Ben bij de huisarts geweest omdat ik maar zo ontzettend moe en slap ben steeds, dacht dat mn HB misschien weer te laag zou zijn. Maar.. had wel een vrij lage bloeddruk maar hij heeft ook bloedgeprikt en alles is ok, op zich fijn natuurlijk maar ik had stiekem 'gehoopt' dat ik het probleem met een staalpilletje kon aanpakken en dat wordt em dus niet. Ik moet het dus even een maandje of 2 aankijken en anders terugkomen. Dus.. dat doe ik dan maar he?

Dit weekend staat er nog niets gepland, heerlijk!! Er zijn wel heeeeeel veel dingen die we zouden kunnen of willen doen maar er ligt nog niets vast en dat vind ik wel een heel lekker gevoel.

Zo, nu even werken!!

Fijne dag allemaal!
Ach.. die Uk met zn mannenparfum..

Je kunt een boek schrijven over dat mannetje van je Coe
Het gaat hier niet zo lekker, Mmetje is ziek en de loge werkt me op mijn zenuwen

Ben ook boos want hij rookt op de logeerkamer terwijl wij dat niet willen.

En behalve dat het stinkt vind ik het niet kunnen om (in bed) te roken als je slaappillen op hebt
He getver MissM.. wat sneu dat Mmetje weer ziek is.

En die loge... vind ik echt niet kunnen hoor dat hij/zij gewoon in bed rookt terwijl jullie dat niet willen. Als loge kun je je toch wel een klein beetje aanpassen zou je zeggen??

Vervelend dat je je op die manier helemaal niet 'thuis' voelt in je eigen huis..
Mogguh

Coe, hoe is het met de nek van Oudste? Weer bijgedraaid?

En Uk is zóóó grappig... je kunt ook wel horen dat 'ie echte mannen om zich heen heeft

Wat zijn jullie sintvieringen vroeg! Tenzij ik me vergis is het hier echt op 5 december. Brandweerwagen (vast met sirene bij de school) is gaaf, Goldie

Gelf, fijn dat je een weekend 'vrij' hebt. En dat denken aan lichamelijke problemen: heb ik ook gehad. Was nadat ik lui thuisblijfwijf werd wel meteen van mijn lichamelijke problemen af.

Zoeb, ik kreeg door Muis vanochtend een steengoed plan voor een surprise. Poppenhuis van karton met kartonnen stoeltjes en tafeltjes en zo. Helaas hier geen meisje, eigenlijk nooit gehad ook, gek genoeg.

MissM, hoe lang blijft die logé nog? Echt vervelend inderdaad, logees die zich niet aan huisafspraken houden. Killing voor de vriendschap ook.

Eigenlijk een beetje tijd om op te staan (rondje nieuws op een trage computer kost veeeeel tijd) maar koffieleuten is ook wel zo gezellig. Straks komt Oudste weer vroeg thuis en om drie uur is het huis nog even van mij.

Surprises: Oudste gaat dat op logeerweekend doen en Middelste is geholpen door mijn hulpverleenster (de schat). Kom ik mooi vanaf dit jaar.
Lekker dan. Schiet ook niet op zo Coetje.

Ik zal vanmiddag foto's spammen.
Oh liep een beetje achter omdat mijn berichtje op de iphone niet was verzonden en nu wel.

Hoop tenminste dat ze al geweest zijn Coe.

Mamz het is leuk om te doen, maar het is toch meer werk dan ik dacht. Zal straks een foto spammen van mijn parfumfles.

MissM, wat een oetlul zeg, snap niet dat hij rookt op de slaapkamer. Ga dan lekker buiten staan. Dat doe je toch niet als je ergens als loge te gast bent.

Zo en nu Sam de fles geven.
Ze kwamen net aanrijden toen ik Uk uit school gehaald had.Geen handige timing dus.Heb ze ook vriendelijk bedankt dat ze zo netjes gebeld hadden dat het later werd..

De wc moet uitgebroken worden,kon wel janken,nu gaan ze eerst spuiten met hoge druk(over 2 weken ofzo) en hopelijk is dat voldoende zodat er niet weer gesloopt hoeft te worden.

En anders ga ik weg,heel ver weg,tot de zooi is opgeruimd

Ondertussen wel de benedenboel gestoft,gezogen en gedweild.
MissM,de loge is niet geheel vrijwillig,begrijp ik uit je verhaal.

Gevaarlijk hoor,naar bed met slaappillen en dan nog even een peuk roken.Zeker als je zelf niet rookt kan ik me goed voorstellen dat je daar erg van baalt.

Gelf,lekker vooruitzicht,een weekend waarin van alles kan maar niks moet.

Wij hebben vanavond Sinterklaas bij mijn ouders.Ik houd mijn poot stijf en breng en haal de kinderen.

Sommige zullen dit erg flauw vinden maar ik heb geen zin in nep-gezellig zijn.
Zoeb dat zal best lastig zijn,knutselen met jouw vingers.

Middelste was teleurgesteld,die had zo zijn best gedaan op zijn surprise,krijgt ie een schoenendoos(niet eens beplakt) met krantensnippers terug.

Kan het me voorstellen,ik had ook zoiets van,nou daar is veel moeite voor gedaan.
Nou ja, je had dus gewoon Sint mee kunnen vieren.

Was Ukkie's Zwarte Piet er?

Ik ga even lekker met Sam wandelen. Het is zulk heerlijk weer.

Hier een foto.

Sam

Wat wordt ie al groot Zoeb!!

Ja ik had dus wel Sinterklaas op school kunnen vieren,beetje jammer zo.

Uk heeft de hele ochtend de hand van meisjespiet vastgehouden.
ik ben er weer.

Het Pieten vanmorgen was erg leuk en vanmiddag was ik gevraagd om in een klantenpanel mijn mening te komen geven over het functioneren van werkpuntnl.

Nul lig uitgeteld met de voetjes omhoog even op de bank.

Fijn, een heel vrij weekend Gelf!

Van lage bloeddruk kun je je toch ook wel gammel voelen lijkt mij?

Balen MissM, zo'n logee ben je liever kwijt dan rijk.

Zoeb, wat een poepie is die Sam!!!

Tjees Coetje, was een toestand nu weer! Hopelijk lukt het met de hogedrukspuit zodat er niet gebroken moet worden.

Mamzie, dus je moet alleen nog een surprise voor Muis maken?
Sam is net weg. We hebben Chinees gegeten met de kinderen. Gezellig.

Nu ben ik aan het koken voor de Scouting meute morgenavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven