Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hier alleen lange romper als iets met korte mouwen erover gaat. Verder korte mouwen dus. De lange bewaar ik voor de vrieskou.

Naar huisarts geweest: zet t even op hyves ivm herkenbaarheid.
Jeetje Annika, das niet niks! Hoop dat dit snel werkt!

Beterschap!
Berend heeft heel vaak een romper met lange mouw aan. Daar overheen dan een katoenen shirt, ook met lange mouw. Maar dat is dus eigenlijk een beetje veel als ik het hier zo lees. Nou ja, hij ligt hier de hele dag op de houten vloer (oke, hij ligt ook wel eens in bed tussendoor), dus een beetje extra kleding kan geen kwaad vind ik.

Ik zal eens op hyves kijken.
Buikfoto's op hyves!

Heb nu de hele dag al een wat zeurderige buikpijn, onderin mijn buik... soort ongesteldheidsbuikpijn zeg maar... Niet echt een lekker gevoel eigenlijk...

Daarbij ook hele tijd al flinke zijsteek aan de linkerkant..

Kindje is lekker hyper aan het schoppen en draaien, dus heb niet echt een lekker gevoel in mijn buik...

Speec: valt wel mee toch hoeveel K aanheeft?? Ene kindje heeft het sneller warm dan de andere (of koud)...
Hoooi!

Zo, eindelijk even tijd om bij te lezen.

Gw, je bent natuurlijk al lang weg, maar toch een fijne vakantie gewenst!

Annika, heftig hoor! Hopelijk slaan je medicijnen snel aan. Niet leuk, ziek zijn en een kindje rond hebben lopen..

Dus mega M is lekker verwend fan! Had ze een beetje door wat de bedoeling was met alle cadeautjes?

Char, fijn dat je mini weer goed voelt bewegen!

deb, mooi buikje heb je hoor! Beetje puntig, of lijkt dat zo? Fijn dat T zo goed op haar nieuwe kamer slaapt.

Murron, S had al vrij snel een speen, na 3 weken. Ze had zo erg zuigbehoefte en de wijkverpleegkundige die toen langs kwam zei dat we haar wel een speentje konden geven. Overdag heeft ze hem wel in, 'snachts niet. Ze kan hem alleen nog niet zo goed vast houden, dus moet hem er regelmatig weer even in stoppen.

Hier alles prima! Erg druk, maar wel erg gezellig! Vandaag druk aan het shoppen geweest voor komend weekend. Heb voor beide kindjes 1 wat groter ding gekocht en 2 kleine dingen erbij, ze krijgen ook van alle opa's en oma's wat..
Pffff, ik was vergeten hoe kort mijn lontje wordt van die gebroken nachten. Vriend moet het behoorlijk ontgelden...
Vanaaf lekker verwend door model te zijn voor haar knippen.

Nog niet zo lang thuis, maar volledig gebroken.

Morgen zoals nu lijkt tot twaalf werken dan naar huis rusten en s avonds weer naar verlos.

Hopelijk niet nog meer rust!!

Trusten!
Ebp

hier doet h een middagdut

vlucht was ideaal, we hadden vier stoelen met ons drie en helemaal vooraan waardoor h op de grond kon liggen te slapen

vannacht was wel hel mevrouw was klaar wakker.....

Toch een jet lag

iedereen is weg van h met haar blonde haartjes en echt super kind vriendelijk

goed tot zo ver de ego update
grrrr we hebben geen warm water
Reset Moom? Of waterdruk? En soms helpt het om kraan paar keer open en dicht te draaien
GW, je klinkt heerlijk relaxed! Die ene nacht is natuurlijk wat minder, hopelijk gaat het nu beter met slapen
quote:vcharlotte schreef op 29 november 2011 @ 06:42:

Reset Moom? Of waterdruk? En soms helpt het om kraan paar keer open en dicht te draaien

allemaal al geprobeerd

gw
Hmmm. Das minder... Extreem warm in huis? Vermoed dat er onderdeel blijft hangen.
Dat word weer F bellen . Jammer dat ik niet op vestiging in buurt van jou werk, anders had ik storing direct door kunnen geven
Zit aan hotel zwembad

man en kind slapen

Ik zoek hier ook nog de uitknop van de verwarming
Ha ha GW, 2 dagen doorbijten, dan heeft je lichaam het wel zo'n beetje door.. Wat vindt H. van de hitte? Fijn dat de vlucht zo goed ging!! *duimt ook voor 4 stoelen* En lekker die enorme malls induiken, daar is t heerlijk koel!

Hier al Sinterklaasweekend gevierd, erg leuk, maar F. had enorme keelpijn. In de nacht van za op zo wel 12 keer huilend wakker geworden, wij (en zij) waren helemaal kapot.. Gelukkig gaat het de afgelopen nachten beter. En ze is echt verslaafd aan de hoestdrank, kleine junk..
Even ego: compleet gebroken hier... Kon bij opvang auto nauwelijks uit komen. Daarna terug naar huis gegaan. Nu balen! Misschien toch teveel gedaan? Vandaag echt helemaal niks doen...
Moom: balen dat je geen warm water hebt!!!

GW: klinkt heeeeerlijk!!! H dus toch een beetje last gehad van jetlag... Hopelijk gaat het nu beter! Lekker genieten daar!

Char: doe idd maar even heeeeeel rustig aan.. Lekker op bed/bank liggen, tv/laptop/boeken bij de hand, wat te eten en drinken binnen handbereik en uitrusten!!!

Hier hele nacht zowat wakker geweest van buikklachten.. Niet leuk! Nu nog wel wat last, maar minder dan gisteren..

Zo eerst maar eens even boodschappen doen met T, moet ook even gebeuren he!
komt vandaag nog iemand langs! heb iig handdoek en shampoo mee. als het om 5 uur nog niet opgelost is, douche ik op het werk.
Ben je klaar mee moom.. Wij hebben het ook gehad een maandje terug, was een klein onderdeeltje kapot. Was gelukkig zo gemaakt. Hopelijk is dat het bij jullie ook, kun je in ieder geval lekker thuis douchen.

Geld ontvangen trouwens?

GW, klinkt goed! Ben helemaal jaloers,zou ook wel lekker bij het zwembad willen liggen nu..

Gaat iedereen komend weekend sint vieren? Wij vrijdag hier thuis, eerst lekker gourmetten en dan pakjes uitpakken, mijn ouders komen dan ook.

Zondag bij schoonouders met alle neefjes en nichtjes en dan D maandag nog op de creche.

Ben heel benieuwd wat hij er van vind!

S krijgt deze:

en een leuk knuffeltje

D krijgt een basis doos duple en deze:

klik!

char, doe maar lekker rustig aan!
oh, plaatje doet het niet..

zo dan

Alleen was hij bij de intert0ys 30 euro.
ik heb al ge-sint en zondag komt ie weer, en idd, as donderdag op de crèche. Leuke kadootjes hoor, duuv!
Vond het echt moeilijk! Moest ook nog iets voor mijn 3 nichtjes, die komen zondag ook. Dat was makkelijk, iets met prinsessen! hihi.

Zit even te smelten hier.. D ligt in bed te zingen. In de maaaaneschijn, en visje visje. Zo schattig... In de maneschijn kent hij tot "en dat is dikke dikke keeeeeeeeeee".

Vind ook zo leuk hoe hij sinterklaas kapoentje zingt.

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn laarsje, gooi wat in mijn laarsje, dank U papaaaaaaaaaaaaaa.

Haha, dat schoentje krijg ik er niet in.. Misschien omdat hij 2 keer zijn laars heeft gezet i.p/v een schoen.
O ja, dit topic is ook weer vol!
en volgens mij een jubileum topic, zit net snel te tellen, en volgens mij is het de 25e!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven