Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Husk, geef je groot gelijk. Wilde je alleen de optie geven, probeer mee te denken. voor jou, vind je heel dapper en zeker consequent!
Dankje Moom, vind het heel fijn dat je/jullie zo meedenken!
justdeb, mss bevat jouw laatste bericht een niet heel handige opmerking. Een oplettende lezer kan er bepaalde info uit halen.
potver, ben ik het nou vergeten.....

FAN!!! Gefeliciteerd met je grote mega M. Al weer twee jaar... hopelijk ben je een beetje opgeknapt en heb je een superdag voor M vandaag.

Rizzie, gefeliciteerd met E!! Ook al weer zo'n grote dame!

Ik zag het moom, thanx.... Zal het even aanpassen... Niet aan gedacht!
Husk, gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als dat lekker zelf voeden is, is dat helemaal goed. Vind het een hele mooie beslissing.
puik justdeb!

zooooo. het was een enerverend weekend. klaas de 1e is geweest. pffffff wat kan een mannetje van 3,5 druk zijn zeg! En wel lullig van mij mss, hij deed echt veel te druk binnen een straal van 5cm van A, en daarbij werd A soms echt geraakt door hem (oa met een opstapkrukje). Is het dan heel raar dat ik neef een beetje boos toesprak dat ie wel wat beter op moet letten? Nouja, het zal de beschermingsdrang wel zijn. En als A moe is, moet je niet in zijn persoonlijke bubbel komen, wat neef juist continu wel deed, want die vond het zo leuk dat A er was.
Duuv, was jij van de unox boerenbond zegeltjes/codes? Ik heb er drie liggen namelijk.
Moom, begrijpelijk hoor. Wel leuk dat neefje zo enthousiast is, maar ze zijn nog zo onhandig en dan een krukje raak aankomen bij A. Letten zijn eigen ouders wel op hem (neefje)?

Riz, van harte gefeliciteerd met je grote meid. 2 jaar alweer!

We hebben gisteren een mijlpaal bereikt. M. heeft voor het eerst uit een flesje gedronken. Het was eigenlijk nog niet de bedoeling. Ik had per ongeluk 2 x dezelfde borst achter elkaar gegeven en moest wat kwijt aan de andere kant. Toen ik bijna klaar was met kolven, werd M. wakker. Ze heeft alles opgedronken (was niet zoveel, 60 ml of zo) en daarna het restje uit mijn borst.

Husk, . Voor de frustratie die het geeft dat R. niet uit de fles drinkt. Hopelijk geeft je beslissing wat rust en verandert R. snel van gedachten.

Misschien had ik het al gevraagd maar hebben jullie een speentje ook aan moeten wennen aan jullie kinderen? Zowel N. als M. wil(de) er niets van weten en het speentje wordt continue uitgespuugd. Is dit een kwestie van in de mond blijven duwen? Niet dat ze perse een speentje moet maar ik merk dat ze veel zuigbehoefte heeft tijdens de krampjes (en mijn pink begint wat week te worden van al dat gezuig).

Hebben jullie de rompers met lange mouwen al aangedaan?

Nog een andere vraag. Ik zou het zo makkelijk vinden om kleren voor mezelf te bestellen op een site waar bestaande setjes staan. Maar dat kan ik niet echt vinden. Weten jullie nog leuke kledingsites? Veel verder dan de standaard pagina's (w'kamp, z'lando) kom ik niet.
ik dacht voor kindjes... haha

Kijk eens bij Esprit, H&M, Mexx
Murrron: S accepteerde alleen een prematuurspeen.

Hier nog net beter, eigenlijk niks opgeschoten. Vrijdag leek het even beter, maar nu toch nog steeds erg benauwd, veel hoesten/slijm. Kuur is klaar, dus morgen maar weer langs de huisarts... Ben er zo klaar mee. Vriend draait nu voor alles op rondom S en huis. Morgen moet vriend werken en komt mams helpen.
Even frustratie kwijt. S van 1 tot 3 wakker, vent snurken van 3 tot 5 en ik móet me nu klaar maken voor werken...

Hoezo rusten?!? Rug weer super pijnlijk.... Grrr. Baal enorm!
Annika: nog niet opgeknapt? Jeetje, dat duurt best lang. Irritant! Hoop dat dokter je nu iets geeft waar je echt van opknapt!
oef heftig char! en annika wat een pech. terecht dat je weer naar ha gaat.

murr, a moest het niet, dan niet. zijn zuigbehoefte viel mee. en zijn ouders riepen ook de hele tijd: rustig, pas op, voorzichtig voor a, etc. maar ja hij was zo hyper....
Murron: T heeft ook nooit een speentje willen hebben, ondanks dat ze eerst een beste zuigbehoefte had... Na een paar weekjes werd dit minder, en ze heeft nooit een speen meer gehad.

Annika: nog niet beter dus.. wat vervelend! Nogmaals beterschap!

Char:
Annika, jeeee, wat duurt dat lang! Inderdaad, maar weer naar de ha...

Hus, wat een frustratie! Ik geef je helemaal gelijk: consequent zijn is prima, maar een baby van die leeftijd moet gewoon eten. Ik zou op de creche wel elke dag toch proberen de fles aan te bieden. Niet dwingen, maar haar wel de mogelijkheid geven eruit te drinken. Misschien wil ze hem op een dag gewoon ineens weer.

Moom, ik ben ook allergisch voor hyperactieve kinderen. Maargoed, ik denk dat K op die leeftijd misschien ook geen rustig-op-een-stoel-zittend-kleurplaat-kleurend kind is.

Murron, K wou ook geen speen (wel mijn pink). Geen oplossing. Het gaat gewoon ooit over.

GW, goeie reis!

Mega-M en E, gefeliciteerd met jullie verjaardag!! (haha, ik maakte een typfout en er stond verhaardag. Dat is meer iets voor onze katten geloof ik).
Gw, veel plezier op vakantie!

Wbt de meet ik heb op hyves gereageerd

Riz, nog gefeliciteerd met E!

Husk, als t zo op te lossen is om R zelf te voeden, dan zou ik t ook eerst zo doen. Van die strijd wordt je ook niet vrolijker. En je hoeft jezelf echt niet te verdedigen!

Murron, J1 heb ik pas een speen gegeven toen hij op zijn vingers begon te zuigen en dat is toen gelukt. J2 wilde daar niets van weten en die duimt nu. Voordat ze daarmee begonnen heb ik nooit een speentje gegeven.

Ik denk dat ik dit jaar geen rompers met lange mouwen haal, vorig jaar heeft j1 ze maar weinig aan gehad. Voor M. is dat wel anders, J2 trok ik vorig jaar als het vroor wel rompers met lange mouwen aan maar verder ook niet

Annika,

Beide kids liggen op bed, ik spring even onder de douche.
oh, de Sjaak loopt hele jaar door in rompers met lange mouw. Korte mouwen shirt of overhemd er over en gaan. Dit weekend had ie een lange mouw shirt er over, maar was zijn pietenpakje, das nogal dun.
Lieve Riz, nog van harte gefeliciteerd met E.

Wij hebben gisteren de verjaardag van M. gevierd. Het was super. Ze vond alles mooi, en veel oeh en aaaah. Ze is schandalig verwend, en ze heeft elk kado zelf uitgepakt. De buit is weer enorm
wat heeft ze allemaal gekregen?
Zo, ik ben weer thuis. Hele dag trek ik niet meer.
Ga me ook voor 25% ziekmelden
Leuk Fan! Wat heeft ze allemaal gekregen?? Foto op haifs??

Lange mouwen romper: vorig jaar wel veel gebruikt, onder jurkjes, of vestjes en als het heel koud was, en toen ze nog baby was gebruikt als het heel koud was.

Zomers idd ook wel gebruikt, onder een t-shirt met korte mouw..

Dit jaar niet meer aangeschaft, ook niet meer nodig voor haar.

Als het echt koud is krijgt ze een romper aan, met lekker warme trui of een shirt met jurk of tuniek. Zoals nu, heeft ze vaak een hemd en onderbroekje aan, met een gewone trui die niet zo dik is.

Moet er wel bij zeggen dat T absoluut geen koukleum is hoor, die heeft het zo ontzettend snel warm...
Ohwja.. huisje is beneden weer helemaal tiptop, schoonmoeder is geweest om te helpen!

Ennnn.. heb weer buikfoto's van 32 weken, zal er vanavond even weer 2 plaatsen op haifs.. de rest houd ik maar lekker voor onszelf (=blote buik foto, die ik gemaakt had, ter vergelijking met blote buik foto van T)
Vanavond foto van de buit op haifs, zit nu op mijn werk.

Hier alvast een lijstje

kassa,boodschappenmandje,memory,dor@ spelletje, tubbiepuzzel, houten puzzel, pop, poppenstoel, poppenbed, snijgroente, boek, keukentje, verf, diverse muziekinstrumenten, hk knuffel, ondergoed, haarspeldjes etc.etc.

En ze krijgt nog een tekenbord,theeservies, w&pip puzzel, bumb@ puzzel, klei, pannetjes (van de mensen die gisteren niet konden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven