Size does matter!?

29-11-2011 18:10 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, met de deur in huis vallend: mijn vriend is niet groot geschapen. Hij is ook niet erg klein, maar laten we t houden op 8 cm in slappe toestand en 12 in erectie. Ik merk t met sex nauwelijks, maar kennelijk is dit echt een issue voor me, want ik kan er bijna naar kijken en t houdt me constant bezig. Wat is er mis met me!? Hij is verder lief, leuk, sexy, grappig en intelligent. Maar dit.. Het ligt aan mij.. Toch?
Als JIJ er een probleem mee hebt, dan ligt het aan jou ja. Maar ik kan het me wel voorstellen...

Hoe houdt het je dan constant bezig?
Men zegt altijd: liever een kleine die steigert, dan een grote die weigert.

Maar ik heb toch liever een ietwat groter exemplaar....
Wat zou er voor kunnen zorgen dat het je constant bezig houdt? Zeg nou zelf, als je een beetje relativeert dan kun je dit toch niet als een groot probleem aanmerken.

Zou het kunnen dat je "onbewust" op zoek bent naar minpunten van hem. Om welke reden dan ook. Dan kan het nog wel eens handig zijn om minor issues enorm uit te vergroten in je hoofd (dit is niet zo'n heel handige zin in deze context )
Is 12 niet gewoon gemiddeld?

Ik heb trouwens meer met breedte dan met lengte.
Ah know`t, tha shunt
quote:Sylvia1976 schreef op 29 november 2011 @ 18:10:

Ik merk t met sex nauwelijks, maar kennelijk is dit echt een issue voor me, want ik kan er bijna naar kijken en t houdt me constant bezig.Zo klein is 8 cm toch niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
12 cm vind ik niet echt klein.

Misschien moeten jullie is andere standjes doen, waarbij hij dieper komt en je het wel voelt
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
15 cm is gemiddeld... En eerlijk is eerlijk... Iets voelen is toch wel lekker?! Ik had ooit een vriend met 23cm dus voor mij is alles te klein ( verwend!)
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
quote:KahlanAmnell schreef op 29 november 2011 @ 18:27:

Is 12 niet gewoon gemiddeld?

Ik heb trouwens meer met breedte dan met lengte.

Ik dacht dat 17 cm gemiddeld was?

Persoonlijk vind ik 12 cm klein. In niet blije toestand interesseert me niet zo veel, maar als ik in blije toestand naar beneden kijk, zie ik tot mijn tevredenheid minstens 18 cm trotse mannelijkheid.
quote:chillies schreef op 29 november 2011 @ 18:36:

15 cm is gemiddeld... En eerlijk is eerlijk... Iets voelen is toch wel lekker?! Ik had ooit een vriend met 23cm dus voor mij is alles te klein ( verwend!)Ja mijn ex was ook veeel groter geschapen dan mn huidige vriend. En ik voelde t ook niet altijd even goed. Maar daarom zeg ik: een ander standje kan wonderen doen
quote:Vl43inder schreef op 29 november 2011 @ 18:24:

Wat zou er voor kunnen zorgen dat het je constant bezig houdt? Zeg nou zelf, als je een beetje relativeert dan kun je dit toch niet als een groot probleem aanmerken.

Zou het kunnen dat je "onbewust" op zoek bent naar minpunten van hem. Om welke reden dan ook. Dan kan het nog wel eens handig zijn om minor issues enorm uit te vergroten in je hoofd (dit is niet zo'n heel handige zin in deze context )Dikgedrukt is ook niet een handige zin
De meest voorkomende penislengte, dus de gemiddelde lengte bij volwassen mannen in de stijve toestand is ongeveer 16,5 cm. De lengte van 11-21 cm wordt als normaal aangezien. Volgens de onderzoeken komt de lengte van 10 cm en korter maar bij 1 op 5.000 mannen voor en de lengte van 22 cm en groter bij 1 op 10.000 mannen.

Klein: de penis kleiner dan 7 cm (wordt ook een micropenis genoemd)

Gemiddeld: een penis in slappe toestand 9,8 cm (gemeten vanaf het schaambeen tot de punt van de eikel, met een spreiding van 6-11 cm). In stijve toestand 14,8 cm (gemeten vanaf het schaambeen tot de punt van de eikel met een spreiding van 11-21 cm)

Groot: een penis in slappe toestand 11,5 cm en in stijve toestand 21 cm is

Ik heb nu een vent met een 'gemiddelde' 18 en dat is prima, ik heb kleiner gehad en die konden zelfs pijn doen, dus het ligt er toch echt wel aan wat ze er mee doen, maar ik zou toch echt geen micropenis willen... sorry...
zal dr vnaaf eens een meetlat langsleggen haha
Of je vraagt het hem gewoon, de meeste mannen meten zichzelf volgens mij wel (die ik ken dan), maar ze snoepen er altijd een cm of 2 bij haha.
k weet niet of hij dat gemeten heeft haha
Ik zou eens samen gaan experimenteren wat voor jou lekker voelt en hoe je er meer van gaat genieten. Verschillende standjes en bewegingen. Misschien kun jij vaker bovenop gaan zitten bijvoorbeeld.
Ja maar ze merkt er met seks weinig van zegt ze, dus het gaat meer om het 'aanzicht'?
quote:tzippa schreef op 29 november 2011 @ 18:55:

Ja maar ze merkt er met seks weinig van zegt ze, dus het gaat meer om het 'aanzicht'?Oh dan heb ik dat even verkeerd gelezen...Dan begrijp ik het probleem niet helemaal denk ik. Als het allemaal goed werkt en lekker is dan maakt het toch niet uit hoe het eruit ziet? Ik zou best beledigd zijn als mijn partner zou zeggen dat mijn vagina lelijk is of er niet naar wil kijken.
Nu ik de reactie van tzippa lees... denk ik.. Ik kan de OP op 2 manieren lezen

1. Dat je er met de seks weinig van merkt... dus dat je er met de seks geen last van hebt, maar alleen wanneer je zijn penis ziet

2. Dat je er met de seks weinig van merkt.. dus dat je zijn penis bijna niet voelt.

Ik las het zo als het 2e, maar jij bedoeld dus het eerste?
Ik heb laatst een date gehad met iemand die maar 10cm had, en ondanks dat heb ik me er prima mee vermaakt.
Ik dacht optie 1, omdat ze zegt; Ik merk t met sex nauwelijks, maar kennelijk is dit echt een issue voor me.

want ik kan er bijna naar kijken En moet hier geen 'niet' tussen, anders begrijp ik het ook niet meer....

Sylvia1976; verlos ons uit ons lijden en geef uitsluitsel! ;)
Ik heb ooit eens een jongen met een micropiemel ge... Tja wat eigenlijk? Het was in stijve toestand niet meer dan een pink. Dus dat was gelijk ook de laatste keer. Jammer, het was wel een leuke jongen.
Even een vraag voor de kenners; vanaf welk punt meet eigenlijk, ik neem aan buikkant?
quote:tirza_ schreef op 29 november 2011 @ 19:17:

Even een vraag voor de kenners; vanaf welk punt meet eigenlijk, ik neem aan buikkant?Jup!
@TO, ik vind dat het er wel wat toe doet maar als jij niets mist tijdens de sex zou ik er geen punt van maken, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven