Size does matter!?
dinsdag 29 november 2011 om 18:10
Ok, met de deur in huis vallend: mijn vriend is niet groot geschapen. Hij is ook niet erg klein, maar laten we t houden op 8 cm in slappe toestand en 12 in erectie. Ik merk t met sex nauwelijks, maar kennelijk is dit echt een issue voor me, want ik kan er bijna naar kijken en t houdt me constant bezig. Wat is er mis met me!? Hij is verder lief, leuk, sexy, grappig en intelligent. Maar dit.. Het ligt aan mij.. Toch?
dinsdag 29 november 2011 om 19:21
quote:tirza_ schreef op 29 november 2011 @ 19:17:
Even een vraag voor de kenners; vanaf welk punt meet eigenlijk, ik neem aan buikkant?Inderdaad, aan de bovenkant en dan de lineaal onder het schaambeen zo ver mogelijk naar binnen drukken voor de bonus centimeters.... euhhh, of dat laatste toch weer niet?
Even een vraag voor de kenners; vanaf welk punt meet eigenlijk, ik neem aan buikkant?Inderdaad, aan de bovenkant en dan de lineaal onder het schaambeen zo ver mogelijk naar binnen drukken voor de bonus centimeters.... euhhh, of dat laatste toch weer niet?
dinsdag 29 november 2011 om 19:23
dinsdag 29 november 2011 om 19:27
dinsdag 29 november 2011 om 19:46
Als man interessant om te lezen... Reageer zelden (deze site is meer om jullie te snappen, onbegrijpelijke wezens die jullie soms zijn) maar vind het grappig te lezen dat 'formaat' er wel degelijk toe doet, ongeacht wat vrouwen vaak beweren. Maar on topic dames; ELKE man weet precies de lengte en omtrek. Een kerel die zegt dat niet te weten liegt. Vanaf de lagere school al een aspect in de 'pikorde'.
dinsdag 29 november 2011 om 19:56
Uh ja! Is omtrek niet belangrijker dan? Vreemd te horen dat een kerel het niet weet. Ik ben geneigd hem als jokkebrok te betitelen maar ik ken ook een kerel die nooit masturbeert dus uitzonderingen zullen wel bestaan. Ik heb altijd al gedacht dat de meeste vrouwen die zeggen 'size doesn't matter' dat meer zeggen om gevoelens te sparen of zichzelf wat wijs te maken en deze topic maakt dat vermoeden wel sterker
dinsdag 29 november 2011 om 19:58
dinsdag 29 november 2011 om 20:45
quote:little_pickle schreef op 29 november 2011 @ 19:21:
[...]
Inderdaad, aan de bovenkant en dan de lineaal onder het schaambeen zo ver mogelijk naar binnen drukken voor de bonus centimeters.... euhhh, of dat laatste toch weer niet?
Goeie tip, had al bijna de punt van een geodriehoek in zijn zak geramd, gheghe.
Mijn man weet het wel maar wil het niet zeggen en ik mag niet meten. Geen idee waarom niet, hij heeft best een knappe plassert.
[...]
Inderdaad, aan de bovenkant en dan de lineaal onder het schaambeen zo ver mogelijk naar binnen drukken voor de bonus centimeters.... euhhh, of dat laatste toch weer niet?
Goeie tip, had al bijna de punt van een geodriehoek in zijn zak geramd, gheghe.
Mijn man weet het wel maar wil het niet zeggen en ik mag niet meten. Geen idee waarom niet, hij heeft best een knappe plassert.
dinsdag 29 november 2011 om 23:15
Vroeger heb ik me helemaal gek gemeten..Tegenwoordig wat minder..Maar goed, ik zit afhankelijk van geilheid tussen de 18 en 19...
Ik moet eerlijk zeggen dat de omtrek me nooit interesseerde, ik wilde lengte..Dan kan je van die lange halen maken..
Ik heb me altijd afgevraagd, als je als man een kleintje hebt, en ik vind 12 klein, flikkert ie er dan niet elke keer uit? En hoe stoot je hard als je geen aanloop kan nemen?
Is er een man aanwezig met een kleine penis die dit kan toelichten? Alvast bedankt..
Ik moet eerlijk zeggen dat de omtrek me nooit interesseerde, ik wilde lengte..Dan kan je van die lange halen maken..
Ik heb me altijd afgevraagd, als je als man een kleintje hebt, en ik vind 12 klein, flikkert ie er dan niet elke keer uit? En hoe stoot je hard als je geen aanloop kan nemen?
Is er een man aanwezig met een kleine penis die dit kan toelichten? Alvast bedankt..
dinsdag 29 november 2011 om 23:17
quote:tirza_ schreef op 29 november 2011 @ 23:04:
Uitslag 18 cm, maar wat is u normaal eigenlijk. Hij is vooral dik en wat ik ook belangrijk vind, hij wordt heel hard en staat heel symmetrisch en mooi 'hoog' ... Ach ik zeg belangrijk, dat is natuurlijk nietzo, maar wel heel mooi
Ik vind symmetrisch en hoog staan ook belangrijk. Ik begrijp van mijn vrouw dat zij mannen met een kromme heeft gehad..Verschrikkelijk lijkt mij..Gruwelijk, scheef.
Ik ben overigens verliefd op mijn penis, ik vind het een work of art. Zou beschermd moeten worden..
Uitslag 18 cm, maar wat is u normaal eigenlijk. Hij is vooral dik en wat ik ook belangrijk vind, hij wordt heel hard en staat heel symmetrisch en mooi 'hoog' ... Ach ik zeg belangrijk, dat is natuurlijk nietzo, maar wel heel mooi
Ik vind symmetrisch en hoog staan ook belangrijk. Ik begrijp van mijn vrouw dat zij mannen met een kromme heeft gehad..Verschrikkelijk lijkt mij..Gruwelijk, scheef.
Ik ben overigens verliefd op mijn penis, ik vind het een work of art. Zou beschermd moeten worden..
dinsdag 29 november 2011 om 23:33
quote:rakim schreef op 29 november 2011 @ 23:15:
Vroeger heb ik me helemaal gek gemeten..Tegenwoordig wat minder..Maar goed, ik zit afhankelijk van geilheid tussen de 18 en 19...
Is er een man aanwezig met een kleine penis die dit kan toelichten? Alvast bedankt..Lengte alleen is niet goed genoeg, niet zo teleurstellend als lang en dun.
Is er een man aanwezig met een kleine penis die dit kan toelichten? Alvast bedankt..Lengte alleen is niet goed genoeg, niet zo teleurstellend als lang en dun.
dinsdag 29 november 2011 om 23:46