Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oeh ja roddelen ben ik gék op! Ik weet nog wel een heul sappige over bepaald persoon... maar ja... die weet jij vast ook als, dus dat schiet niet op.

En eigenlijk.. eigenlijk zit ik hier wel heel erg in te storten, moet gewoon slapen. Zit aan mijn laatste sigaretje en ga dan ook maar gewoon.
Als ik denk dat ik weet waar jij aan denkt dat je weet dan weet ik dat jij denkt aan wat ik ook weet.

Ok, dan kuch ik de laatste sigaretjes van de afgelopen 20 jaar er effe uit.

Ze zeggen bij Oprah altijd

'the drug of your choice'

Ik kan natuulijk ook gewoon verslaafd worden aan ab met bier.
Is vast ook lekker, maar tóch minder bevredigend dan die verdomde peuken.

Ik taai af...

sollie

Dikke kus!
Roddel, sappig? Vertel!!!!!!

Tsss, jullie slapen zeker al? Watjes!

Ik had een hele gezellige schoolkrantvergadering. De leukste moeders zitten bij onze school bij de schoolkrant. Zeker weten! Alleen zo jammer dat we die vergaderingen op weekdagen plannen..
De laatsten zullen de eersten zijn. Goedemorgen!!!!!!!!!!!
morning!!! De leukste moeders bij jou op school?!?! je kent zomaar 2 leukste moeders op een hele andere school in dat bollendorp!Geintje, schoolkrant weer af?

Pim, herkenbaar, ik heb gisteren de hele avond op de bank zitten knikkebollen/dutten/slapen, en dat na een vrije dag! Niet normaal, wel weer eens heerlijk geslapen vannacht, zonder storing van KK. Lekker.

Had ik verteld dat KK een reactie had op waarschijnlijk garnalen? Het kind heeft heerlijk zitten smullen van een visgerecht zaterdagavond. Prompt werd ze `s nachts wakker omdat ze jeuk had. Ik ,als echte ontaarde moeder, heb het kind naar bed gestuurd omdat ze me niet hoefde wakker te maken als ze jeuk had, dan kon ze namelijk beter krabben, dat helpt tenminste . De volgende morgen toen het meisje nog steeds helemaal iebelig werd van jeuk heb ik eens goed gekeken en zag eczeem. Jawel. Dacht toch dat we dat pakweg 3 1/2 jaar geleden hadden afgesloten. Maar nee. Na goede vette creme en een hoop gesmeer heeft ze dus vannacht weer eesn doorgeslapen.

Vrijdag is er een playbackochtend op school. GG doet niet mee (what`s new ) maar KK overweegt mee te doen. Ze kan echter maar een liedje playbacken zegt ze en dat is vader Jacob. Ze ziet er uit als een visje op het droge, dus wat mij betreft kan het voor ieder liedje doorgaan, maar zij vindt van niet. Ze is echter nog niet overtuigd van de liedjeskeus. Zou dus zomaar kunnen dat ze nog afhaakt.

Ga zo eens pimpelfoto`s spotten.
enige foto`s pim, wat een leuke met de oudste en de jongste samen! En wat heeft Loentje nog een mooi melktandenbekkie...
zeg, sinds wanneer hebben jullie een leven naast het forum???? Bentos zegt dat jullie allemaal aan het werk zijn..... Ongezellig!

we zitten dicht tegen een boeking aan voor de zomervakantie, joepie, wordt er helemaal enthousiast van!
Neee, zeg maar tegen Bentos dat hij ongelijk heeft. Als ik op het werk ben, heb ik namelijk prima tijd om te forummen, in m'n vrije tijd, daarentegen, ga ik nog wel eens weg. Naar Janneke1 bijvoorbeeld, met Zoy

Was gezellig

en leuk

en moeten we vaker doen

Pimpel en Kjong liggen gewoon nog te pitten, natuurlijk (ohnee, Pimpel moest vandaag wél werken)

Als het goed is, ga ik vanmiddag met LD skaten, dus weer weg, maar dat kan nooit lang duren hoor.

waar gaat de reis heen?

toedels
Later is nu
Bentetje, dat van die mail hè? Ik had 'm doorgestuurd naar Qlief, om vervolgens te ontdekken dat ik mijn doktersafspraak vanmorgen gemist had wegens slecht functionerende geheugenfunctie. Qlief was dus niet meer onder de indruk van jouw betoog.
ben wel benieuwd naar die email dan

(of heb ik 'm gehad en weet ik het niet meer )

LD heeft nu trouwens ruzie met de héle klas Maar als ik haar reacties zo hoor en zie dat ze briefjes schrijft (en terugkrijgt.. ik mag het niet lezen van haar) dan weet ik niet zo hoe onschuldig ze er zelf nu in staat. Maarja, blijft 1 tegen 13, natuurlijk. Ze is nu rondjes door de huiskamer aan 't skaten

LE kwam vanmiddag ook al boos thuis, ik had bijna de nso gebeld of ze daarheen mochten ..

OH, en ik bedacht nog: Bambi is natuurlijk gratis aan 't bellen! *pling*

Zo

ik ga weer eens voorlezen.. 'Alleen op de wereld' is uit, heeft Elvis gedaan. Nu is de beurt aan Harry Potter deel 7!
Later is nu
quote:qwertu schreef op 20 februari 2008 @ 13:17:

Bentetje, dat van die mail hè? Ik had 'm doorgestuurd naar Qlief, om vervolgens te ontdekken dat ik mijn doktersafspraak vanmorgen gemist had wegens slecht functionerende geheugenfunctie. Qlief was dus niet meer onder de indruk van jouw betoog.
Voor Driemer:

Pijnlijk maar waar ??

In een ziekenhuis verzamelen zich familieleden in de wachtkamer,

nabij het ziekbed van een ernstige zieke.

Uiteindelijk komt de dokter binnen, hij kijkt ernstig en somber.

"Ik vrees dat ik heel slecht nieuws voor u heb", zegt hij,

rondkijkend naar alle bezorgde en angstige gezichten.

"De enige hoop die er nog overblijft voor uw geliefde familielid

is een hersentransplantatie.

Dit is een experimentele procedure, met het nodige risico,

en bovendien dient u zelf voor de hersenen te betalen."

Stil zitten de familieleden in de wachtkamer,

terwijl ze het nieuws verwerken.

Na een hele tijd vraagt er iemand

"En wat kosten hersenen eigenlijk?"

De dokter geeft snel antwoord:

"5000 euro voor een mannelijk brein

en 200 euro voor dat van een vrouw.

" Er valt een pijnlijke stilte.

De mannen in de wachtkamer proberen niet te glimlachen,

en vermijden elk oogcontact met de dames,

maar sommigen kunnen het grijnzen toch niet laten.

Eén van de mannen, niet in staat zijn nieuwsgierigheid in te tomen,

flapt er uiteindelijk de vraag uit die op ieders lippen ligt:

"Waarom is een mannelijk brein zoveel duurder dan een vrouwelijk?"

De dokter glimlacht om zijn kinderlijke onschuld en zegt:

"Wel, de mannelijke hersenen zijn namelijk ongebruikt en dus zo goed als nieuw!!!"
tsssk q, hoe kàn je?!

Dreamer naar Kroatie
Ja sorry. Ik weet dat het hoog houden van onze reputatie vanmorgen op míjn schouders lag, maar de last was te groot om te dragen. Sorry dus. Ik heb gefaald. Ik kan enkel hopen dat jullie, andere vrouwen, niet te veel de dupe zijn van mijn onvermogen.
Een goed gebruikt brein is nu eenmaal zwaarder dan een die niet ontwikkeld is Q. Dus ik begrijp wel dat de last te zwaar voor je was.

(Je moest toch niet naar de hersendokter hè..?)

Kjong te slapen! Kjong te slàpen! Omdat Pimpel wél naar dx'r werk moest?!

Ik doe een cursus deze week Dream.

Logistiek Grote Uitdaging.

De NSO blijft maar vragen of ik weet of Kjongen volgende week in de vakantie naar hen toe gaat.

Dat-weet-ik-niet! Want ik ben er niet en het is neit in mijn handen. Otje Dorie.

Maar ja het is zo fijn als ze alles van tevoren weten.

Sja...

Als ik alles van tevoren had geweten was ik ondertussen wel echt van koninklijke bloede geweest.
ja?? Wie had je dan gehuwd, WA?
Nee want WA is geen Turk.
Oooh sorry Kjong, duizend excuses

Leuk

Ik heb geskate met LD. Ik was een hele afstand van plan. In de wijk krijg ik steeds voor m'n skates geworpen "kun je niet harder skaten mama?" tot ik er gek van werd en dreigde terug te keren. Búiten de wijk, waar voor mijn gevoel het skaten altijd écht begint en de gang erin kan, was madam moe, had last van d'r enkel en er wel genoeg van.. of we nu weer teruggingen Afijn, ze gelooft nu wel dat ik sneller kan en het ligt állemaal aan haar enkel, uiteraard. In het ziekenhuis werd gezegd dat schaatsen met hoge schoenen en skaten een goede oefening zijn, dus ik hoop op voortdurend droog weer, zodat we wat conditie op kunnen bouwen. LE bleef trouwens in de tussentijd alleen bij de voetbalkooi met z'n neefje. Wel spannend. Gelukkig in de buurt van de nso, maarja, daar was hij officieel natuurlijk niet. Gek genoeg vond ik dat meer vertrouwd dan 45 minuten alleen thuis laten.

WA als hubbie had me best wel geleken, trouwens. Al was het alleen maar, dat je dan geen huishoudelijk werk hoeft te doen
Later is nu
Hey joh! Er staan stiekem Rollebollers (met een hoop was ) tussen de foto's! Wat lijken die op elkaar! Knap gedaan.

Geboekt.

Zal ik nog een half uurjte gaan opruimen.....?
Wat vinden jullie romantisch?
Kaarsen

Verrassingen (als in cadeautjes, avondje uit en oppas is geregeld enzo)

Dat ie laat blijken dat ie aan me denkt (smsje, mailtje, kaartje)

Dingen voor me doen zonder dat ik het vraag terwijl ik dingen doe als forummen/lezen/badderen (afwas, was, opruimen)

Samen eind wandelen en zoenen

Samen vier afleveringen van 24 achterelkaaraan kijken.

Wrom???
Lekker dat je geboekt heb Kjong!
goed kjong!!

eindeloos zoenen, samen douchen, verrassingen, kaarsjes aan als je thuiskomt en het goede te drinken voor je inschenken zonder te vragen wat je wilt, lekkere hapjes in huis halen voor een avondje samen op de bank...........kan uren doorgaan!
Een roze fleecedekentje krijgen voor Valentijnsdag omdat je altijd loopt te zeiken dat je het koud hebt 's avonds.

Paarse vullingen krijgen omdat je een keer hebt gezegd dat je dat leuk lijkt.

Een lief zomaar sms-je/ mailtje krijgen op je drukke werkdag.

Vier afleveringen van een serie kijken ook wel een goede trouwens. Het is 1 uur 's nachts, je kijkt elkaar aan: nog ééntje dan... heeft wel wat.

Dat zijn er een paar van afgelopen week, maar eigenlijk zijn wij niet zo heel goed in romantiek. Ik wil Pompel zaterdag verassen, omdat we dan 12 jaar verkering hebben. Ik was Valentijnsdag vergeten (hij dus niet) en ga ook nog eens uit eten met vriendinnen (voor een verjaardag) zaterdag, dat laatste vond ie niet zo leuk... snap ik wel. Ik heb oppas geregeld zodat we in elk geval kunnen lunchen ergens, is ook leuk. Wil eigenlijk ook nog een cadeautje geven, maar geen idee wat....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven