nee nee sticker

30-11-2011 19:09 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
waarom bestaan er geen 'nee en ja' sticker, dus nee geen kranten en ja wel folders

er bestaan alleen maar ''nee geen kranten en nee geen folders''
Even zelfknippen en plakken Enter
quote:phoolan schreef op 30 november 2011 @ 19:12:

Even zelfknippen en plakken Enterhe getver, waarom bestaan die niet?
omdat er mensen zijn die denken dat als je foldertjes wil je ook kranten wil en kennelijk hebben die mensen veel macht in de stickerwereld...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:phoolan schreef op 30 november 2011 @ 19:12:

Even zelfknippen en plakken Enter

Die bestaan wel hoor.

Hier kun je ze bestellen
quote:neweve schreef op 30 november 2011 @ 19:14:

omdat er mensen zijn die denken dat als je foldertjes wil je ook kranten wil en kennelijk hebben die mensen veel macht in de stickerwereld...stom toch? ik wil geen kranten wel een folder, wat een gekut toch weer
ik ben het met je eens, stom! Gelukkig willen wij ook geen foldertjes...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:maryni83 schreef op 30 november 2011 @ 19:15:

[...]

Die bestaan wel hoor.

Hier kun je ze bestellen7 euro 50? voor die sticker? of lees ik nu belabberd ?
Die bestaan niet, omdat de weekbladen gewoon heel erg leuk zijn.
nou ga zelf maar plakken en knippen. zal wat moois worden zo n zelfgeknutseld exemplaar van mijn hand
Folders moet je gewoon digitaal lezen bijv via de App reclamefolder. Vele malen beter voor het milieu.
quote:enter schreef op 30 november 2011 @ 19:17:

[...]

7 euro 50? voor die sticker? of lees ik nu belabberd ?

Ja klopt.. het is dan ook geen officiele ja/nee sticker. Dat die er niet is, komt gewoon doordat er weinig/geen vraag naar is.

Marktwerking!
quote:Scuba schreef op 30 november 2011 @ 19:20:

Folders moet je gewoon digitaal lezen bijv via de App reclamefolder. Vele malen beter voor het milieu.klopt helemaal, maar zoek er ook wat voor oudere mensen die niet goed met de pc overweg kunnen, vandaar.
Ontwikkel er zelf een en verkoop ze voor 3 euro.
Het is of nee-nee of ja-ja, want tegenwoordig zitten die regionale krantjes ingeseald samen met 'n stapel folders. Ik heb dus de nee-nee.
quote:enter schreef op 30 november 2011 @ 19:17:

[...]

7 euro 50? voor die sticker? of lees ik nu belabberd ?Gewoon de afbeelding opslaan, afdrukken en met breed transparant tape opplakken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:maryni83 schreef op 30 november 2011 @ 19:15:

[...]

Die bestaan wel hoor.

Hier kun je ze bestellenEuh... 7,50?! De gewone JA/NEE sticker kan je gratis bij je gemeente bestellen.
quote:elninjoo schreef op 30 november 2011 @ 19:24:

Het is of nee-nee of ja-ja, want tegenwoordig zitten die regionale krantjes ingeseald samen met 'n stapel folders. Ik heb dus de nee-nee.hier niet, komt apart de brievenbus in, folders geseald ,kranten niet
quote:enter schreef op 30 november 2011 @ 19:22:

[...]

klopt helemaal, maar zoek er ook wat voor oudere mensen die niet goed met de pc overweg kunnen, vandaar.Dan fröbel je zelf wat op de PC en maak je je eigen sticker. En voor de buren. Ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Tickel schreef op 30 november 2011 @ 19:24:

[...]

Gewoon de afbeelding opslaan, afdrukken en met breed transparant tape opplakken. hele goeie tip, thanks! ga het zo uit proberen
quote:himalaya schreef op 30 november 2011 @ 19:26:

[...]

Dan fröbel je zelf wat op de PC en maak je je eigen sticker. En voor de buren. Ofzo.fröbelen gaat mij niet zo goed af, meestal een schaar in mijn oog of een stuk vlees van mijn vingers
quote:elninjoo schreef op 30 november 2011 @ 19:24:

Het is of nee-nee of ja-ja, want tegenwoordig zitten die regionale krantjes ingeseald samen met 'n stapel folders. Ik heb dus de nee-nee.

Waar woon jij dan?

Want dat is voor zover ik weet nergens zo.
Een niet officiële sticker hoeft door een folder/krantjes bezorgen of dergelijke niet serieus genomen te worden en mag dus genegeerd worden.

Uiteraard zullen de meeste wel zo aardig zijn om je sticker of dergelijke wel serieus te nemen.
Ik vraag me wel af of een folderbezorger de sticker leest. Kan me voorstellen dat als hij op een afstandje die sticker ziet, hij al doorloopt.
Ik wil ook zo'n sticker! Als ik er eentje bij de gemeente op kon halen zou ik dat zeker doen. Maar aan de andere kant zijn de stapels reclamefolders ook niet te overzien en zitten we dan binnen de kortste keren weer met dozen en dozen vol oud papier in de garage. En ik wordt altijd verleid om dingen te kopen die ik anders niet zou kopen. Ik ga meestal naar AH voor de boodschappen en dan kijk ik even op de site wat er in de aanbieding is voor ik mijn lijstje maak. Ach, ik overleef al jaren zonder folders dus het is me wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven