Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 20 februari 2008 om 16:02
Ik ben ook voor iets meenemen, vind het wel errrrrug ongeemancipeerd om alleen als vrouw zijn kadootjes te vangen (en jaja voor jullie informatie: Prinses nam ook iets mee voor Xan eerste keer).
Hier schijnt ook de zon! Maar jammer genoeg zie ik er niet veel van, want wij blijken automatisch naar beneden rollende zonnewering te hebben, die bij het minste of geringste zonnestraaltje al omlaag zoemen... grmpfff..
Hier schijnt ook de zon! Maar jammer genoeg zie ik er niet veel van, want wij blijken automatisch naar beneden rollende zonnewering te hebben, die bij het minste of geringste zonnestraaltje al omlaag zoemen... grmpfff..
Peas on earth!
woensdag 20 februari 2008 om 16:04
Oh en Moeike... hoewel Sun nu druk is met VL, heeft zij ook interessante theorieen over het ontmoeten van PK's in de supermarkt... dus móch je wel date-interesse hebben, kan zij je daar wellicht meer over vertellen.
Met vriendelijke groet,
Prinses-die-vaak-in-joggingbroek-naar-supermarkt-gaat-met-piekhaar
Met vriendelijke groet,
Prinses-die-vaak-in-joggingbroek-naar-supermarkt-gaat-met-piekhaar
Peas on earth!
woensdag 20 februari 2008 om 16:09
Haha Prinses, ik heb idd heel veel theoriëen over PP's ontmoeten. Supermarkt is zeer goede plek! Ik heb trouwens gisteren in een topic ergens op het forum nog een heeeel verhaal hierover geschreven. Ging over een meisje van 27 die nog nooit een relatie heeft gehad.
Misschien moet ik dan toch maar een flesje wijn meenemen? Ik heb alleen geen enkel idee of ie wel wijn lust. Zou hij het vervelend vinden om een fles wijn te krijgen als hij geen wijn lust?
Xander advies graag!!!!
Of moet ik iets anders meenemen?
Misschien moet ik dan toch maar een flesje wijn meenemen? Ik heb alleen geen enkel idee of ie wel wijn lust. Zou hij het vervelend vinden om een fles wijn te krijgen als hij geen wijn lust?
Xander advies graag!!!!
Of moet ik iets anders meenemen?
woensdag 20 februari 2008 om 16:11
Prinses kan plechtig meedelen dat zij RODE wijn had meegenomen, terwijl Xan niet zo van rode wijn blijkt te houden. Bij nader onderzoek bleek rode wijn ook niet te zuup'n... en tatarataaaaa... Xan en Prinses leven toch happily ever after...
(wat dronk ie in de kroeg?! in geval van bier, misschien paar leuke biertjes?)
(wat dronk ie in de kroeg?! in geval van bier, misschien paar leuke biertjes?)
Peas on earth!
woensdag 20 februari 2008 om 16:18
Hij dronk in de kroeg bier. Ik kan hem dus een paar biertjes geven. Maar als hij wijn lust, vind ik dat leuker om te geven, want dan kun je samen die fles wijn open trekken... Eerlijk gezegd vind ik biertjes meer passen bij een ruig of boers type (hiermee wil ik geen mensen kwetsen of zo hoor). Dat is hij absoluut niet. Bij hem vind ik het wat minder passen om het als vrouw te geven als date. Om het gewoon als vrienden te geven is het misschien meer gepast. Of zit ik mis?
woensdag 20 februari 2008 om 16:33
Sun , zou gewoon voor een fles wijn gaan.. Misschien heeft ie wel geen wijn in huis en dan heb jij er aan gedacht om iets voor je zelf (jullie) mee te nemen..
Gewoon lekker flessie wijn mee nemen dus..
Ik heb smsje van RPO gekregen .. dat ie nog maar 3 dagen sneeuwpret heeft en dat ie mijn smsjes niet altijd ontvangd (althans dat idee heeft ie , maar heb m ook niets gestuurd, behalve dan mijn foto mms, maar die blijkt ie nog niet ontvangen te hebben *lol*)
Ga morgen wel wat terug sturen ,vandaag geen zin
Gewoon lekker flessie wijn mee nemen dus..
Ik heb smsje van RPO gekregen .. dat ie nog maar 3 dagen sneeuwpret heeft en dat ie mijn smsjes niet altijd ontvangd (althans dat idee heeft ie , maar heb m ook niets gestuurd, behalve dan mijn foto mms, maar die blijkt ie nog niet ontvangen te hebben *lol*)
Ga morgen wel wat terug sturen ,vandaag geen zin
woensdag 20 februari 2008 om 16:46
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 februari 2008 @ 16:32:
Doe maar een flesje wijn Sun!
(kun je meteen checken of ie stiekum dus toch geen boers type is, want dan zegt ie: had je geen biertjes kunnen kopen )
[afbeelding]
Dankjewel voor jullie adviezen. Ik dacht er zelf ook al aan, maar het is altijd fijn om het nog even te overleggen. Tot nu toe is ie verre van boers gebleken, hij zit niet in de agrarische sector qua werk.
Nu komt trouwens volgende dilemma: welke wijn zal ik meenemen. Ik kan natuurlijk niet aankomen met de AH-huiswijn
Doe maar een flesje wijn Sun!
(kun je meteen checken of ie stiekum dus toch geen boers type is, want dan zegt ie: had je geen biertjes kunnen kopen )
[afbeelding]
Dankjewel voor jullie adviezen. Ik dacht er zelf ook al aan, maar het is altijd fijn om het nog even te overleggen. Tot nu toe is ie verre van boers gebleken, hij zit niet in de agrarische sector qua werk.
Nu komt trouwens volgende dilemma: welke wijn zal ik meenemen. Ik kan natuurlijk niet aankomen met de AH-huiswijn
woensdag 20 februari 2008 om 17:45
Prinses.. volgens mij zijn de wijnen die op *land* eindigen zowiezo erg lekker ..
RPO belde net vanaf zijn vakantie adres , bij zijn hotel had ie geen bereik is ie speciaal een eind met de auto gaan rijden om mij te bellen erruggggggg lief van hem..
Hij vroeg waarom ik zo weinig smste , nah ben druk en wil je niet storen je bent op vakantie daar moet je lekker van genieten.
Dat vond ie dan weer erg lief van mij , was gewoon beetje heel erg verbaasd dat ie mij belde had dat gewoon echt niet verwacht..
RPO belde net vanaf zijn vakantie adres , bij zijn hotel had ie geen bereik is ie speciaal een eind met de auto gaan rijden om mij te bellen erruggggggg lief van hem..
Hij vroeg waarom ik zo weinig smste , nah ben druk en wil je niet storen je bent op vakantie daar moet je lekker van genieten.
Dat vond ie dan weer erg lief van mij , was gewoon beetje heel erg verbaasd dat ie mij belde had dat gewoon echt niet verwacht..
woensdag 20 februari 2008 om 17:45
Hallo allemaal
Heb hier even niet meer geschreven, omdat er op relatiegebied helemaal niks gebeurd helaas. Zal zo even alles proberen bij te lezen.
Sun: top dat je een leuke kerel tegengekomen bent. En al zo snel...jaloers
Moeike: welkom; ook ik ben hardstikke single en het schiet voor geen meter op, ik ga stappen, flirt enz. maar noppes...
Leaf: Gelukkig, wat een goed nieuws!
Xan & prinses: ook nog steeds happily in luv, houen zo!
Zo ga eerst even bijlezen en dan kan ik verder reageren.
Heb hier even niet meer geschreven, omdat er op relatiegebied helemaal niks gebeurd helaas. Zal zo even alles proberen bij te lezen.
Sun: top dat je een leuke kerel tegengekomen bent. En al zo snel...jaloers
Moeike: welkom; ook ik ben hardstikke single en het schiet voor geen meter op, ik ga stappen, flirt enz. maar noppes...
Leaf: Gelukkig, wat een goed nieuws!
Xan & prinses: ook nog steeds happily in luv, houen zo!
Zo ga eerst even bijlezen en dan kan ik verder reageren.
woensdag 20 februari 2008 om 18:03
Heej Glendoria, er is geen regel dat je alleen mag reageren als je iets meemaakt op relatiegebied hoor , ik geloof dat dit topic ook lange tijd over heellll veel andere dingen dan over mannen ging, én bovendien kunnen de PK-experts onder ons je misschien nog tips geven over waar te leuke PK's te ontdekken zijn
Peas on earth!
woensdag 20 februari 2008 om 18:31
Dankjewel voor jullie tips mensen! Oh wat ben ik blij met dit forum!
Vleer, wat lief dat RPO je heeft gebeld vanaf zijn vakantie! Dat is toch wel even een pluspunt he!
Glendoria, ik heb al heel lang niks nieuws beleefd op datinggebied. Ik zat immers heel lang met mijn Ex en exdate. En heb dus ook heel lang gekletst over onzin hier. Dus gewoon blijven schrijven hoor!
Even op AH.nl kijken welke wijn ik zo ga halen. Kijken of jullie wijn er tussen staat..
Vleer, wat lief dat RPO je heeft gebeld vanaf zijn vakantie! Dat is toch wel even een pluspunt he!
Glendoria, ik heb al heel lang niks nieuws beleefd op datinggebied. Ik zat immers heel lang met mijn Ex en exdate. En heb dus ook heel lang gekletst over onzin hier. Dus gewoon blijven schrijven hoor!
Even op AH.nl kijken welke wijn ik zo ga halen. Kijken of jullie wijn er tussen staat..
woensdag 20 februari 2008 om 18:34
Sun .. dont worry .. neem nou maar gewoon wijn mee wat jij lekker vind... Dan weet hij gelijk wat JIJ lekker vind en krijg jij zeer waarschijnlijk iets te drinken wat JIJ lekker vind..
Lekkere muts ben ej zo .. je lijkt mij wel
Heel veel plezier en ik verwacht wel een verslag hier vanavond/morgen !!!!
Glen: joh dont worry hier word over van alles en niks gesproken , gister ging het nog over t voorzitterschap van Xan bij de kantklosklup en secretaris van de volendamse postduiven vereniging
Glen: joh dont worry hier word over van alles en niks gesproken , gister ging het nog over t voorzitterschap van Xan bij de kantklosklup en secretaris van de volendamse postduiven vereniging
woensdag 20 februari 2008 om 19:15
quote:Vleermuis28 schreef op 20 februari 2008 @ 18:34:
Ik ben in tijden niet zoooooooo in de stress geweest voor een deet. Ongelooflijk. 't Is dat ik nu even alleen ben, maar mijn vriendinnen zouden echt helemaal dubbel liggen als ze mij zien. Heb trouwens mijn outfit al uitgezocht. Het wordt een rok met een een truitje en laarzen eronder.
Ik ben in tijden niet zoooooooo in de stress geweest voor een deet. Ongelooflijk. 't Is dat ik nu even alleen ben, maar mijn vriendinnen zouden echt helemaal dubbel liggen als ze mij zien. Heb trouwens mijn outfit al uitgezocht. Het wordt een rok met een een truitje en laarzen eronder.