Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 19 februari 2008 om 21:48
dinsdag 19 februari 2008 om 21:51
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 februari 2008 @ 21:48:
[...]
TssssKKK
*vraagt zich trouwens (net als Sun) af waarom Xan altijd s p a t i e s tussen die belangrijke woorden doet.... *
Dát is om het W O O R D wat te accentueren
DvD:
ac·cen·tu·e·ren (overgankelijk werkwoord; accentueerde, heeft geaccentueerd; accentuering/accentuatie)
1 beklemtonen, de klemtoon leggen op
2 benadrukken, sterk doen uitkomen
[...]
TssssKKK
*vraagt zich trouwens (net als Sun) af waarom Xan altijd s p a t i e s tussen die belangrijke woorden doet.... *
DvD:
ac·cen·tu·e·ren (overgankelijk werkwoord; accentueerde, heeft geaccentueerd; accentuering/accentuatie)
2 benadrukken, sterk doen uitkomen
dinsdag 19 februari 2008 om 21:52
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 februari 2008 @ 21:48:
[...]
TssssKKK
Heb ik me dat afgevraagd? Hmmm mijn hoofd is nu even met andere dingen bezig. VL VL VL VL VL VL VL
Ik kreeg net weer een smsje.
[...]
TssssKKK
Heb ik me dat afgevraagd? Hmmm mijn hoofd is nu even met andere dingen bezig. VL VL VL VL VL VL VL
dinsdag 19 februari 2008 om 21:52
quote:Xander68 schreef op 19 februari 2008 @ 21:51:
[...]
DvD:
2 benadrukken, sterk doen uitkomenVanwaar de behoefte om het woord 'accentueren' uit te leggen? Denk jij dat ik focking dom ben man?
[...]
DvD:
2 benadrukken, sterk doen uitkomenVanwaar de behoefte om het woord 'accentueren' uit te leggen? Denk jij dat ik focking dom ben man?
Peas on earth!
dinsdag 19 februari 2008 om 21:53
quote:sunshineforever schreef op 19 februari 2008 @ 21:52:
Een heleboel pagina's geleden, maar die vlinders en kriebels maken waarschijnlijk dat je niet zo helder kunt denken.
Anyway... ik ga even andere dingen doen en ik groet jullie allen voor vanavond. Lekker slapen alvast en bis morgen!
Een heleboel pagina's geleden, maar die vlinders en kriebels maken waarschijnlijk dat je niet zo helder kunt denken.
Anyway... ik ga even andere dingen doen en ik groet jullie allen voor vanavond. Lekker slapen alvast en bis morgen!
Peas on earth!
dinsdag 19 februari 2008 om 21:55
quote:Xander68 schreef op 19 februari 2008 @ 21:51:
Ik zou trouwens denken dat het gebruik van hoofdletters als voldoende is om je punt te accentueren.... maar ja... sommige mensen doen aan:
over·drij·ven2 (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; overdreef, heeft overdreven; overdrijving)
1 (iets) groter, mooier enz. voorstellen dan het is
Ik zou trouwens denken dat het gebruik van hoofdletters als voldoende is om je punt te accentueren.... maar ja... sommige mensen doen aan:
over·drij·ven2 (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; overdreef, heeft overdreven; overdrijving)
1 (iets) groter, mooier enz. voorstellen dan het is
Peas on earth!
dinsdag 19 februari 2008 om 22:02
dinsdag 19 februari 2008 om 22:13
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 februari 2008 @ 21:53:
[...]
Anyway... ik ga even andere dingen doen en ik groet jullie allen voor vanavond. Lekker slapen alvast en bis morgen! Je hebt gelijk! Sorry!
[...]
Anyway... ik ga even andere dingen doen en ik groet jullie allen voor vanavond. Lekker slapen alvast en bis morgen! Je hebt gelijk! Sorry!
woensdag 20 februari 2008 om 08:37
Hai!
Klinkt wel gezellig allemaal hier zeg! Bedankt voor de samenvatting Sun!
Nog wat info over mij:
Ik studeer aan de verkorte Pabo, ben afgestudeerd in SPH en ik werk twee dagen in de week op een kinderdagverblijf. Waar trouwens veel knappe mannen langskomen, maar ja, die hebben kindjes he...
En ik ben erg single, ook niet aan het daten...
Bedankt voor het grappige berichtje, 4wheelsand1heart, ik heb erg moeten lachen, leuk begin van een nieuwe dag.
Klinkt wel gezellig allemaal hier zeg! Bedankt voor de samenvatting Sun!
Nog wat info over mij:
Ik studeer aan de verkorte Pabo, ben afgestudeerd in SPH en ik werk twee dagen in de week op een kinderdagverblijf. Waar trouwens veel knappe mannen langskomen, maar ja, die hebben kindjes he...
En ik ben erg single, ook niet aan het daten...
Bedankt voor het grappige berichtje, 4wheelsand1heart, ik heb erg moeten lachen, leuk begin van een nieuwe dag.
woensdag 20 februari 2008 om 10:08
Leafke is weer opgelucht. Leafmama heeft een aantal jaren geleden kanker gehad en vandaag moest ze voor haar jaarlijkse controle. Altijd toch even spannend, gelukkig was alles in orde. Leafke heeft erg goede band met Leafmama, dus zou er niet aan moeten denken dat Leafmama weer ziek zou worden.
Dus, kan er weer helemaal tegenaan vandaag
Sun: wat een lief sms-je, ik wil ooookkk Weet je ondertussen al wat je aan gaat trekken? En wat gaan jullie eigenlijk doen?
Nou, maar eens hard aan de slag op werk nu
Tot laters
Dus, kan er weer helemaal tegenaan vandaag
Sun: wat een lief sms-je, ik wil ooookkk Weet je ondertussen al wat je aan gaat trekken? En wat gaan jullie eigenlijk doen?
Nou, maar eens hard aan de slag op werk nu
Tot laters
woensdag 20 februari 2008 om 13:20
Leaf, dat is fantastisch nieuws! Jouw dag kan nu vast niet meer stuk!
Nog een juf! Pop is ook juf! Leuk!
Tsja Moeike, lastig he, leuke mannen tegenkomen. We hebben er regelmatig discussies over. Een heleboel mensen hier daten via RP. Heb je dat weleens geprobeerd? Ik heb er zelf geen enkele ervaring mee, maar als ik de verhalen hier lees, levert het regelmatig dates op.
Nog een juf! Pop is ook juf! Leuk!
Tsja Moeike, lastig he, leuke mannen tegenkomen. We hebben er regelmatig discussies over. Een heleboel mensen hier daten via RP. Heb je dat weleens geprobeerd? Ik heb er zelf geen enkele ervaring mee, maar als ik de verhalen hier lees, levert het regelmatig dates op.
woensdag 20 februari 2008 om 15:27
Ben zenuwachtig! Ga vanavond naar hem toe. Vraag me af of ik ook wat voor hem mee moet nemen. Hoeft niet toch? 't Is niet de eerste keer dat ik hem zie. Wel de eerste keer dat ik bij hem thuis kom. Hmmm. Lastig.
En nee ik weet nog steeds niet wat ik aan moet Straks maar even met vriendinnetjes voor de kast. Oowww wat haaaaaat ik deten!
En nee ik weet nog steeds niet wat ik aan moet Straks maar even met vriendinnetjes voor de kast. Oowww wat haaaaaat ik deten!
woensdag 20 februari 2008 om 15:40
Sun.. in t begin hoef je als vrouw zijne alleen maar te ontvangen ..
volgens mijn nicht.. Ik geef ook teveel in t begin das niet nodig , we moeten parmantig afwachten wat HIJ ons geeft *kuch*
Leaf: wat een goed nieuws.. ff vreugdedansje maken in de kamer hier
Zoo weer een hele dag er op zitten , vanmorgen begonnen aan mijn 1e klusje als ZZP'er..
Erg leuke klus mocht mee naar t gemeentehuis om aangifte te doen van hun pasgeboren zoon. Ook nog even mee geweest naar t zkh om de kleine en moeder te bewonderen.. wat een prachtkereltje zeg..
nu ff lekker uitrusten en om 19uur beginnen bij mijn werkgever waar ik in loondienst ben. morgenochtend weer als zzpér aan de slag bij de kersverse vader (moeder ligt nog in t zkh met kind dus daar hoef ik voorlopig nog niet voor te zorgen)
En daar ben ik rond 13uur klaar en kan ik bij mijn andere werk om 15.00 weer beginnen .. Krijg t zwaar komende tijd , maar goed moet t er voor over hebben
Leaf: wat een goed nieuws.. ff vreugdedansje maken in de kamer hier
Zoo weer een hele dag er op zitten , vanmorgen begonnen aan mijn 1e klusje als ZZP'er..
Erg leuke klus mocht mee naar t gemeentehuis om aangifte te doen van hun pasgeboren zoon. Ook nog even mee geweest naar t zkh om de kleine en moeder te bewonderen.. wat een prachtkereltje zeg..
nu ff lekker uitrusten en om 19uur beginnen bij mijn werkgever waar ik in loondienst ben. morgenochtend weer als zzpér aan de slag bij de kersverse vader (moeder ligt nog in t zkh met kind dus daar hoef ik voorlopig nog niet voor te zorgen)
En daar ben ik rond 13uur klaar en kan ik bij mijn andere werk om 15.00 weer beginnen .. Krijg t zwaar komende tijd , maar goed moet t er voor over hebben
woensdag 20 februari 2008 om 15:45
quote:Vleermuis28 schreef op 20 februari 2008 @ 15:40:
volgens mijn nicht.. Ik geef ook teveel in t begin das niet nodig , we moeten parmantig afwachten wat HIJ ons geeft *kuch*
Sorry Vleer, maar bovenstaande is echt gelul...zeg dat maar tegen die nicht van je.....óók een man vind het leuk om wat leuks te krijgen...
Dus ....neem een leuk kleinigheidje mee.. flesje wijn scoort altijd (als ie wijn lust) of anders een leuk bierpakketje?
Sorry Vleer, maar bovenstaande is echt gelul...zeg dat maar tegen die nicht van je.....óók een man vind het leuk om wat leuks te krijgen...
Dus ....neem een leuk kleinigheidje mee.. flesje wijn scoort altijd (als ie wijn lust) of anders een leuk bierpakketje?