Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Hey meiden idd wat schrijven jullie veel :-)

VLA,wanneer is jullie tel afspraak? ik vind het echt goed van je dat je toch nog een keer wil proberen..

Roosje, dat is best lang al bij jullie, nog geen vrienden of familie ontmoet? ik hoop voor je dat jullie komend weekend even lekker weg kunnen.

Boebele,goed dat jullie alles besproken hebben. nu begrijp je hem ook :-)

Rasa,leuk je date..ik hoop dat het een hele gezellige leuke date wordt.

Nelleke, als jij er geen probleem mee hebt dag hij een eventuele svtje is no problem verder..maar idd wel even de spelregels doornemen.

Hier gaat alles nog steeds heel erg goed..we hebben zelfs uitgesproken dat we een relatie hebben..

Ik zie hem 1keer doordeweeks en elk weekend..wel elke keer blijven slapen..:-)

ik ben echt super blij dat ik hem tegengekomen ben :-)
Haha, Roosje en VEO, de vlinders spatten hier van het scherm . Fijn al die positieve verhalen!!

Ik lig ziek op bed, veel te veel tijd om na te denken. Belafspraak staat voor het weekend, kan nu ook niet helder uit mijn woorden komen, dus dat is beter. Heb wel heel duidelijk in mijn hoofd wat ik hem wil zeggen. De laatste dagen hebben we wel wat contact gehad. Ik voel dat er nog ruimte is. Hij mist me, voelt zich rot, maar ziet praktisch niet in hoe dit moet werken. Nou, ik wel . Maar een beetje afstand nu is fijn en goed, ook om alle shit een beetje achter ons te laten en straks een open gesprek te kunnen voeren zonder verwijten.
Dat heb je mooi gezegd @ Marsepeintje. Zo zie ik hetzelf ook wel hoor! Het lijkt me een leuke jongen, maar stel me verwachting nu gewoon bij! Als hij me echt wil dan gaat hij daar zijn best maar voor doen!
VLA, beterschap..een beetje afstand is idd goed geweest voor jullie..nu hebben jullie de tijd om te realiseren wat jullie voor elkaar betekenen..ik hoop op het beste voor jullie
Vla: beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter. Goed dat jullie afgesproken hebben te gaan bellen. Misschien is even afstand dan wel even goed geweest. Hij voelt iig wel wat voor je! Wat heb je voor de praktische kant bedacht?

Veo:bij jullie gaat t dus ook lekker! Leuk hoor!

Ik heb z'n familie nog niet ontmoet. Hij mijne ook nog niet, maar ehm dat wil ik eigenlijk ook nog niet (mijn familie, zijn familie wil ik wel ontmoeten). Wil met mijn familie dat t eerst wat rustiger is rondom zus...telkens als ik nu bij mn familie ben gaat t over zus...niet echt super gezellig (t gaat weer slechter met zus...pfff wil dat ze opgenomen wordt...maarja gedwongen gebeurt gewoon niet zomaar)

Ohhh maar verder heb ik echt enorme zin hem weer te zien. Nog 8 uur eerst nog ff sporten na t werk. Dat sporten hou ik ook al bijna 3 maanden vol, gaat lekker dus!
Haha, gewoon dat ie niet zo moeilijk moet doen. En dat we beter moeten communiceren en overleg moeten voeren over de agenda. Heb het gevoel dat we de afgelopen dagen pas echt het gesprek met elkaar zijn aangegaan.

Snap dat je hem nu even liever niet mee naar huis neemt. Ik heb dat ook gehad ivm de ziekte van mijn pa. De sfeer is daardoor erg beladen en dat is geen fijne kennismaking. Hoop dat er snel een oplossing voor je zus komt, vreselijk dat je zo machteloos bent. En tel de uurtjes maar weer af
@VLA: beterschap! En heel veel succes op de belafspraak; ik ben benieuwd of jullie eruit komen. Dat hij je mist zegt wel al iets

@Roosje, bij jullie loopt het echt lekker. Is ook ideaal, dat jullie bij elkaar in de buurt wonen; lekker makkelijk.

N.a.v. gisteren denk ik erover om 'mijn' date het volgende berichtje te sturen: hoi hoi, wat ik gisteren zei, maakt het misschien zwaarder dan het is, maar ik wil ook géén relatie....verder vond ik het wel erg prettig met jou ;)

Verstandig? Niet verstandig?
Hey nelleke als je deze gevoelens meent en niet stiekem meer wilt lijkt het me wel een goeie sms ..succes:-)
VEO, ja, ik meen het echt; ben eigenlijk niet toe aan een echt nieuwe relatie, zit nog met opkrabbelen uit de vorige relatie..maar mis wel iets. En als ik bij hem weet, waar ik aan toe ben, moet ik maar kijken of ik mijn gevoelens uit kan schakelen; zo niet, kan ik er nog mee stoppen... Zou gewoon graag eerst met hem praten, maar denk, dat dit er niet inziet, omdat ik gisteren aan de foon zo 'moeilijk' deed....
nelleke: heb je de sms gestuurd en al reactie gekregen?

ja he viva, die beladen sfeer, dat is idd wel waarom ik hem nu nog niet mee naar mijn huis wil nemen. Hoe is het nu met je?

ohhh nog even..... hij verveelde zich vanmiddag op zijn werk, dus hihi een hoop gesmst over niks eigenlijk, maar wel gezellig
Roosje, ja, ik heb het sms'je verstuurd, en hij heeft gereageerd: dat hij gisteren toch behoorlijk geschrokken was van mijn woorden. Zijn nog een paar sms'jes over en weer gegaan; ben eigenlijk meer benieuwd wanneer ik hem weer zie; wil nu niet pushen, dan zal het ophouden. Maar als ik hem zie (hopelijk gebeurt dit nog....), weet ik wel, dat ik een paar dingen bespreekbaar wil maken; kijken of ik daarmee kan leven. Ik weet gewoon, dat voor mij een relatie nu niet helemaal goed zal zijn.

In mijn vorige 2 relaties (beide keren mannen met een persoonlijkheidsstoornis) werd ik helemaal gemanipuleerd, emotionele chantage, heb altijd op mijn tenen gelopen, etc. Als ik me nu weer in een relatie stort, neem ik dat zeker mee, en zal ik uit angst wéér op mijn tenen gaan lopen. Maar wil wel meer duidelijkheid: alleen sv? Of ook vriendschap? Enne...niet alleen als het hem uitkomt. Maar dat vind ik geen dingen om via sms of telefonisch te bespreken...
Wat een gezeur met die man Nelleke, sorry dat ik het zeg.

Als jij niet toe bent aan een relatie, wat doe je dan met hem? Blijf dan lekker een tijdje alleen. Dat vind ik nl ook van mannen die steeds zeggen "ik wil geen relatie". Laat me dan lekker met rust, tenzij je 25 bent en een Goddelijk lichaam hebt :-)

Als hij je echt leuk vindt, vindt hij het helemaal niet erg dat jij vroeg wanneer je elkaar weer gaat zien. Het geeft alleen wel aan dat jij misschien wél een relatie wilt. Waarom dan zo halstarrig vasthouden aan het idee "ik wil geen relatie"..omdat HIJ dat heeft gezegd? Als je namelijk echt geen relatie zou willen zou je hier helemaal niet zo mee bezig zijn. Dan zou het je niet zoveel uitmaken wanneer je hem weer ziet.

Zo staat hij er blijkbaar in namelijk. Hij vindt je leuk, wil je misschien best af en toe zien (wanneer het hem uitkomt ja) maar hij wil geen relatie met jou. Klinkt hard, maar zo is het denk ik wel. Ik bedoel het niet rottig hoor, echt niet..maar accepteer dat er niet meer in zit of ren hard weg van deze man want het gaat je verdriet doen (als het dat al niet doet). En kijk naar wat JIJ echt wilt in plaats van je te conformeren aan wat hij wil...geen relatie. Echt niet?
Marsepeintje, geeft niet, dat het hard overkomt; moet sowieso bij mezelf nagaan, wat ik wil, en hoe ik er dan in sta...

Ja, ik sta open voor een relatie, wil ik graag....maar wat ik in mijn vorige post al schreef: ik vraag me af, of het wel goed is voor mij op dit moment... Moet me in elk geval meer op mezelf focussen, en mijn eigen weg gaan; doen wat ikzelf wil en leuk vind.
Oeps, vanavond een buurman betrapt. Heeft een vriendin in Canada, maar staat ook doodleuk (en actief) op dezelfde datingsite als ik...

@roosje Ik ga gewoon even wat drinken met Sporty E. Ik doe nooit hele ingewikkelde dingen op een eerste date eigenlijk.

Blij trouwens dat jullie het wél leuk vinden dat ik weer eens een date heb...
Hey meiden,

Toch nog maar een berichtje van mij, want ik heb stiekem toch nog een potentiele date ontmoet en jullie er niet over verteld, bloos!

Ik wist ook niet wat ik wilde. Voelde me echt een beetje vol van daten nadat je voor de tweede keer in vrij korte tijd afscheid moet nemen van gevoelens. Ht voelde als een opluchting, maar ook als genoeg. Ik heb nog wat gsmst met praatjesman, hij vond me toch wel een schat enzo, maar heb duidelijk aangegeven dat ik bij mijn besluit blijf.

En gister wilde ik mijn profiel tijdelijk deactiveren, kwam ik toch ineens een hele leuke man in mijn woonplaats tegen! We hadden gemaild, klonk te goed om waar te zijn, net uuuuren gechat, voelde heerlijk en geen enkele alarmbel, we denken over zoveel dingen hetzelfde, en lachen ook. Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar hij vond het ook bijzonder en overmorgen gaan we wat drinken! Ik heb er zowaar zin in!

Goede rebound date, en wie weet hoe gezellig het wordt.

Morgen meer, en trusten voor nu
Klinkt goed tierney!

Hebben jullie trouwens ook mail van rp gehad, voor diegene die daar ook bij zitten. Dit weekend gratis fullmember. Maar ben het hele weekend druk bezig met werk en sinterklaas, dus ik ga d'r niet zoveel aan hebben
Tierney: leuk!!!! Volgens mij had je al iets over woonplaatsman laten vallen hoor, of was dat een andere...?

Rasa: oeps das wel gek om zo je buurman tegen te komen helemaal als ie een vriendin heeft.

Heb zelf 1 x iemand die ik kende op rp voorbij zien komen...snel geblokkeerd

Slowdance das een aardig Sintkado van rp

Ik ben net weer thuis. Vannacht bij hem geweest en was weer fijn. Had nieuwe kleding en dat zag ie meteen :-) zo fijn om lekker tegen hem aan te zitten op de bank. Ohhh ben blij met hem :-)

Alleen ben zo onhandig geweest om vanmorgen m'n bril in zijn badkamer te laten liggen. Hij gaat altijd eerder weg dan ik, en werkt hier ruim een half uur vandaan. Vroeg ie of hij even terug moest komen...ehm nee hoor... wordt gewoon even oude bril op.

Fijne dag vandaag!!!
Eeven gauw voor mijn werk: roosje, dat was een andere, die begon in mail 2 over seks, gauw geblokkeerd dus!

Deze noem ik dan vanaf nu ehm, gewoon Mr M

Vanmorgen wakker gsmst, ik keek of ik een smsje had en piep ik kreeg er een, leuk!
Tierney, dat klinkt wel heel erg leuk. Heel veel succes!
Klinkt goed, Tierney!

Weet je al wat je aan gaat doen, Rasa?
Hier ook weer wat ontwikkelingen. Na het debacle met 'artistiekevrouw' (even in kort voor degene die dat gemist hebben: geweldige, zeldzaam leuke mailwisseling gehad, klikte gigantisch, 1 korte succesvolle eerste date gehad, daarna liep ze tegen iemand anders tegen het lijf en wilde ze me op de reservebank zetten, heb bedankt voor de eer en haar veel succes gewenst.).

Paar dagen na dit had ik het helemaal even gehad met daten, jullie kennen het wel, maar toen mailde net toevallig een eerder bekende mailvriendin -laat ik haar volslankevrouw noemen- of ik nog geinteresseerd ben (had de boot afgehouden ivm contact met artistiekevrouw, had haar dat ook verteld). Wat een verrassing!

Gelijk maar concreet afgesproken voor a.s. zaterdag. Dus ik heb weer een date in het verschiet moet wel even kijken hoe dit gaat uitpakken want ik weet niet of ik na artistiekevrouw al weer zo snel voor iemand opensta, maar ja, helpt het afsluitingsproces ook wel weer een beetje. Eerst maar even een ongedwongen avondje met haar kennismaken of het misschien in werkelijkheid ook klikt.

Een bijkomend probleem is wel dat ik intussen via de mail ook weer een vreselijk leuk contact met 2 andere dames heb, nl. 'filmvrouw' (we hebben o.a. dezelfde smaak qua films..) en 'sportievevrouw'. Met name met de eerste klikt het ongelofelijk goed, precies zelfde humorniveau, maar we zitten nog in de mailfase, dus nog even afwachten.

Zo zit je in put na een rampzalig verlopen contact en heb je contact met niemand meer en voel je je Remi, en de andere week kan je bijna weer niet kiezen en is het mailverkeer weer niet bij te houden
ttgm: I know the feeling geniet ervan!

Zo even bijgelezen...

Roosje, balen dat het weer slechter gaat met je zus. Denk je dat er een opname in zit voor haar? Ik hoop dat het gauw beter wordt in je familie.

Heeft N. eigenlijk wel eens iets gehint in dat hij je wil voorstellen aan familie of zoontje? Heerlijk die vlinders hoor.

Boebele: wat ontzettend goed dat je met hem gepraat hebt! Moet vast moeilijk geweest zijn voor je. En zo zie je maar, je neemt vanalles aan, is hij ook onzeker Klinkt echt super bij jullie.

VEO: klinkt ook vol vlinders bij jou!

Slowdance: hoe is het nou afgelopen met chatman, hij had straf toch??

VLA: ik hoop dat het telefoongesprek jullie weer wat dichter bij elkaar brengt, goed om er nog even over te praten. Zo is ook moeilijk loslaten.

Nelleke: Ga je die man nu nog zien?

Rasa: veel plezier op je date van het weekend!

Hier erg veel lol vanmorgen. Ik was aan het werk en Mr M ook, maar hij heeft best wel veel gesmst, leuke grapjes over en weer. Hij zei ook al: zo raar, je kent elkaar twee dagen online, maar zoveel leuk contact, zit je je gewoon te gedragen als een verliefde tiener haha! Is maar goed dat we snel zien of er ook echt wat is. Ik heb gister tijdens het chatten wel aangegeven dat ik rustig aan wil daten, als er echt wat is dan, zodat ik hem goed kan leren kennen (en mezelf niet overhaast weer ergens instort ) Maar ik vind het echt raar hoe leuk het gaat met hem en ik heb best wel wat verwachtingen van de date!
Hij is lekker lang en groot, dus ik denk dat ik morgen voor het eerst op een eerste date eens lekker meisjesachtig een jurk aan ga doen, met mooie hoge hakken laarzen
Trek alles maar uit de kast Tierney

Dressed to kill!

Geloof dat ik een date heb
Tierney, have fun. Klinkt leuk! Zo zie je maar dat sommige dingen soms een onverwachte wending kunnen nemen.

Vinden jullie het soms ook zo lastig zonder verwachtingen ergens in te stappen. Ik heb vorige week een date gehad, die erg leuk was. Daarna via de whatsapp veelvuldig contact gehad en nu a.s. maandag weer een nieuwe date. Maar toch, ik hoor alarmbellen rinkelen. Ik vind hem niet meer zo enthousiast en zijn toespelingen op seks, deden ook alarmbellen doen rinkelen. Ik heb daar wel een beetje plagerig op gereageerd, maar me niet daarin too easy opgesteld. Hij is continu online op whatsapp, en ik heb het gevoel dat ik meer aan hem aan het trekken ben en hierin initiatief toon. Ook al neemt hij ook wel initiatief en kreeg ik als reactie toen ik even me wat op de achtergrond hield, dat het zo stil was. Maar ja...hoe kom ik erachter of die alarmbellen terecht zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven