Bacteriele Vaginose
donderdag 1 december 2011 om 11:30
Hoi dames,
Eerder deze week heb ik een topic geopend over een terugkerende schimmel.
Nu ben ik gisteren naar de huisarts geweest, en bleek ik geen schimmel maar een bacteriele vaginose te hebben.
Nog nooit van gehoord, maar ik heb het medicijn Metronidazol gekregen.
Vanmorgen in 1 keer 4 tabeletten ingenomen.
Hoop dat het gaat helpen hoor, ben al zo lang bezig met dit soort kwaaltjes
Hebben jullie dit weleens gebruikt? Want ik heb nu sinds een uurtje of zo juist hele erge jeuk/branden. Zit gewoon niet lekker op mijn bureaustoel.
Natuurlijk hou ik het nog ff in de gaten, want het medicijn werkt pas na een paar dagen.
Maar ik vraag me af of jullie dit kennen?
Groetjes, Druifje
Eerder deze week heb ik een topic geopend over een terugkerende schimmel.
Nu ben ik gisteren naar de huisarts geweest, en bleek ik geen schimmel maar een bacteriele vaginose te hebben.
Nog nooit van gehoord, maar ik heb het medicijn Metronidazol gekregen.
Vanmorgen in 1 keer 4 tabeletten ingenomen.
Hoop dat het gaat helpen hoor, ben al zo lang bezig met dit soort kwaaltjes
Hebben jullie dit weleens gebruikt? Want ik heb nu sinds een uurtje of zo juist hele erge jeuk/branden. Zit gewoon niet lekker op mijn bureaustoel.
Natuurlijk hou ik het nog ff in de gaten, want het medicijn werkt pas na een paar dagen.
Maar ik vraag me af of jullie dit kennen?
Groetjes, Druifje
donderdag 1 december 2011 om 11:51
donderdag 1 december 2011 om 12:09
donderdag 1 december 2011 om 12:49
quote:Ruby67 schreef op 01 december 2011 @ 12:48:
Hai
Heb ook momenteel last van bacteriële vaginose en Metronidazol gebruikt (2x al) en beide keren kwamen de klachten weer vrij snel terug. Ik ben dus wel benieuwd naar die Orthiflor Fem. Waar is het verkrijgbaar?Bij de etos onder andere, t is niet goedkoop,maar t werkt wel
Hai
Heb ook momenteel last van bacteriële vaginose en Metronidazol gebruikt (2x al) en beide keren kwamen de klachten weer vrij snel terug. Ik ben dus wel benieuwd naar die Orthiflor Fem. Waar is het verkrijgbaar?Bij de etos onder andere, t is niet goedkoop,maar t werkt wel
donderdag 1 december 2011 om 15:31
Ik heb vanmiddag de apotheek gebeld, en het zou een bijwerking kunnen zijn.
Gelukkig mag ik in combinatie wel een ibroprufen, dus dat heb ik gedaan.
En mijn cranberry pillen, want dat maakt het plassen weer makkelijker.
Oh ja, en een kussentje gekocht voor op mijn stoel
Goede tip die Orthiflor Fem, die ga ik denk ik sowieso kopen om alles weer op peilen te brengen, en te houden.
Wil er zo graag vanaf!
Hopelijk gaat het morgen een stuk beter! Anders moet ik wel de huisarts bellen omdat ik anders heel vervelend het weekend in ga.
Dat kan natuurlijk niet, wordt zo'n druk weekend en ik wil wel genieten van de Sinterklaasfeestjes
Gelukkig mag ik in combinatie wel een ibroprufen, dus dat heb ik gedaan.
En mijn cranberry pillen, want dat maakt het plassen weer makkelijker.
Oh ja, en een kussentje gekocht voor op mijn stoel
Goede tip die Orthiflor Fem, die ga ik denk ik sowieso kopen om alles weer op peilen te brengen, en te houden.
Wil er zo graag vanaf!
Hopelijk gaat het morgen een stuk beter! Anders moet ik wel de huisarts bellen omdat ik anders heel vervelend het weekend in ga.
Dat kan natuurlijk niet, wordt zo'n druk weekend en ik wil wel genieten van de Sinterklaasfeestjes
donderdag 1 december 2011 om 17:54