Gezondheid alle pijlers

Bacteriele Vaginose

01-12-2011 11:30 9 berichten
Hoi dames,

Eerder deze week heb ik een topic geopend over een terugkerende schimmel.

Nu ben ik gisteren naar de huisarts geweest, en bleek ik geen schimmel maar een bacteriele vaginose te hebben.

Nog nooit van gehoord, maar ik heb het medicijn Metronidazol gekregen.

Vanmorgen in 1 keer 4 tabeletten ingenomen.

Hoop dat het gaat helpen hoor, ben al zo lang bezig met dit soort kwaaltjes

Hebben jullie dit weleens gebruikt? Want ik heb nu sinds een uurtje of zo juist hele erge jeuk/branden. Zit gewoon niet lekker op mijn bureaustoel.

Natuurlijk hou ik het nog ff in de gaten, want het medicijn werkt pas na een paar dagen.

Maar ik vraag me af of jullie dit kennen?

Groetjes, Druifje
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een bijsluiter? Misschien staan daar bijwerkingen als jeuk/branderig gevoel wel in en is het even doorbijten.. Neem anders nog even contact op met de apotheek of de HA.

Sterkte, erg vervelend!
Er staat op zich wel jeuk in, maar dat was meer voor de huid.

Dus ik hou het nog wel heel even in de gaten. Gelukkig hoef ik morgen geen kuur, dus dan zullen de bijwerkingen wel weer langzaam stoppen, en het medicijn zijn werk doen.

Als ik maar niet allergisch ben ofzo, kan er ook nog wel bij :'(
Ik heb juist geen Metronidazol genomen, gezien het recidivegevaar en omdat je van Metronidazol behoorlijk ziek kunt worden. Ik heb van orthica orthiflor fem genomen, na een aantal dagen werd het minder en minder, daarna nog een maand extra geslikt en het is helemaal weg
Hai

Heb ook momenteel last van bacteriële vaginose en Metronidazol gebruikt (2x al) en beide keren kwamen de klachten weer vrij snel terug. Ik ben dus wel benieuwd naar die Orthiflor Fem. Waar is het verkrijgbaar?
quote:Ruby67 schreef op 01 december 2011 @ 12:48:

Hai

Heb ook momenteel last van bacteriële vaginose en Metronidazol gebruikt (2x al) en beide keren kwamen de klachten weer vrij snel terug. Ik ben dus wel benieuwd naar die Orthiflor Fem. Waar is het verkrijgbaar?Bij de etos onder andere, t is niet goedkoop,maar t werkt wel
Dank je voor de tip, ik ga zo even kijken......
Ik heb vanmiddag de apotheek gebeld, en het zou een bijwerking kunnen zijn.

Gelukkig mag ik in combinatie wel een ibroprufen, dus dat heb ik gedaan.

En mijn cranberry pillen, want dat maakt het plassen weer makkelijker.

Oh ja, en een kussentje gekocht voor op mijn stoel

Goede tip die Orthiflor Fem, die ga ik denk ik sowieso kopen om alles weer op peilen te brengen, en te houden.

Wil er zo graag vanaf!

Hopelijk gaat het morgen een stuk beter! Anders moet ik wel de huisarts bellen omdat ik anders heel vervelend het weekend in ga.

Dat kan natuurlijk niet, wordt zo'n druk weekend en ik wil wel genieten van de Sinterklaasfeestjes
EN let op, je partner kan je herbesmetten! het is geen soa, maar de bacterieën kunnen wel degelijk op zijn penis zitten, dus krijg je het na je kuur terug, dan partner ook een kuur! zo heb ik weken doorgelopen hiermee, kreeg het steeds van hem terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven