Entertainment alle pijlers

Het spijt me...

20-10-2011 21:40 1284 berichten
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...

Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.

Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?

Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Hallo majorette!
Fijne vriendin om via sms te kappen
Inderdaad, en ook leuk dat je jevriendin laat vallen
Relatie is zeker over nu dat de vriendin weer mag terugkomen
Ik denk het ja
Zo.

Even mijn samenvatting, zat kadootjes in te pakken, naïeve Hoog Catharijne Sloerie met leven vol zwangerschappen geeft vriendschap op onder druk van Slissende Mocro?

En nu is het uit en wilt ze vriendin terug?
Nou daar gaat ie! Zal ze het bloempje accepteren?
Heel sympathiek ook dat ze haar terugwil 'omdat ze er altijd voor me was'. Niet omdat het zo'n leuk mens is ofzo.
quote:Nastik schreef op 01 december 2011 @ 20:38:

Zo.

Even mijn samenvatting, zat kadootjes in te pakken, naïeve Hoog Catharijne Sloerie met leven vol zwangerschappen geeft vriendschap op onder druk van Slissende Mocro?

En nu is het uit en wilt ze vriendin terug?Precies
Hoog catharijne sloerie

Verder klopt t wel
Ah, deze is ook zwanger. Maar klinkt al een stuk slimmer. Kunnen ze wel samen buggy-duwen.
quote:phoolan schreef op 01 december 2011 @ 20:40:

Hoog catharijne sloerie

Verder klopt t welKoopgootsnol?
Lol@ koopgootsnol!

Nou wordt ik toch wel heeeel benieiwd waar jij woont?
quote:phoolan schreef op 01 december 2011 @ 20:42:

Lol@ koopgootsnol!

Nou wordt ik toch wel heeeel benieiwd waar jij woont?Ik ben een Bétuwse Appelslet.
Ow heeel ver weg dus!
Nou, ze vertelde over een sissende vriend die "mooie meisje" riep en haar met de auto achtervolgde en dan krijg ik gelijk van die Ranzige Randstadse Beelden van Emotieloze Verlaten Winkelcentra met HangMocro's en Naïeve Vrouwkes.

Ik bedoel niet dat de Randstad uit Emotieloze Winkelcentra bestaat, hoor. Maar ik schets even zo'n grijs beeld. Verder niks mis met mooie, grote steden en architectuur en veul winkels.
Was jij dat niet met het Zweden- verhaal?
Jammer, maar visite, ben er vandoor, veel kijkplezier
Doeg Marjo!
Ik ben trouwens een deserteur hoor, geboren A'dammer, maar dan krijg je net zo'n situatie als bij Ex-Rokers. Dus gil ik hier lekker vanaf het platteland wat vooroordelen naar het Westen, akkoord?
quote:phoolan schreef op 01 december 2011 @ 20:46:

Was jij dat niet met het Zweden- verhaal?Jazeker. Das nog wat meer afgelegen.
Ik vind het best hoor! Maar was jij niet degene die misschien naar Zweden zou gaan?
Zweden is mooi hoor, en aardige mensen!
die Angela komt wel tof over, ben benieuwd wat ze gaat doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven